Pareltjes topic

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kan er niet een hoofd topic komen met meiden met goede recensies. Een zgn Pareltjes topic.

Veel meiden die we bespreken zijn onze euro's niet waard. Als het een pareltje is. Kan een admin deze dan moven naar het pareltjes domein.

Idee ? Of te veel werk ?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het bijhouden en opschonen wordt ook al niet echt gedaan dus zal dit ook niet 1 2 3 gebeuren.
Tis natuurlijk allemaal wel veel werk lijkt mij.

En wat voor de één een Parel is hoef het voor een ander niet te zijn natuurlijk.

Een Parel voor mij kan voor een ander een gesloten oester zijn ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dat begrijp ik. Maar zitten er dan pareltjes in de beerput verstopt... ?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Er komen er dag ongeveer 50 berichtten bij op het forum.
Dat kan ik nooit allemaal lezen e beoordelen.

En zeker met al die rel tegenwoordig is het overzicht ver te zoeken hoor.

Nee dit is een bijna onmogelijk idee.

Grzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:

Grzz
Barefan

Dank je voor het open houden van dit forum ..

Wat voor de een 1 pareltje is voor de ander mogelijk 1 verzoeking..

Is het niet mogelijk om icoontjes te gebruiken voor pareltje ??

(ps ik heb er de ballen verstand niet van )

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Neigt teveel naar dvp's op een voet stuk plaatsen.
Een dvp die goed is, doet eigenlijk niet meer dan gewoon haar job.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Barefan zei:

Grzz
Barefan

Als je hulp nodig hebt om puin te ruimen dan wil ik voor zo ver het in mijn mogelijkheden ligt om een handje mee te helpen hoor.
Dus laat het maar weten of je hulp kan gebruiken dan haal ik de bezem er wel doorheen.

Een optie zou kunnen zijn om in elke provincie zoals bij Zuid Holland onderaan een extra map te maken met bijvoorbeeld Huiskamer.
Dan kan daar gepraat worden over wat iemand over een dame geschreven heeft en daar commentaar op kan leveren als het geen recensie betreft.
Hierdoor blijft dan hopelijk het onderwerp over de dame schoon van overloos gehouwehoer.
De Onderwerptitel zou dan kunnen zijn: Dida / Rotterdam. Door achter de / Rotterdam te zetten kan je zien dat het over een dame uit het onderdeel Rotterdam gaat.

A

Anonymous

Guest
Leuk idee Beffer007, er zijn al een aantal plaatsen waar off topic geouwehoerd kan worden, maar het gebeurt regelmatig binnen andere topics. Als je dat wilt handhaven dan moet daar strak op gemodereerd worden.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Neem van mij aan dat ze mij een bloedhond zouden vinden PeeWee.
Zou er geen probleem mee hebben om iemand een ban van een week te geven of zo.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
beffer007 zei:

Dan stem ik bij deze tegen. Dit forum is opgericht door barefan om eens niet op stalin achtige wijze te regeren. Kijk dat het af en toe uit de hand loopt, tja ik vind het allemaal wel mee valllen.

Dat we deze zomer geen ek spelen is veel erger...

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Af en toe uit de hand lopen CWP ? Het loop bijna dagelijks uit de hand. Ik schat gemiddeld 3 à 4 van de 7 dagen per week.
Wat ook zou helpen is als er niet door iedereen op elkaar gereageerd zou worden en men zoiets zou hebben van laat die gast lekker lullen.
Er zijn er bij die reageren om het zeg maar moeten reageren en het is nog altijd zo dat je mag reageren maar die beheersing hebben sommigen helaas niet.

Bij veel onderwerpen moet je eerst tig pagina's bullshit door worstelen voor je weer eens een recensie tegen komt en dat komt naar mijn mening het forum echt niet ten goede. Dat het forum nog niet is leeg gelopen qua leden aantal is mij nog een raadsel. Helaas ben ik niet in staat om een forum te beginnen omdat ik niet veel van de forumsoftware zaken af weet anders had ik het al gedaan toen het vorige forum ophield met zijn bestaan.

Als ze wel het EK 2016 zouden halen hebben ze er wat mij betreft niks te zoeken. Blind heeft ook wel heel fout gewisseld hoorde ik met Huntelaar er uit halen.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Apart Pareltopic zou ik niet doen.

Het grootste deel wat hier voorbij komt is NEGATIEF.
Een klein deel is goed; dus dat weten we dan wel.
Dat kleine deel hoeft niet nog eens apart m.i.

Noorman

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
De echt goede meiden zou je als Sticky naar boven aan de pagina kunnen halen bijvoorbeeld.

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
De echt goede meiden zou je als Sticky naar boven aan de pagina kunnen halen bijvoorbeeld.

Wie bepaalt wat goed is?? Helaas zit er standaard in phpBB geen 'Like' of '+1'achtige functionaliteit, anders zou je op die manier een 'scorre' kunnen geven aan een dame. Klinkt wel een beetje plat en banaal, maja, het werkt wel ;)
Er zijn wel addons die zoiets kunnen, maar geen idee wat daar de status van is.
Wat ook leuk is, is recensies of de schrijvers daarvan 'waarderen' door daar punten aan te geven. Op die manier kun je aan de reputatie van iemand zien hoe betrouwbaar hij en zn recensies zijn. Zou veel gezeik voorkomen.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
CWP zei:
Met Tete en Riedewald in de basis hadden we niet verloren (rode kaart van Bruno Martins Indi en strafschop door Gregory van der Wiel).

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
CWP zei:
Met Tete en Riedewald in de basis hadden we niet verloren (rode kaart van Bruno Martins Indi en strafschop door Gregory van der Wiel).

...ja, en als het 1-0 was geweest ipv 0-1 dan hadden we gewonnen en niet verloren...duhhh
Lekker redeneren zo hahaha

A

Anonymous

Guest
Willems een veel te groot gemis, BMI blijft een raadsel waarom die speelde en van der wiel heeft totaal geen spelritme. Bank ,tribune bij psg.

En wanneer pakt cilissen een keer een penalty? Scholletje ( bijnaam Danny blind) haalde Huntelaar eraf na die rode kaart maar die had hij moeten laten staan , hij had er van der wiel eraf moeten halen en luuk de jong naast Huntelaar moeten zetten na die rode kaart.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gelukkig zijn er maar 16000000 trainers die het allemaal anders zouden doen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
beffer007 zei:

Als het flink uit de hand loopt: ja. Maar het moet niet een forum worden dat louter uit recensies bestaat. In een levendige forum moet er ruimte zijn om achtergrondinformatie met elkaar te delen. Als een bloedhond gaan modereren lijkt me daarom niet de juiste manier.

Overigens, loopt het nou juist bij de Nederlandse forumgedeelte zo uit de hand of heb ik heb ik dat mis?

Terug
Naar boven