Oproep: Amateur dame neuken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
100 is echt de max. maar wel de tijd te kunnen nemen, wil wel 2 keer kunnen spuiten :)

Dave30

Toogplakker
14 aug 2017
39
2
Ik heb ook interesse daar ik ook van Ovl ben . En 100 tot 150 wil ik wel geven afhankelijk wat er kan :D

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Ik kreeg een op een PM het volgende vage antwoord 'Ze was ontgoocheld in het gebodene'. Normaliter zou ik een PM hier niet plaatsen, maar ik ben er redelijk van overtuigd dat er geen 'Ze' is anders zou het wel concreter zijn geworden. Jammer dat iemand zich op deze manier moet vermaken :( en hier laat ik het dan ook gelijk verder bij.

koekelhoere

Toogplakker
11 okt 2016
27
0
De vraag die werd gesteld is van exact dezelfde soort wat je in een heleboel profielen op de afspraakjes en chatbabe chats tegenkomt...
Dat de "dame" in kwestie eerst 39j. en dan plots 35j. is ook niemand opgevallen...

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Er is wel degelijk een ze. De bedragen zijn krak hetzelfde als nmc GB dus waarom zou ze dan het extra risico nemen?

Jullie zijn blijkbaar het soort die gewoon alles wat niet in jullie kraam past niet kunnen verdragen.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Beste I am naughty,

Vind je reactie toch vreemd. De meest bare gangbangszijn 100 en maximaal 150 euro per deelnemer.
De bekende Linda Lush a. 's Vrijdag 80 euro. De bekende gangbang in wulfrath ik dacht 119 euro. En dan heb je veel meer vrouwen. En zo heb ik nog veel meer voorbeelden.

Jij komt hier met een amateurdame op de proppen die gewoon lekker mollig is. Niets mis mee. Maar je wilt een hoofdprijs hebben met iemand die onervaren is en ook nog eens niet op de catwalk hoort...

Gewoon realistisch zijn graag wat prijzen betreft

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Toen het topic geopend werd dacht ik al, hmmm laten staan of deleten..... Ik dacht nou laten we eens kijken, een lid die al een poosje mee loopt hier misschien een leuke aanvulling.

Een dametje wat blijkbaar eens afgevuld wil worden.... En zoals zo vele oproepen tot een gangbang of whatever, het loopt weer uit op niets.
Kansloos dus.

Tip aan de topic starter, open een adje op sexjobs, en probeer daar eens, wij zijn een recensie forum, geen "wat wil je betalen voor" vraagbaak.

Topic op slot, en voor de volgende die het wil proberen, kansloos, aangezien de delete knop vlak bij de sluit knop zit.

Schermafbeelding 2018-10-11 om 09.09.50.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven