Oplichters: Sugar Daddy / Suikeroom

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
real_person zei:
Ik heb idd ook contact gehad met sara21lo, ze vroeg om vooraf te betalen (tegen mijn principe, niet gedaan). Ik heb wel aangegeven dat ik liever meer vergoedt, dan afgesproken, tijdens een afspraak. Uiteindelijk kwam ze niet opdagen. Ik denk een legitieme reden, maar je weet het niet. Slecht gevoel bij nog steeds.
Ook contact mee gehad, wilde inderdaad vooraf betaling, ik speel het spelletje mee dacht ik :D
Ik zeg ok is goed, begon ze met, ja maar ik geef je geen rekening nr., alleen via Tikkie of PayPal, ivm privacy, blablabla.
Heb gezegd dat ik geen van beiden gebruik, dus alleen rekening nr., begon ze weer met privacy.
Uiteindelijk een fijne dag gewenst, met de opmerking of ze wat te verbergen heeft of alleen wil incasseren en geen afspraken nakomen.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Hee DriverC, Ze komt wel geloofwaardig over, maar ook chaotisch. Ik vertrouw m'n collega's op het forum. Dus ik heb ook afstand genomen.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Paranoïde is ze in elk geval met vooruitbetalen via Tikkie of PayPal, gelukkig heb ik nog een beetje verstand :D
Heb haar geblokkeerd, geen tijd voor onzin.

Bloempje012 (27) houten, heb ik ook geblokt, bleef mij lastig vallen om geld over te maken, ook via Whatsapp en bellen.
Ze heeft nu meerdere accounts op SA, haar echte naam zou Roos zijn, snap niet dat SA niet ingrijpt.
Op pagina 32 en 33 staat meer info over haar, incl. foto's.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
pjku zei:
Ik heb ook contact gehad met haar, maar ze vond dat ik er te weinig voor over had, ze had
al een afspraak met iemand die het dubbele bood

doe er je voordeel mee

zegt ze tegen iedereen hoor. ze wil enkel daten voor 5/600. :lol:

Jodokuskwak

Snuffelaar
22 sep 2018
11
2
Had laatst een mailing ontvangen van alle nieuwe leden (daartoe schaarde ik mezelf ook) en dat er (te) veel profielen niet ingevuld waren. Echter ik zit er niet op te wachten dat mijn redelijk ingevulde profiel met foto per mail worden gestuurd naar een ieder die in hun database zit. :shock:

Ben me er ook niet van bewust hier toestemming voor te hebben gegeven. Misschien vinden jullie het geen probleem en/of hebben jullie er juist meer aanspraak door, maar geef dit even mee.

pjku

Toogplakker
26 dec 2016
57
11
Ik heb ook contact met Pameladestoute gehad, dit blijft ze doen en als je haar op kik heb toegevoegd
blijft ze je ook tikkies sturen en andere betaalverzoeken sturen

Mijn advies is, links laten leggen en blokkeren.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Die Pamela doet dat blijkbaar bij iedereen. Dit stuurde ze mij:

Knipsel.png

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Heeft iemand de kik account van Pameladestoutste?

Hier kan ik wel een uurtje lol aan hebben!
Die ga ik helemaal dollen met haar gekke streken
:D :lol: :lol: :D

suerte007

Snuffelaar
25 aug 2015
14
0
Deze heb ik een tijd geleden ook gehad.
Toen ik vroeg "waarom zou ik?" heb ik geen reactie gehad.
Gisteren voor ze opeens € 15 om te kunnen eten.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Petertje zei:

Heel goed, daar heb ik ook wel zin om aan mee te doen, svp haar kik account :D

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Petertje zei:

Beste wandel- en neukvrienden dit is Pameladestoutste.

Pammmmsa

Snuffelaar
15 jun 2019
2
0
Hey pameladestoutste hier! Voor de mannen die mij proberen te exposen, ik zeg het zelf , ik heb jullie keihard afgeperst met geld , lekker! Geen enkele man aangeraakt maar duizenden verdiend !

De groetuhhhh vanuit spanje ! Xx

Pammmmsa

Snuffelaar
15 jun 2019
2
0
Besef alle mannen die me geld hebben overgemaakt zijn nu hier aan het haten k ga stuk!! Ik heb jullie nooit wat beloofd ik vroeg straight om geld en dat jullie t overmaakden is JULLIE probleem, ik heb nooit iemand opgelicht , dus opdondere

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
IP voor dit bericht: ip22-32-173-82.adsl2.static.versatel.nl (82.173.32.22)

[email protected]
Voor als er personen werkelijk geld hebben overgemaakt, neem dit IP even over in je aangifte

Spanje my ass. en jij ben weg.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Gisteren nog een noem het een soort van "bedreiging" of belofte ontvangen van het figuur Pameladestoutste maar dan met een nieuw KIK profiel.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Voor degene die aangifte willen doen of onder een andere naam worden benaderd/bedreigd om geld over te maken, hierbij wat extra info en foto's die ze via kik verstuurd.
Ze beweert uit Venezuela te komen, dat zal niet kloppen, gezien de naam, eerder Turks of Marokaans.

Bankrekening: NL 19 SNSB 0705 5685 04
P. Saidiy

Ze zegt dat ze uit Almelo komt, dat zal wel niet gezien de info van CWP op basis van IP adres.

0.9 MB 02.jpg Check Error

0.2 MB 03.jpg Check Error

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Voor degene die aangifte willen doen of onder een andere naam worden benaderd/bedreigd om geld over te maken, hierbij wat extra info en foto's die ze via kik verstuurd.
Ze beweert uit Venezuela te komen, dat zal niet kloppen, gezien de naam, eerder Turks of Marokaans.

Bankrekening: NL 19 SNSB 0705 5685 04
P. Saidiy

Ze zegt dat ze uit Almelo komt, dat zal wel niet gezien de info van CWP op basis van IP adres.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wel jammer, had dat lekkere kutje met wat zaad willen vullen, en ik denk als ze gewoon de hoer had gespeeld met deze foto's had "ze" meer kunnen verdienen, dom dom dom, of is het een katvanger adresje op die SNS
Naam en bank nummer kloppen ieder geval, kreeg geen melding dat die niet overeen kwam

Terug
Naar boven