Oproepen: Neuksletje (Bare) 14-11-'19 (vh 10-10, 13-8, 16-7, 4-7) (Club Goesting)

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Op donderdagavond 4 juli ga ik met mijn skinny neuksletje naar Club Goesting waar ze lekker mag volgespoten worden. Daarna moet ik van haar alles uitlikken :D

Zij is een klein skinny a-cup geil sletje dat kickt op een volgespoten kutje dat overstroomd.

Edit CWP. Postimage voortaan gebruiken aub

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Bedankt aan de 9 heren die haar lekker volgespoten hebben, ikzelf heb er ook 2 ladingen in achter gelaten. Heb haar kutje meermaals moeten uitlikken :D‭‭
Ze vond het super geil en is letterlijk met een druipend kutje uitgeteld tevreden huiswaarts gekeerd.

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Op Dinsdagmiddag 16 juli zijn we weer aanwezig in Club Goesting waar jullie mijn Skinny neuksletje lekker mogen volspuiten.

Let wel op, het is dan Bi-middag! Dus er kan wel eens een mannelijke hand of mond rond je lul hangen :D

Ik krijg van haar weer de opdracht om alles uit haar kutje te likken en ook samen te pijpen.

Wij zullen daar zijn van +-12u tot +-14:30

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Fonske zei:
Op Dinsdagmiddag 16 juli zijn we weer aanwezig in Club Goesting waar jullie mijn Skinny neuksletje lekker mogen volspuiten.

Let wel op, het is dan Bi-middag! Dus er kan wel eens een mannelijke hand of mond rond je lul hangen :D

Ik krijg van haar weer de opdracht om alles uit haar kutje te likken en ook samen te pijpen.

Wij zullen daar zijn van +-12u tot +-14:30

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Oeps foutje!
Moet 16 juli zijn. Kunnen jullie dit aanpassen aub.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Aub bij 1 topic houden, als er weer een nieuw dag komt gewoon in dit topic posten. alles samengevoegd.

Dank u

A

Anonymous

Guest
Het lijkt erop dat ik erbij ben vanaf 12 uur met een flinke lading zaad!

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Wat was het een super geil feestje in Club Goesting. We willen al de lekkere mannen bedanken die haar volgespoten hebben. Ben de tel kwijtgeraakt bij 11 :eek:
Het begon al direct toen we ons eerst zijn gaan douchen, ze vond het super geil met 5 mannen onder de douche. Daarna eerst iets gaan drinken en dan de grote kamer in. We lagen in 69 stand zodat ik het lekkere zaad uit haar kutje kon likken :D en daar ben ik de tel kwijtgeraakt :D
Na een kleine rustpauze in één van de kleine kamers beland waar ze weer verschillende malen lekker is volgespoten.
Tijdens één van de rustpauzes is ze ook nog eens lekker genomen en volgespoten in de rokersruimte. Ze vond het super en kijkt weer uit naar de volgende keer.

A

Anonymous

Guest
Ja, dat was erg lekker tijdens het roken! Het was een heerlijk geile middag, bedankt jullie!

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Lekkere lading zaad kwijt, had flink gespaard mét rente bleek wel! Naderhand nog een dp gedaan met Suske en Wiske, was lekker strak zo, helaas werd het haar te warm om nog een extra lading bij de andere 2 verse cumshots te vermengen. Was gezellig! Beter dan die keer dat ik die maffe Adela mee nam naar Mistique, die zat alleen maar der neus te "poederen".

Seb69

Snuffelaar
19 mei 2019
2
0
Wanneer komen jullie nog eens naar club goesting dan zou ik ook graag langs komen!

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Hou deze topic in het oog. Als we kunnen, dan zal ik dat hier een paar dagen ervoor melden.

Terug
Naar boven