Oproepen: shemale bangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deurkruk

Toogplakker
27 mei 2015
30
0
Mede neukers,

Soms heb ik zin in een shemale.
Nu heb ik kennis gemaakt met een erg perverse geile slet met leuke hormonen borstjes.
Kennis gemaakt is alleen nog via de app, door de corona nog geen afspraak gemaakt. Hoop dat in april te gaan doen.

Ik ontvang haar dan op mij hotel kamer NH.
De eerste keer hou ik haar voor mezelf en ga ontdekken hoe geil en pervers ze werkelijk is, de foto's en de verhalen zijn zeer veel belovend.

Ze valt op stevige mannen, beren zoals ze zelf zegt.
Ze wil mij vast teefje worden en ik mag werkelijk alles met haar doen, claimt ze.
Ook mag ik haar verhoeren en aanbieden.

Dat wil ik zeker gaan doen.
Ik wil alvast even gaan inventariseren wie er oren naar heeft haar samen met anderen eens flink onder handen te nemen onder mijn toeziend oog, uiteraard doe ik mee.

Groet
Deurkruk

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Is dit niet een beetje ver vooruitlopen voor een dame die jezelf nog niet eens zelf geneukt hebt? Waar ergens in nederland zou dit moeten plaatsvinden?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Sowieso kansloze topics, 9 van de 10 oproepen lopen uit op niets. en deze slaat helemaal als een tang op een varken.

Ik wil alvast even gaan inventariseren wie er oren naar heeft haar samen met anderen eens flink onder handen te nemen onder mijn toeziend oog, uiteraard doe ik mee.

Je inventariseer maar eind eind weg maar niet hier.

Topic gesloten

CWP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven