Pakken telefoon niet op.

hetehenk

Snuffelaar
24 apr 2015
10
0
Nou ik had deze thread eerst moeten lezen. Ik had zondag eindelijk een gaatje en heb tussen 11 en 14 uur iedereen gebeld die in de buurt zat en gezocht naar een date. Na pas 100 keer bellen nam er 1 op en die wou alleen via whatsapp spreken. 1 dag later kreeg ik nog 1 whatsapp bericht terug van 1 van de meiden die ik heb gebeld. de dames die hier besproken worden zijn helemaal druk en bijvoorbeeld bij de veelbesproken Rita uit amsterdam werd ik automatisch opgehangen.

Ik kreeg gewoon het idee dat alle nummers op sexjobs en kinky fake waren. Nu geleerd dat je beter een whatsapp berichtje kan sturen dan bellen. Gemiste kans, en last van opkroppend zaad..

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Als ik ergens in de buurt ben, reis nog al wat rond kijk ik op kinky of sexjobs voor een leuke dame,maar 95% pakt niet op krijg die eeuwige voicemail.alleen de spoken nemen op b.v. In Amstelveen niemand pakt op dus dan maar ..... bellen.
Of wel contact naar de straat daarna nooit meer contact weet niet wat het nut daarvan is .
Blijf erbij je ken beter naar privehuizen maar ja dat is ook geen optie daar houden ze niet van onze hobby .
Ik bel maar een keer . En bij geen opnamen , of opnamen door de dame zelf die mij dan sociaal correct en netjes in mijn eigen taal vloeiend te woord staat . Heb ik mijn interesse verloren . Want bij geen opname , of opname door een ander persoon . Laat staan de Sociale structuur van het gesprek , wat er gezegd word , hoe , taalgebruik , met of zonder dialect of accent ect. Zie ik de bui hangen . Dus nee dank je . Ik wandel rustig verder .

Terug
Naar boven