Oude bekende

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
Weer terug van weggeweest. Beter bekend als blanke-sabel , rubberloos, lekkerespleetjes enz vanaf het forum van Sam.

Oude tijden met peewee en choi kwa

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Met Pee Wee Herman was het altijd leuk als forumbeheerder destijds.

Choi Kwa was de veredelde groenteboer met zijn mooie praatjes…

rubberloos staat me iets van bij, je overige namen niet. Snap eigenlijk ook niet al die diverse namen Waarom men dat doet.

maar ik ben benieuwd naar je bijdrages.

groet,
lD😊

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
Die verschillende namen komen vaak voor omdat ik me ook had uitgeschreven. 1 maal zelfs door een ban door oa hoog oplopende discussie met choi kwa. Zal mijn best doen om weer net als toen wat bij te dragen.

Ook choi kwa is hier aanwezig onder een andere naam heb ik al in de gaten. Zijn schrijfwijze/macho schrijfstyl valt gelijk op 😂😂😂😂 man man man

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
bijzar , je eerste berichten in bijna een half jaar , dus al die tijd maar gelezen ...... je komt wel met erg verdachte namen opzetten deze al tijden niet meer gehoord ...... en lever je bijdrages doe dit wel dan wel over aktiviteiten die jezelf gedaan hebt .

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
Ach katwesel..... het gaat er om dat ik zelf weet wie ik ben. Ik hoef me tegen over jou niet te bewijzen. Als je dat bizar vindt.... be my guest.

Als ik over activiteiten had geschreven die ik niet zelf had gedaan dan had ik in een half jaar ook de status "ervaringsdeskundige"

Heb ervaring genoeg opgedaan in de vorige forums.... ik deel de afdankertjes wel met je. Dan heb je ook nog wat te doen. Succes met de wind deze dagen "Meneer de hoge boom"

Laatst bewerkt:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wel, Spleetjeszynlekker gaat weer lekker tekeer.
Had liever weg gebleven, op dit soort hanige en ruzieachtige
berichten zitten we niet te wachten.
Katwesel zegt gewoon waar het op staat en jouw reactie daarop
zegt alweer genoeg.

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
Katwesel heeft gewoon al een vooroordeel klaar. Dat is niet zeggen waar t op staat. Dat is gewoon onzin uitkramen

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Naar bed naar bed, zei Duimelot….
Kinders, hou het nou eens gezellig en on-topic, N! Z! C!

• Like
Waarderingen: kvz
Terug
Naar boven