Over dat rimmen.

Transgirlslover

Snuffelaar
2 okt 2024
12
17
Dit genot heb ik veel te laat ontdekt! Meestal gevend, maar zoals dit weekend, onverwacht, dook ze vol met haar tong tussen mijn billen.
Je moet wel even over je gêne stappen om hier goed van te kunnen genieten. Stapje verder, iets erin - en je orgasme is 10x intenser en beter.

EdwinL

Snuffelaar
22 nov 2024
17
34
Wel eens op de Doubletstraat spontaan gekregen van een Dominicaans-Antilliaanse schoonheid. Was best genieten.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik ben erg oraal ingesteld en een mooi schoon kontje is dan toch wel erg verleidelijk als je geil bezig bent in die buurt.... Ik vind het rimmen iets redelijk intiems wat je doorgaans doet als je iemand goed kent, maar ik heb ook een paar keer een dvp aan haar sterretje gelikt als het mooi schoon en fris was. En met mijn laatste ex was ik zo veel oraal bezig dat ik nog net geen fysiotherapie nodig had voor de chronische spierpijn aan mijn tong.... Zij wilde vaak letterlijk urenlang gebeft worden waarbij ze vaak ook nog haar plas liet lopen, wat ook heerlijk smaakte bij haar. En als je dan toch zo lang in die omgeving om je heen aan het likken bent, wil je ook wel eens van het pad afwijken en een ander gaatje proeven. Resulteerde er ook in dat ze door het verrassingseffect meestal gelijk een heftig orgasme kreeg, winwin situatie! Zij was altijd heel schoon en bij haar stak ik mijn tong er ook vaak in, bij vrouwen die ik niet goed ken blijf ik liever aan de oppervlakte😂 En als je toch een keer een bacterietje mee zou krijgen, is dat altijd nog goed om je weerstand op te bouwen. Hoeveel mensen hebben er als kind geen zand uit de zandbak in hun mond gestopt waarvan je ook niet wist wat daar allemaal mee gebeurd was. Dat was ook goed voor de weerstand zei men dan😂😂

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
ben meer van het ontvangen dan het geven maar dat lekkere sterretje van gia(alkmaar) of sofie(haarlem) als ze mijn knoepert diep in hun keeltje hadden toch ook echt niet weerstaan en als een beest uitgelebberd. beide dames waarbij nzc en anaal volgens mij geen optie zijn.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Ik vind het heerlijk om gerimd te worden. Maar het is de laatste jaren jammer genoeg minder geworden. Incidenteel wil ik ook wel geven, ook wanneer het niet ontvangen wordt, hangt wel van de dame af.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mijn suikernichtje rim ik ook regelmatig, eerst der zeiknatte flamousje likken dan een kussen onder der billen dat ze wat hoger ligt met der billen en dan lekker verder likken daar.
Tis ook altijd geil om te doen als ze een (mini) barebang heeft gedaan. Maar meestal heeft ze dan wel eerst even gedoucht.🙈. Ze is eigenlijk de enige tot nu toe waarbij ik het doe.
Bij mij doet ze het ook, ik zorg er natuurlijk wel voor dat het fris en fruitig is. Vaak ook gecombineerd met een prostaatmassage.

De bekende Dewi vond het ook leuk om te doen en dan ook te samen met een prostaatmassage.
Zijn niet veel dames die het doen maar in de loop der jaren de nodige ervaring opgedaan en van mogen genieten.

Groet,
LD😋

Terug
Naar boven