Ik spreek al een tijdje af met een Turkse dame van in de 40... ze is een eerlijke leuke spontane vrouw... netjes en verzorgd. Kleine borstjes waar ze van geniet als je se hard masseert en in de tepels knijpt. Lekker geschoren kutje... ze kickt erop als je haar neukt en harder stoot. Komt ze van klaar. Ze is echt een genieter.
Ze is eerder slanker dan voller, maar aan haar buik kun je wel zien dat ze een paar kinderen ter wereld heeft gebracht. Maakt mij niet uit, ik vind dr geil... maar als je puur op poppetjes valt is dit niet jouw feestje.
Ik vroeg haar wat haar fantasie is... ze wil graag een mini gb met 4 mannen die haar meerdere keren door neuken. Bij de juiste hygiëne en clean/schoon kan dat ook nzc.
Zijn er mannen uit de regio die interesse hebben?
Voor meer info graag pb. En alleen graag serieus.
Ze is eerder slanker dan voller, maar aan haar buik kun je wel zien dat ze een paar kinderen ter wereld heeft gebracht. Maakt mij niet uit, ik vind dr geil... maar als je puur op poppetjes valt is dit niet jouw feestje.
Ik vroeg haar wat haar fantasie is... ze wil graag een mini gb met 4 mannen die haar meerdere keren door neuken. Bij de juiste hygiëne en clean/schoon kan dat ook nzc.
Zijn er mannen uit de regio die interesse hebben?
Voor meer info graag pb. En alleen graag serieus.