Oproepen: Neuksletje (Bare) 14-11-'19 (vh 10-10, 13-8, 16-7, 4-7) (Club Goesting)

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Dinsdagmiddag 13 augustus van 12u tot 14u gaan we weer naar de Bi-middag in Club Goesting. Mijn skinny neuksltje wil weer lekker volgespoten worden en ik ben dan weer verplicht om haar spermakutje uit te likken :D

Dus jullie weten ons te vinden ;)

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Nog een foto van mijn skinny neuksletje die jullie dinsdagmiddag in Club Goesting lekker mogen volspuiten :D

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Je zal ons wel herkennen. Veel vrouwen lopen er op de bi-middag niet rond. Ze is klein, blond/bruin haar, a-cup borstjes en maatje 34.

Ik heb een paar tattoos.

A

Anonymous

Guest
De vorige keer was zo geil dat ik er morgen weer bij ben. Heb al vrij genomen!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Fonske zei:
Nog een foto van mijn skinny neuksletje die jullie dinsdagmiddag in Club Goesting lekker mogen volspuiten :D

Wat een heerlijk geil kutje heeft ze maar helaas is 5 dagen van te voren het weten te kort dag om vrij te kunnen krijgen voor mij zeker in de vakantieperiode is dat niet haalbaar. Heb nu nachtdienst dus helaas werkt dat ook niet mee. Veel plezier voor de gene die morgen gaan.

A

Anonymous

Guest
Ik heb morgen tijd, maar heb ff gelezen op de site van de club... Maar ik ben niet gay of bi... Kan ik deze dan beste laten schieten dan Fonske?

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Als je niet bi bent dan is het beter dat je eens op een andere dag naar Club Goesting gaat. Want op de bi-dag kan er wel eens plots een mannelijke hand of mond rond je sabel hangen :D

We gaan soms ook op een donderdagavond. Als dat zo is, dan laat ik dat hier steeds weten.

@Beffer, 5 dagen is het max wat ik kan laten weten wanneer we kunnen gaan.

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Het was weer heerlijk op de bi-middag in Club Goesting. Mijn neuksletje haar strak kutje is weer veelvuldig gevuld met het witte goud dat ik heerlijk mocht uitlikken :D
We willen alle geile mannen bedanken voor weer een geweldige namiddag.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dank voor je bericht Fonske hoop op een andere keer dat ik wel vrij ben of kan krijgen.
Vind het ook wel jammer dat jullie een Bi dag uitkiezen er voor.
Zit er persoonlijk niet op te wachten een mannen onderdeel te voelen aan mijn lichaam maar neem aan dat als je als vent Nee zegt dat men dat wel accepteert.

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Omdat ik zelf een bi-kantje heb en zij er op kickt dat ik haar volgespoten kutje uitlik, gaan we dus regelmatig naar de bi-dag. Op de gewone (hetero) dagen krijg je soms rare blikken als dit doet. De bi-dag is ook vele aangenamer en is er minder haantjes gedrag bij de mannen, die kunnen ondertussen terwijl ze wachten om haar te neuken met elkaar spelen :D

Bobbylove10

Snuffelaar
23 jul 2019
1
0
Het was heel erg geil om te zien hoe jouw neuksletje vele malen werd volgespoten Fonske, en dat jij haar dan uit likte en ook diversen malen neukte terwijl het zaad dat er net ingespoten was ,er uit liep.
En jouw neuksletje kan heel geil kijken terwijl ze geneukt wordt.
Ik kijk al uit naar de volgende keer dat jullie komen.
Bare neuken blijf het mooiste wat er is. Jullie zijn een super stel.

Werner

Snuffelaar
24 jun 2019
3
0
Ik volg hier het verhaal wat en lijkt mij geil om mee te doen. Ben nog nooit in een club binnen geweest maar als ik dit lees wil ik het toch wel meemaken pressies.

Jos12+

Snuffelaar
14 mrt 2017
14
0
Misschien ook eens naar Bekkevoort afzakken. Hortentia motel. €40 voor een kamer.

Terug
Naar boven