Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fonske jullie kunnen idd eigelijk met de velo naar de goesting komen t is er leuk en trouwens je hebt geen klein gereedschap voorhanden ik vond het fijn je sletje vol te spuiten en leuk dat u het terug pakte via haar kutje de laatste keer in de goesting was ik het die eerst in de douche haar volspoot na u natuurlijk tot mssh de volgende keer grtjes peterpan
Donderdagavond 10 oktober 2019 gaan we eens naar Club Amai. Mijn skinny neuksletje wil weer veel zaad in haar strak kutje. Dus spaar jullie zaad en kom haar donderdagavond lekker volspuiten.
Hey daar, ik begin al te sparen!! Ik zal er zijn! Groot en slank en het liefste neuk ik als er al een paar heren lekker in haar gespoten hebben!! Sloppy seconds!!
leuke oproep, zal ik de Gangbang van Monique in Medemblik afzeggen en naar Meer komen, wel lekkerder denk ik. Is de kans groot dat er meer van zulk soort geile meisjes rondlopen? #zinin
@motermuis, dat weet je nooit op voorhand natuurlijk. Maar er zullen zeker nog geile vrouwen rondlopen, maar niet iedereen doet bare sex. We kijken er weer naar uit, het is een jaar geleden dat we eens in Club Amai zijn geweest.
Kom graag en vaak in Amai! Helaas kan ik nu donderdag niet, altijd een leuke avond, niet te druk maar vaak wel actief. Veel plezier en dat het kutje lekker vol mag zitten
ik ben aanwezig zoals het er nu uitziet. Hoop natuurlijk dat ik de juiste dame vind. (Heb in mn achterhoofd het verhaal van kortgeleden op een Gangbang. Iemand had afgesproken op een grote GB dat hij bare mocht bij de dame. In het volle slagveld trof hij een dame, in het duister leek zij echt op de dame van de afspraak, hij doet zn ding, bare... vriend komt er achter en slaat de man knockout)
Wil alle mannen bedanken om mijn neuksletje lekker vol te spuiten. Ze heeft er enorm van genoten. Het witte goud stroomde rijkelijk uit haar klein kutje, was een prachtig zicht toen ze op de gynaecologenstoel lag, de vloer eronder lag er nat bij
Na een korte pauze aan ronde 2 begonnen waar ze weer meermaals is volgespoten.
Eind stand:
11 creampies (waarvan 2 van mijzelf)
3 met condoom
5 op haar lijfje gespoten
Op het einde heb ik zelf nog bij een ander geil sletje haar borsten ondergespoten
Hello, inderdaad dit was een ongelooflijk geile avond. Ik heb het mooie dametje tweemaal kunnen volspuiten. Het ging er tevens zeer gedisciplineerd aan toe; geen duwen en trekken. Iedereen wachtte zijn beurt af. Smaakt naar meer!