Parenclub Amai

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik was ff van plan om vorige week vrijdag te gaan. Ben uiteindelijk niet gegaan omdat ik nergens hinten zag van bare mogelijkheden. En tijdens mn laatste bezoek vroeg ik zoals altijd beleefd aan de dame of ze met of zonder wilde......dat hrb ik me ff beklaagd. Sederdien ben ik erg voorzichtig geworden

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Dat is nooit leuk natuurlijk het is ook maar een vraag of ze zonder condoom wilde he. Wij hebben niet liever dan dat ze het gewoon vragen en dan is een vriendelijke ja of nee het antwoord maar om er kwaad over te worden waarom wel? .

• Like
Waarderingen: Babs

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wie gaat er vandaag vrijdag 11/10 naar parenclub Amai ? Wij lopen er zoals gewoonlijk weer volledig naakt cindy heeft zwarte hoge laarzen aan en een kaal geil geschoren kutje .

• Like
Waarderingen: ntp

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Vrijdag 25/10 gaan we weer naar parenclub Amai. Mijn sletje wordt weer graag geneukt en bepoteld . Gezonde en propere mannen mogen haar ook bare neuken.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Bij nader inzicht gaan we vrijdag 25/10 toch niet naar parenclub Amai het is daar BDSM en plassex avond bah bah niks voor ons.

sensualmel

Toogplakker
13 aug 2024
36
166
Wij passen ook deze week.
Misschien zijn we er volgende vrijdag bij of zaterdag
Vrouwtje hier houd van meerdere mannen die haar neuken en terwijl pijpen. ( Mits goed voorspel) Indien hygiënisch en toffe mannen laat ze zich graag bare neuken en in haar kutje spuiten of mond.
( Als de mannen haar vragen of bare mag zal ze sneller toestemmen)

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
27
93
Gisteren (maandag) weer gezellig naar de hete huisvrouwenparty bij Club Amai geweest. Het was erg druk deze keer met veel stellen (en mannen). Waarschijnlijk door de herfstvakantie. Heerlijk met 5 van de aanwezig dames geneukt. Helaas had ik niet meer tijd om van de vele andere dames te genieten. Met de meeste dames met condoom, maar een van de dames kwam in het grote bad op mij zitten en schoof hem er zo in voor lekkere diepgaande bare sex. Daarna nog lekker verder bare met haar geneukt op de matrassen bij de sauna.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wij hoogstwaarschijnlijk maandag 4/11 hopelijk veel lekkere mannen daar we kijken er weer naar uit 🤤🤤

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven