Paloma - Amsterdam Wallen

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Paloma kom ik regelmatig.
Eergisterenavond weer bij haar thuis.
Ze ontving me naakt.
Snel uitgekleed en op mijn knieeen om haar grote lul te zuigen. Plassex staat altijd op het menu en dat kan ze als geen ander. Heel rustig plast ze in mijn mond en ik proef haar heerlijke hete pis.
Daarna weer zalig pijpen. Heerlijke grote lul.
In standje 69 weer verder gegaan en ze likte mijn geile kut terwijl ik haar pijpte.
Ik lik haar kontgaatje ook. Ze wordt er nog harder van. Tijd om te neuken en in alle standem pakt ze me . Als ik op mijn rug lig en ze neukte me hou ik het niet meer. Ik kom zalig klaar en niet veel later komt zij in mij.
Altijd genieten met deze topper

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Da's een neppert, die zegt dat ze "komt" maar spuugt eerst in der handen en slingert dus speeksel in het rond.
Wel een flink apparaat

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Geweldig om te lezen dat ze in haar advertentie zegt dat ze 37 is. Dan heb ik nooit geweten dat ze 18 was toen ik haar voor het eerst pijpte en ze mij even later hard neukte. Paloma zal ergens midden 50 zijn. Wel een heerlijke pik, maar verder ziet het er niet meer uit.

BD

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Klaarkomen doen ze bijna nooit.
Dat moet je met een korrel zout nemen.
Leeftijd liegen ze allemaal over.
Ze is 53 denk ik. Sex is nog goed. Ze neukt goed en grote lul.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Gisteren zo bloedgeil van dat weer dat ik naar Paloma ben gegaan.
Die enorme paal in mijn mond helemaal erin. Daarna neukte ze me zalig en hard zonder condoom. Wilde haar lekkere kont likken. Geen probleem. Ook plassex geen enkel probleem. Elke druppel opgelikt. Daarna op mijn rug en ze neukte me tot ik klaarkwam. Pfff wat was het lekker!!

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Nee klopt. Heb het ook wel eens gevraagd maar zei ze dat ze niet lesbisch was.
Ach als je maar betaald zal het wel mogelijk zijn.

henk12

Snuffelaar
2 okt 2022
3
1
Ook dan niet, ze wil het gewoon niet.
Ik heb het er wel eens uitvoerig overgehad met haar.
Paloma houd niet van vrouwen ooit van Paula begrepen.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
762
642
Gisteren bezoekje gebracht.Oh jongens,wat een prachtige ervaring,ik heb er geen woorden voor.Alles top!Als toetje is ze in m'n mond gekomen,alez dat denk ik toch.. :lol: Ik had 7,5mg Lorazepam op om m'n eerste (bare) anale ervaring wat ontspannend mee te maken.Nog eens bedankt Paloma!

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Van de week weer heerlijk bij haar langs geweest. Eerst ondersteboven met mijn hoofd naar beneden op het bed lang en diep in mijn keel geneukt. Ze kende geen genade en bleef maar door beuken, ik voel mijn keel nu nog :).

Daarna heerlijk met mijn reeds lekkende pik haar redelijk openstaande kont geneukt (was op het einde van haar dag) en daarna compleet anaal door haar uitgewoond, afwisselend haar pik en dan haar vuist en uiteindelijk lekker door haar volgespoten (al weet je dat nooit zeker ;), nog even nagefist en daarna met een vol kontgaatje voldaan naar huis.

Ze is en blijft een van mijn favorieten.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Na hier wat recensies gelezen te hebben vanmiddag naar Paloma. Even gebeld over de tijd. 14:00 was goed maar moest wel naar haar huis wat een flat in Amsterdam is. Iets rommelig maar wel schoon. Ze ontving me naakt en ik werd naar de voorkamer gedirigeerd waar een uitklapbed staat. Afgesproken 150 voor een uur. Ik dacht nog toen ik haar begon te pijpen dat haar formaat was overdreven. Niets is minder waar . Haar lul is zeker over de 20cm en dik ook. Ze riep dieper dieper en verassend genoeg ging dat ook nog. Daarna op mijn rug waarbij ze met haar grote kont op mijn gezicht kwam en ik moest haar rimmen. Zag ik niet aankomen maar geen straf want ze is superschoon. Af en toe sloeg ze me met haar enorme lul in mijn gezicht. Van dat rimmen werd ze nog geiler. Ik moest op mijn knieen en ze had gelukkig glijmiddel. Bare behoorlijk hard geneukt. In alle standen. In missionaris kwam ik klaar. Zo lekker. Zag zwart voor mijn ogen. Kon achteraf douchen. Prima date. Iets langer dan een uur geweest. Ze is geen prater maar daar kwam ik ook niet voor. Parkeren makkelijk. Zat plek en zondag gratis. Herhalingsgevaar groot ondanks dat ze niet de jongste is. Klaarkomen deed ze niet. Ook niet belangrijk.
Overigens vond ik dat ze er goed uitzag.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven