Opmerkelijk -:)

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
CWP zei:
http://www.sexjobs.nl/gangbang/barebangs/gratis-zeer-extreme-pijnhoer-alles-bespreekbaar_5683975
Heb hem gemaild, wilde altijd al een snuf movie maken, denk dat ik wel de extreemste wens heb ingestuurd :lol:

Wat heb je gevraagd? Of ze na de sessie in één geheel moet zijn?
Zou de adv door een gast van IS geplaatst zijn?
Tenminste dat is wat ik dan denk.
En het mag ook nog eens in het openbaar?
De adv lijkt mij van een gast die zn ex te kijk wil zetten oid...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Tja ieder zijn ding he... Weet ook niet wat er achter zit, maar moet zeggen dat ik wel wat vaker zoiets gezien heb op SJ. Daar kan echt alles volgens mij.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Dit stel plaatst al maanden advertenties met termen als "wat zou je eens echt met een vrouw wilt doen wanneer echt alles bespreekbaar is" en "hoe extremer hoe beter". In eerdere versies van deze advertentie spraken ze zich minder specifiek uit in wat voor soort extremiteiten ze precies zochten (met name de gewelddadige elementen daarin zijn nieuw voor me) en lieten de invulling daarvan meer aan de fantasie van de heren over. Door de zaken specifieker te benoemen hoopt men kennelijk meer sturing richting het beoogde te geven (al dan niet ingegeven door het verleggen van de eigen wensen/grenzen qua fantasie, dadendrang en/of duidelijkheid qua communicatie).

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Het is toch logisch dat niemand een reactie krijgt.
Als ze echt kerels zoeken voor gratis sex hoeven ze geen advertentie te plaatsen. Gewoon even naar de plaatselijke kroeg gaan en ze kunnen er genoeg uitzoeken en direct meenemen. Dus waarom dan al die moeite met advertentie plaatsen en alle reacties doorlezen.
Voor mij zijn het gewoon droogneukers die wat extra aandacht willen hebben.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou, de oproep is iets meer dan een beurt..... ze wil een flink pak rammel zo te lezen

A

Anonymous

Guest
Fake of niet, vind het veel te ver gaan dat soort advertenties. Hoef alleen een iemand te reageren die een hekel hebt aan vrouwen en dan is het over en uit, voor haar. :(

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
samurai zei:
Fake of niet, vind het veel te ver gaan dat soort advertenties. Hoef alleen een iemand te reageren die een hekel hebt aan vrouwen en dan is het over en uit, voor haar. :(

Zie mijn post... Snuf movie :evil: :lol: :lol:

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Of de recherche gaat na, op basis van de mails in haar box, wie haar allemaal een mail heeft gestuurd.

Beter gewoon dit soort advertenties links te laten liggen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je moet inderdaad wel een Klereleier zijn om die vrouw in elkaar te trappen :lol: :lol: :lol: :lol:

Denk niet dat dit iets echts is, foto's zijn van internet, en je hebt er nu eenmaal gasten bij die op mail geilen..

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Je moet inderdaad wel een Klereleier zijn om die vrouw in elkaar te trappen :lol: :lol: :lol: :lol:

Denk niet dat dit iets echts is, foto's zijn van internet, en je hebt er nu eenmaal gasten bij die op mail geilen..
Waar of niet, het is blijkbaar leuk om te reageren met ranzige voorstellen. En zou het wel waar zijn hoop ik dat de dame niet in het ziekenhuis beland, of nog erger.........
Hoe dan ook, grappig is het niet.

Terug
Naar boven