Oproepen: plekje voor organiseren GB gezocht

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
wasmachine zei:
lekkerlikkenlassie zei:
de gangbare lokaties hebben de laatste tijd regelmatig bezoek van de gezagsvoerders gehad .

Waarom is dat de laatste tijd??

De diennaars van de wet onderzoeken advertenties van sexjobs en kinky. Daar zag ik ooit een documentaire van.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Handycarp zei:
In Rotterdam en Maastricht heb je Urban Residences.
Is niet heel goedkoop maar absoluut geen probleem om een hele grote groep mannen te ontvangen vanwege de anonieme ingang.

De prijs per nacht valt mee, maar deze locaties zijn enkel te boeken voor 2 nachten.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
In Antwerpen heb je ook zoiets op de plantin en moretuslei, Arras heet dat. Realslut deed daar wel is een gangbang (dame die niet nzc doet, dus niet echt relevant voor dit forum, maar zo heb ik de locatie leren kennen). Parking was daar wel wat een drama.

Verder zoals hier al vermeld, de van der valk in brasschaat. En wil je het niet al te groot houden dan kan je gewoon een kamer huren in een heel groot hotel dat vrij anoniem is.

sanderrdam

Snuffelaar
19 apr 2015
8
0
ik heb een discreet appartement in Hilversum en heb hier weleens GB gehouden. stel het appartement in overleg graag beschikbaar als ik daar iemand mee kan helpen die GB wil organiseren

Terug
Naar boven