Parenclubs te duur en weinig kans op succes voor single mannen

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik ben 3 keren naar een parenclub geweest en nooit meer voor mij wegens deze redenen:

- te duur voor single man: met dat inkomgeld ga ik uiteten (alleen ook) of naar een pay-date, betaal ik per uur maar ben ik zeker van plezier en seks.
- geluk hebben: ik voelde me echt op een vleeskeuring; ofwel te klein (1m60) of te dik of niet gespierd of te oud of ....
Alle clichés kwamen aan bod: jonge boys, grote mannen (boven 1m80) en blacks werden aanzien als goden
- gestoor door anderen: had ik eindelijk iemand gevonden werden we onmiddellijk omringd door mannen (vooral die, vrouwen deden dit nooit) en kon je niet rustig bezig zijn.
- geen mogelijkheid om band op te houden: om leuke tijd te hebben moet ik haar en/of hem (ben bi) beter kennen en dit lukt moeilijk in parenclubs want geen zin om iedere week te gaan met hoop dat mijn toffe koppel of vrouw daar ook is.

Enigste positieve: gratis drank en eten, alhoewel qua kwaliteit soms minder. Douche en jacuzzi aanwezig.
Op het einde van de avond wel gezellig want ik ben vlot in babbelen en sociaal maar daarvoor ga ik er niet.

Nu zou ik alleen terugkeren naar een parenclub om ook mijn Latijnse dansmoves te tonen: Salsa en schuren in lingerie of naakt op Bachat en Merengue. Wie dit kent, weet wat ik bedoel:). Vrouwen zien graag een man die kan dansen en heupen shaken haha.

Moest ik samen met een koppel of vrouw kunnen dan zou ik ook proberen maar voorlopig dus nooit opnieuw.

Ik spreek niet over neuken (bare helemaal niet) omdat ik al blij was dat ik mocht vingeren, me laten pijpen en/of aftrekken, ze kussen/ tongen.

Ik had (cliché?) beste contacten met Nederlandse vrouwen/ koppels en oudere dames/ Milfs, de jongere meisjes/ fotomodellen bekeken me niet.

Vrijdagen is vaak voor single mannen in die clubs, dan kies om te dansen tussen en met de vrouwtjes. Mag ik ze ook aanraken, wel braaf en gekleed:).

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
The Gallery's in Hoogstraten: speciaal voor mega-gangbang (inkom 100 euro) en Max Follies in Lichtaart: op uitnodiging van koppel (gewone inkom 80 euro, denk ik). Eerste keren en laatste keren.
Op mijn Salsa-feestjes ben ik wel populair, vragen ze mij om mee te dansen haha:). In die clubs liep ik rond als een idioot hopende op een klik, even iets en dan weer niks.
Tja je moet er voor zijn. En als je in koppel bent of mensen daar al kent dan kun je fun maken.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Max Follies zijn gouden tijd is al lang voorbij, was vroeger het huis waar ik altijd bare ging, of kon gaan.
De andere zaak ken ik niet.

Club Goesting en zusterclub Amaai, elke keer prijs.

Veel van deze zaken huren meisjes in, seks kan dan voor iedereen maar wel met regenjas aan.

Ikke

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Het viel ook iedere keer op dat de Nederlandse koppels en vooral de dames het meest los en open waren (letterlijk). Zeer sociaal terwijl de "Vlamingen" meer gesloten en zich beetje op afstand hielden in begin. Op einde van de avond/ nacht ging iedereen vlotter met elkaar overweg.

Ik ben van nature zeer vlot met anderen want Italiaanse afkomst, wij zijn babbelaars en contactleggers van nature:). Je hoort direct als er iemand van het Zuiden is, met zijn of haar kabaal haha.

Misschien zijn de andere clubs beter (in Vlaanderen en Nederland) maar iedere keer zo ver rijden voor niks, doe ik niet meer.

Dan houd ik het bij mijn Latijnse dansfeestjes en dates met Tanja van Hasselt (dichtbij en altijd garantie op lekker sex).

steven1973

Snuffelaar
17 jan 2017
14
1
Ik kan niet akkoord gaan met de gedachte dat parenclubs te duur zijn. Ik ga 2 tot 3 keer per maand naar een club. De meeste clubs voorzien wel betaalde dames op hun gangbangs, op gewone mixed avonden moet je zelf trachten te scoren. Ik zie iedere keer opnieuw hetzelfde scenario. Sommige mannen weten niet hoe zich te gedragen en verpesten het voor andere, sommige mannen scoren veel dames op een avond, anderen scoren niet. Het ligt niet vaak aan looks, maar eerder aan gedrag. Als je sociaal niet capabel bent om een gesprek aan te knopen dan kun je niet verwachten dat de dames zelf afkomen. Op de duur kom je ook steeds dezelfde mensen tegen en dan gaat dat veel vlotter. Op sommige mixed avonden vind ik steeds een koppel, soms meer, die ik kan bespelen. In grote clubs zoals de AC kun je als man op vrijdag makkelijk iemand vinden. Die koppels gaan ook om de dame te laten neuken hé....anders zouden ze op koppelavonden gaan. Ik moet het niet hebben van mijn looks, ben een gewone man.
Op gangbangs kun je makkelijk en minstens een 5tal dames vinden die graag wat spelen. Is dat dan duur, nee absoluut niet, ik vind het eerder spotgoedkoop.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
In club Mystique ook bare? Is dat dan op die gangbangs of gewoon op een avond tijdens het weekend?

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Sorry maar 80 euro per avond vind ik wel te duur. Op een maand 200 tot 400 euro op doen om eventueel te kunnen scoren en niet hetzelfde niveau als gewone, toch voor mij.

Misschien dat jij genoeg verdient maar ik spendeer mijn geld liever aan amateurdames, mijn dansfeestjes (zonder sex haha), dating voor relaties, enz.

Ik ga ook niet vragen aan vrouwen die ik ken of via sites kan ontmoeten om mee te gaan en zo entreeprijs van koppels te krijgen.

Als jij het telkens wel lukt, ligt dat trouwens eerlijk ook aan jouw looks. Ik ben al veel keren genegeerd, zelfs beledigd en zonder iets te zeggen bekeken als onwaardig.

Terwijl ik niet onaantrekkelijk ben en vlot met vrouwen ben.

Veel plezier maar die parenclubs zijn niks meer voor mij.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
alproz zei:
Terwijl ik niet onaantrekkelijk ben
Misschien moet je een foto posten dan kunnen we dat zelf beoordelen want dat over je zelf zeggen is niet echt representatief he :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Terug
Naar boven