Oproepen: Jessy - Zolder (Chatbabe)

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
497
109
Vorige week een date gehad met een dame uit zolder, 42 jaar , 50€ betaald, de date was echt super , alles zonder condoom ook anaal en slikken, heb al haar gaatjes lekker gevuld, ik kwam haar tegen op chatbabe, ze date op kamer
Heb haar gevraagd of ik haar hier mocht vermelden, en da was geen probleem, wie in contact met haar wil komen mag mij da laten weten, ze wou niet dat haar gegevens op internet stonden

Edit CWP. Leden met 0.00 recensie's of inspanningen hier op het forum, gelieve niet te reageren. Doe eerst maar is wat posten.

jona10

Toogplakker
15 aug 2018
37
13
Hoi, haar wil ik graag eens gaan testen. Dus als je de gegevens mag doorgeven? Merci!

spermaman

Snuffelaar
13 nov 2018
3
0
hoi Dave, k heb wel interesse zo dicht bij huis haar ns uit te testen! kun je me haar contactgegevens bezorgen?
thx!

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Hey Daveke,

ik heb ook interesse om haar eens met een bezoekje te vereren. Mag ik haar contactgegevens van jou ontvangen ?

Mature dame ? Kan je haar stats meegeven ?

Cheers, Peter. :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Snel een paar jaar ouder geworden die dame :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Denk dat het hele topic maar weer weg moet. niet de eerste van je @ Daveke31 . !!

jona10

Toogplakker
15 aug 2018
37
13
Via privé bericht geeft hij aan dat daten enkel samen met hem kan? Lijkt me beetje vreemd.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
497
109
Ik denk dat ik in het verleden wel al genoeg bewezen heb, ik ga niet zomaar haar nummer geven, da is haar gewone prive nummer, dan begint de belmaffia
Ma als jullie denken dat ik toch niks goed doe , blokkeer mij gewoon, ik begin da stillekes beu te worden hier, krijg prive berichten van leden die al lang lid zijn ma nog nooit 1 recentie deelden, de mensen die geduld hebben wil ik gerust een date met haar regelen, ma nogmaals ik heb ook een leven, dus heb a u b effe geduld, en ja ik regel alleen iets voor de posters op het fotum, de lezers moeten maar eens eerst iets posten

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zet het er dan niet op. Oproepen zijn sowieso onderhand kansloos op het forum. iedereen vraagt, maar ter plekke komen op een afspraak is vers 2.

Ik verhuis hem naar een ander topic, en een aanpassing van je post gedaan. Misschien helpt het...

Terug
Naar boven