Oproepen: Roxanna (SpermaGames) 26-11-'19 - Wülfrath

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ik en mijn vrouw (29 jaar, cup D, 1,65, 65kg) zullen aanwezig bij de aanstaande gangbang op 26 november te Wülfrath.
Sinds vorige maand is ze gestopt met anticonceptie en en we willen namelijk onze grootse fantasie waarmaken: bare seks op de gangbang terwijl ze geen anticonceptie gebruikt.

Ze wilt volgesproten worden terwijl ik toekijk en wellicht kan ze zwanger worden. Ze zal rode strikjes dragen en een hoerig pakje.

Laat maar weten welke heren aanwezig zullen zijn en wellicht zien wij elkaar dan.

Groetjes,
Dennis&Roxanna

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo, graag zou ik meedoen. Ik ben er steeds vanaf 1130hr. Ik begin alvast mijn zaadjes te sparen. Ben 1,86m en weeg 86 Kg. Ik hoef in geen geval de eerste te zijn; ik hou wel van 'sloppy seconds'! Tot dinsdag!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo,
Thijs en ik zijn zeker ook van de partij 🥳

Ik hoop dat ik als eerste ben, ik mag je dan graag eerst lekker uitlikken

Gr alex

Jackdewipper

Toogplakker
25 okt 2019
44
5
Hi Roxanna en Dennis,

Wülfrath stond al op de planning voor 26 november, leuk om jullie daar ook te ontmoeten. Ik ben er om 11.30

Groet Jack

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Leuk plan maar Roxanna zal niet de enige zijn die een hoerig pakje heeft vermoed ik. :lol:

Jackdewipper

Toogplakker
25 okt 2019
44
5
Hi Roxanna en Dennis,

Helaas kan ik door gewijzigde afspraken a.s. dinsdag niet naar Wülfrath komen.

Groet Jack

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Bummer, ik moet morgennamiddag thuis zijn. Pfft erg. In ieder geval wens ik het koppeltje veel succes en hopelijk zwanger. Indien niet, hebben jullie de volgende sessie nog een kans, dat is 30 december.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik ga waarschijnlijk heen... Even wat ruimte vrij maken in de agenda want ik wil waarschijnlijk wat langer blijven en kijken hoe de rest van de dag loopt.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Jammer genoeg hadden wij pech langs de snelweg en hierdoor konden wij niet aanwezig zijn...

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Ik ben niet kunnen komen! Ik hoop dat jullie een nieuwe sessie plannen (einde december ?) dan hou ik die datum vrij!!

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Lele22 zei:
Jammer genoeg hadden wij pech langs de snelweg en hierdoor konden wij niet aanwezig zijn...

Eén van die raadselachtige wetten in het verkeer: mensen op weg naar een sexdate hebben veel frequenter autopech dan andere. :lol: Of eerder een te mooi om waar te zijn-slot?

DanielNW

Snuffelaar
27 mei 2018
2
0
Je aankondiging klonk heel opwindend, de mogelijkheid om haar te impregneren zou een speciale charme hebben. Er zou zeker veel sperma in het spel zijn geweest. Ik hoop dat je een andere dag inhaalt. Ik zou het graag met u ervaren.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Roxanne
Jammer dat jullie auto pech hadden
Eind volgende maand is het erg druk in Wulfrath
Mss is over 2 weken in Rheinbach een betere oplossing

Gr alex

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Autopech... wat een pech hè... 🤮

Als iets bijna te mooi is om waar te zijn is het vaak gewoon niet waar....
Wist het eigenlijk al van tevoren..
Jammer dat er mensen zijn die er blijkbaar op geilen om dit soort nep-oproepen te plaatsen...
Ik zeg.. bannen die hap

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En dit is nu dus een reden dat ik oproepen in topics er altijd uit haal. wat een onzin weer.
Lelle22 kappen met die onzin.

Bij deze de

in

Terug
Naar boven