Opmerkelijk -:)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja wat een lap tekst zeg. kan iemand er misschien een audio boek van maken voor me :lol: :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Klopt als een bus https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=15&t=5022&p=46276&hilit=Mocha#p46276

Zij heeft zich getest toen we trouwden en, geloof me, die keek zelfs niet naar andere mannen (tot vrijdagmiddag dan).
Yeah Right :lol: :lol: :lol:

Lang leve de backup plaatjes

Gangbang plaatje
Bare_GB_Foto_3.jpg

Ongelovige hoer plaatje...
Schermafbeelding_2018-05-30_om_05.00.02.png

En onder welke user kunnen we Ralph scharen :lol: :lol: :lol:

Schermafbeelding_2018-05-30_om_05.00.11.png

Bewerkte gelovige hoer, zelf de haren liggen het zelfde op d'r kont :lol: :lol:

Schermafbeelding_2018-05-30_om_04.59.51.png

Het origineel

Bare_GB_Foto_2.jpg

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
duivels :twisted: :twisted: :twisted:

Bijlagen

• duivels.JPG
    duivels.JPG
    15,9 KB · Weergaven: 1.231

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Vandaag op het nieuws een vrachtwagenchauffeur heeft 6 jaar lang vrouwen besmet met aids in Italië,,, hij zij dat ie het niet wist,,, :? Jaja zou ik ook zeggen.. Wat een klootzak.. :twisted: :twisted:

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
http://m.standaard.be/cnt/dmf201806...=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding
West-Vlaanderen subsidieert sekshotel: 'Dit is de toekomst'

Een hotel waar je als koppel je eigen versie van Fifty Shades of Grey kan beleven: in het West-Vlaamse Schore opent met Domaine 10 een 'Disneyland voor volwassenen'. En het provinciebestuur sponsort het initiatief. Het is een 'logiesvorm van de toekomst', zegt gedeputeerde Franky De Block (SP.A) aan Het Nieuwsblad.

Een rendez-voushotel mogen we het niet noemen. Dat klinkt te smoezelig en het initiatief mikt niet op slippertjes en maîtresses, maar op koppels. Een sekshotel, dat klinkt ook wat cru. Een hotel d'amour dan maar. 'Disneyland voor volwassenen', zegt uitbaatster Stéphanie Van Den Heuvel.

Discrete ingang

'Ken je dat: je hebt als koppel een cava gedronken, het is mooi weer, je bent ontspannen. Dat is een vorm van voorspel. En dan besef je dat je kinderen thuis zitten te studeren en er nog wasgoed in de machine zit. Wat moet je dan doen? Een ­hotel boeken tot de dag erna? Daar hebben wij iets op gevonden.'

Tien kamers

Twee kamers zijn er al – een oosterse kamer en een barokke kamer – en er komen er tien. Met een discrete ingang, tijdens het in- en uit­checken hoef je niemand te zien. En er staat een striptease-paal.

'Er stiekem op uit trekken op zondag terwijl de kinderen naar de chiro zijn: waarom zou dat niet mogen? En in stijl, dit heeft niets te maken met de kamertjes van 40 euro per uur. Wij zitten in een andere categorie.'

In 'Domaine 10' betaal je 130 tot 170 euro voor drie uur. Wil je hier overnachten, dan kost dat 150 tot ­190 euro.

Overheid betaalt mee

Opmerkelijk genoeg betaalt de overheid mee. Het West-Vlaamse provinciebestuur subsidieert het hotel met 20.000 euro. 'Omdat dit een logiesvorm van de toekomst is', zegt gedeputeerde voor Toerisme Franky De Block. 'Geef toe: je kunt dit met niets anders vergelijken. Het helpt ons om te diversifiëren en een ander publiek aan te trekken. We subsidiëren ook een bed and breakfast aan de kust die zich richt op naturisten. Dergelijke innovaties moeten een kans krijgen.'

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Blijkbaar was ik nog niet goed wakker toen ik dit hier poste :?
Heb dit opnieuw gepost in de groep "Vanalles wat"
Dus dit mag hier verwijderd worden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
nee hoor, staat prima hier..

en die post in van alles alles wat is wederom weg, weet je waarom? komt toch geen reactie op...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hebben jullie deze Watch Siswet19 live on Chaturbate! weleens bezig gezien.
Wat ie voor dildo's van de week in der kont stopte was niet normaal gewoon errug groot. Daar er iemand vroeg over anaal fisten bij een dame nou bij deze moet het makkelijk kunnen en het is nog een lekker ding ook.

Was een tijdje terug ook ff op Dumpert.

:)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ze deed dit afgelopen zaterdag live op die site.
Dit filmpje had ik nog niet gezien is ook wat ouder lijkt het. Maar geloof me wat ze er zaterdag instopte was groter als wat je op dit
filmpje ziet. :shock:

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
CWP zei:

Scheelt weer een paar rippers waar je een hoop geld aan kwijt bent! En dat je met een meid zit die gedwongen wordt...Een grote No-Go voor mij..

Terug
Naar boven