Oproepen: Greetje - Putten

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Beste allemaal.

Aangezien er regelmatig oproepen in een topic worden geplaatst, ipv recensie's gaan we het gewoon anders doen.

Topic openen in "vanalles wat" met als onderwerp. Oproepen - Dame - Plaats en linkje naar de ontvangende dame

Dus leef je allemaal uit als je Greetje wil bangen, leeglikken of whatever in dit topic, dan blijft het recensie topic er van verschoond.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=12&t=4139

nachtlicht

Snuffelaar
25 mrt 2016
6
0
Wie heeft er zin om morgen of vrijdag Greetje samen vol te spuiten zodat ik haar nadien nog lekker kan beffen ? ;)

papirico

Snuffelaar
7 aug 2016
9
0
Hoi mede bare Beukers ik ga morgen naar Greetje rond 11 uur is er iemand die haar lekjer wil vullen met veel zaad zodat ik een creampie kan likken en door neuken zou top zijn gr Rob

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
@papirico, heb je voor jezelf de afspraak al vast staan? Je kunt gewoon aan Greet vragen of ze voor een gevulde poes kan zorgen.
Ze heeft klantjes genoeg die haar willen vullen voor je. Of wil je graag zien wie haar kutje vult voor je haar beft?

A

Anonymous

Guest
Woensdag rond 1130u bij Greetje wie ook?
Ik heb haar net de vraag gesteld wacht nog op antwoord

Tasman

Snuffelaar
26 aug 2018
2
0
Kan mij eventueel vrijmaken, als het de moeite loont tenminste.
Wat is haar tarief ?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat een kansloos topic, iemand roept op 11:30 iets en om
17:51 kom er een reactie....

Fayz

Snuffelaar
12 aug 2018
24
4
Onlangs stelde ik ook voor om een trio te doen (mmv).
Greet wil het liefst dat de heren elkaar dan al kennen, en samen naar haar toe komen. Ze was ik er vorige week woensdag, ik had gevraagd om een lekkere gevulde poes. Dit verzoek werd rijkelijk beloond: er kwamen 2 heren naar buiten, en ik heb alles kunnen schoonlikken.
Toen vroeg ik of ze vaker trio's doet. Het antwoord was: regelmatig, maar het liefst met heren die elkaar onderling al kennen en een klik hebben. Hetzelfde geldt voor minigangbangs.... om "haantjesgedrag" te voorkomen (zoals zij dat noemde) liever met een groepje vrienden die elkaar kennen en elkaar iets gunnen, en die niet steeds zelf aan de beurt willen zijn.

Ik zal het dus eens aan mijn beste maat voorstellen.

Maar 1 op 1 vind ik ook erg fijn.

A

Anonymous

Guest
Ik kom regelmatig bij greetje al meerdere jaren .het zou wel fijn zijn haar is op een late avond met 2 te vullen .Heb haar dit ook al voor gesteld .het moet wel klikken vertelde ze .liefst geen.last minute dates .maar als het een beetje klikt met een leuke klant van haar .zie ik dat wel zitten .

Terug
Naar boven