P&R - Zeewolde (vh Carpoolplaats Elburg)

Tommy003

Toogplakker
21 feb 2020
79
20
Daar kan werkelijk alles ik ben bij roos haar gangbang geweest vorige week ik kwam binnen zat ze op een andere man die neukte haar kutjes ze pijpte me stijf ze zei tegen mij wil jij met alsjeblieft in me kontje pakken ik wil zou graag dubbel geneukt worden zo gezegd zo gedaan jammer dat ik te snel klaar kwam wel lekker haar kontje volgespoten daarna nog maar eens over gedaan zo'n mega geile vrouw heb ik nog niet meegemaakt

amspaul

Toogplakker
15 jul 2016
74
43
Ben hier ook geweest. Relaxt adres, communicatie gaat vlot. De dame lust er wel pap van en is de dame van de foto's. Het was gezellig druk en iedereen kwam ruimschoots aan zijn trekken. Anaal en DP, ze vraagt er inderdaad om. Mij gaan ze zeker terugzien.

Tommy003

Toogplakker
21 feb 2020
79
20
Gisteren op de carpool het harde bij Elburg geweest linkje kan ik helaas niet plaatsen de advertentie is weg van sexjobs
ik moest even op mijn beurt wacht ze komt op gegeven moment mijn auto in begint te pijpen zo goed ben ik nog nooit gepijpt
Ik voel tussen haar benen haar kut zat erg vol met zaad maar zeer lekker geneukt met interne donatie voor maar 75 euro wel jammer dat het in de auto was wil haar nog wel een keer in een bed neuken
Zaterdag is ze er waarschijnlijk weer op de carpool het harde

Tommy003

Toogplakker
21 feb 2020
79
20
Ja klopt ík heb een afspraak gemaakt voor vrijdag is gewoon thuis in Zeewolde alles mogelijk behalve anaal is wel een andere dame dan die van de gangbang is de zelfde als van zaterdag van de carpool ze was toen heel gewillig

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Echt een heel vreemde vraag en riekt naar reclame, je bent er notabene zelf geweest!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Scherp Ricardo, dat was mij nog niet eens opgevallen. Dit is wel erg vreemd inderdaad.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
geilehenkie070 zei:
Scherp Ricardo, dat was mij nog niet eens opgevallen. Dit is wel erg vreemd inderdaad.

En dat niet alleen :D

De manier van typen en interpunctie hier (of juist het ontbreken daarvan) van Tommy003, zijn van dezelfde 'kwaliteit' als in de advertentie op Sexjobs.
Het lijkt er sterk op dat de advertentie daar niet voldoende was en de reclame hier ook op volle toeren moest.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Daarom alleen al zou ik er uit principe dus nooit heen gaan. Het is al verplaats, ik zou zeggen, verdwijnen!
Ik zag inderdaad al vreemde teksten van Dommy alsof hij/zij schizofreen was, maar nu is het duidelijk.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
DW moest Dommy zijn, foutje hierboven ben te laat met wijzigen. Maar wat ed-de-bef zegt, er klopt idd iets niet!

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Idd scherp opgemerkt..... zat me al op te maken om te kijken of ik tijdens werk iets kon schuiven om even langs de parking in Elburg te rijden..
Maar dan is die geile recensie van een volle kut met zaad tijdens pijpbeurt al snel iets minder..

Terug
Naar boven