Parenclub Buddha

fullprstel

Snuffelaar
10 jun 2015
24
54
Hi,
als we tijdig kunnen vertrekken, gaan we ook in club Buddha passeren, hoor
als je houdt van grote borsten, dan vind je ons wel

fullprstel

Snuffelaar
10 jun 2015
24
54
Fijne en geile avond beleefd in Buddha club. Dame heeft verschillende creampie ontvangen. Lekker, hoor zo een paar mannen na mekaar. Man heeft op einde van de avond nog heerlijke swingerdame creampie gegeven. Niks zo lekker aan neuken in kutje waarin al paar ladingen sperma zijn gespoten. Verder nog wat bekenden tegen gekomen. Verhoudingen singles versus stellen was ok want heel de avond voldoende actie. Tof dat met minstens 8tal swingerskoppels waren. Hier gaan we zeker nog eens proberen naar toe te gaan

fastrod

Snuffelaar
12 okt 2024
10
25
Any young fit couples going to Eroxx or Buddha Club this Sunday June 7th Party? Girlfriend (26) and I (34), both fit and condom-haters, are thinking of going. Please feel free to DM us. Thanks.

Lev13

Snuffelaar
21 mei 2018
23
3
Ik zou deze maand graag voor de eerste keer naar de Buddha club willen gaan. Mijn interesse gaat naar vrouwen en transen. Iemand advies voor mij wat de beste dagen zijn voor een eerste keer (reeds ervaring in het verleden in andere clubs). Ik ben 32 jaar en single.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Gaat er donderdag 17 juli nog een stel naar de bare gangbang in de Buddha? Wij dachten ook weer eens te gaan (na een lange periode van onthouding) om eens lekker te neuken (hij) en volgespoten te worden (zij).

henho

Snuffelaar
3 mei 2019
12
30
Gaat er donderdag 17 juli nog een stel naar de bare gangbang in de Buddha? Wij dachten ook weer eens te gaan (na een lange periode van onthouding) om eens lekker te neuken (hij) en volgespoten te worden (zij).
Ja wij gaan daar morgen ook naar toe de laatste keer was het ons goed bevallen

fullprstel

Snuffelaar
10 jun 2015
24
54
Vrijdag weer lekker genoten van een aantal heerlijke palen en ladingen sperma in haar kutje. Voor ons blijft dit de geilste bare gang bang in een club.

Lev13

Snuffelaar
21 mei 2018
23
3
Ik zou vanavond voor de eerste keer naar de Buddha club willen gaan. Is de bare gangbang een goed moment voor dit?

Terug
Naar boven