Oplichting

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
141
32
Een vraagje aan de wandelaars; als je bijvoorbeeld voor een uur boekt en je staat binnen 30 a 40 minuten weer buiten, of na 1 keer orgasme geeft de dame aan dat de pret over is, maar er is nog genoeg tijd voor een 2e ronde val dat dan onder oplichting (technisch gezien).
Hoe kijken jullie hier tegen aan...?

Turpin

Toogplakker
25 feb 2019
37
39
Misschien van te voren even overleggen of 2x klaarkomen in de prijs is inbegrepen, als dat niet zo is ga ik altijd voor maximaal een half uurtje of korter als dat mogelijk is en als ze beginnen te zeuren dat er geen tijd genoeg is voor de tweede ronde houd het gewoon op.
Misschien een vorm van oplichting maar wat kan je eraan doen.

Succes

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Natuurlijk is dat oplichting. Je betaalt toch voor een bepaalde tijd ?
Of je al dan niet twee keer mag (proberen) klaarkomen is iets anders. Maar dat vraag je best vooraf.

Echter 1u is 1u!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Dat vind ik zeker een vorm van oplichting, zeker als er niet expliciet bij vermeld is dat er een maximum aantal orgasmes aan verbonden is.

Ik kom de eerste keer altijd vrij snel, maar de tweede keer duurt lang. Wel eens meegemaakt dat ik voor een uur betaald had, na 20 minuten klaar kwam en de dame in kwestie vertelde dat een tweede orgasme er niet meer in zat. Toen heb ik me aangekleed, m'n telefoon gepakt en heb ik 40 minuten op m'n telefoon zitten kloten. Dame in kwestie stond raar op te kijken, maar durfde er niet zoveel van te zeggen.

parci

Toogplakker
9 jul 2015
63
20
Ik boek meestal een half uurtje de eerste keer en als het dan meevalt vraag ik na dat half uur om er een uur van te maken.
Dat werd nog nooit geweigerd tot nu toe. ;)

A

Anonymous

Guest
Ik boek standaard ook voor een half uurtje of 15 minuten en als het meevalt dan boek ik extra.
Dit omdat ik zelf te vaak heb meegemaakt dat ik met een lege zak en portomonee na 15min weer buiten stond terwijl ik voor langer had betaald.

13 mei 2015
1.163
462
Om zo'n 'praktijken' voor te zijn heb ik een 'speeltelefoon' met een aparte simkaart. :cool:
Ze mogen bedreigen zoveel ze willen, het deert mij niet! :roll:

Terug
Naar boven