Oplichting Beveren

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Via chat redlights contact gelegd met naoual. Ze beloofde bare, cardate. Ze was 23 jaar. Daar aangekomen, diende ik eerst te betalen. Ik betaalde 150. Ergens logisch, eerst betalen. Ik deed dat. Daarna zette ze het op een lopen.
Valt hier iets tegen te doen?

Heb haar nummer, sla het op in jullie Gsm als oplichtster :)

+32 485 32 68 24

Achteraf gezien, vraag me af of ze wel 18 was. Ochja, een ervaring rijker.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Daar kan je niks aan doen , het enige wat je op zo'n moment kan proberen is er hard achteraan te lopen .

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Ik wil best voor de daad betalen maar ik doe dat altijd pas op het moment dat de dame naakt voor me staat. Dat voorkomt dat ze snel met het geld ervandoor gaan.

Zijn ze het daar niet mee eens dan gaat het wat mij betreft niet door.

A

Anonymous

Guest
Ja, altijd eerst de gordel om laten doen en de deuren automatisch vergrendelen zodat niemand van buiten uit de auto kan betreden, daarna de dame erop attent maken dat als ze het op een lopen zet je er keihard achteraan gaat of dat als er zogenaamde pooiers in de buurt zijn waar ze zogenaamd eerst het geld aan moet geven of dat die ongevraagd de auto naderen en/of willen betreden dat de date per direct is afgelopen. M.a.w. de date kan pas doorgang hebben als ze zelf net als jij eerlijke bedoelingen heeft. Succes!

Terug
Naar boven