Oudere dames in Zuid Holland

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Collega's.....

Ik wil wel eens bare neuken met een oudere dame. Het liefst 50+.
Maar dan wel één die zeer goed verzorgd is. Ik heb er op kinky al een paar gezien, zeker die met bare adverteren, zoals mireille uit Delft maar zoiets zoek ik niet. Met alle respect overigens.
Met grote borsten, dat zou het plaatje helemaal compleet maken!

Wie kan mij verder helpen? Mag uiteraard ook per PM.

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Als je van een oudere dame met flinke borsten hou, dan is Lena inderdaad voor € 50,- een heel goede keus. Pijpen zonder condoom tot het einde met slikken. En neuken zonder met in haar kutje klaar komen. Ze geniet er zichtbaar van, als je niet te snel kom, gaat zij je wel voor door meerdere keren met heel veel vocht verlies klaar te komen. Een bijzondere ervaring als je zelf onderop lig. Je voel dan haar warme blanke vocht langs je dijen lopen. Een heel geile ervaring. Na afloop kan je in de eenvoudige badkamer opfrissen. De ontvangst is al vele jaren 1 hoog in Delft.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Handycarp zei:
Collega's.....

Ik wil wel eens bare neuken met een oudere dame. Het liefst 50+.
Maar dan wel één die zeer goed verzorgd is. Ik heb er op kinky al een paar gezien, zeker die met bare adverteren, zoals mireille uit Delft maar zoiets zoek ik niet. Met alle respect overigens.
Met grote borsten, dat zou het plaatje helemaal compleet maken!

Wie kan mij verder helpen? Mag uiteraard ook per PM.

Nuria & Alexandra doubeltstraat

johnass

Snuffelaar
11 mei 2022
23
25
ik zie dat deze topic uit 2015 stamt.
Ik zoek ook oudere 58+ dames. Op kinky vind je ze wel maar op sexjobs of hoerenclub is het niet mogelijk (?) op leeftijd te zoeken.
Heeft iemand tips voor mij en andere belangstellenden?

vaakzin

Toogplakker
13 okt 2019
25
5
Foto van Lena uit Zmeer is van 7 nov 2010 .....................
Kan me herinneren dat ik haar wel eens bezocht heb , ze zat toen in Delft . Was echt een nymfomane oma .

johansex

Toogplakker
26 jun 2019
50
16
Lena is verhuisd naar Zwolle en doet niet meer aan prive ontvangst. Was wel een lekker wijf. Ze kon heerlijk squirten. Een lieve lekkere oma.

lanc54

Toogplakker
25 jul 2022
27
9
Ze ontvangt idd nog ,maar is het een beetje discreet ,want ze ontvangt in een soort bejaardentehuis volgens Google Maps

Addeman

Toogplakker
7 jan 2023
31
20
Het is weer tijd voor een update. Heeft iemand nog rijpe dames te delen in Zuid Holland?

Terug
Naar boven