!!!!!OPGEPAST!!!! Redlights - Fakerlijst

31 aug 2016
1.194
112
nee ik maak geen 2 dates !
ik spreek niets af met de 2de dame af !!
heb alleen app contact over wat er in de advertentie staat ook daadwerkelijk mogelijk is en wat de kosten zijn
ik zeg dan dat ik in de buurt ben contact opneem .

deze back up dame doe ik alleen in regio's waar ik niet gekend ben en waar de dichts bijzijnde bare dvp paar dorpen verder is .

in antwerpen waarik gekend ben daar zijn genoeg back up adressjes

daar ga je voor a petit asian girl en ik belande tussen de benen van een dikke negerin

Digger76

Toogplakker
31 jul 2020
37
5
Ik gebruik alleen prepaid kaarten en nooit meer mijn eigen telefoon, die tijd is echt voorbij.
Ik activeer daar whatsapp op en kan weer verder, zo gepiept en je houdt de narigheid buiten de deur. Ik doe eigenlijk precies hetzelfde als de dames zelf.

Zoals hierboven al gezegd is het echt verstandig om af en toe eens verschillende fora door te snuffelen. Er wordt volop gewaarschuwd voor misstanden, nieuwe trucjes om mensen op te lichten en fakers. Helaas zal je voor je eigen veiligheid wat meer moeite moeten doen ja. Dat is helaas nodig in deze tijd.

Heten teen

Snuffelaar
5 feb 2023
4
1
Iemand een idee hoe je die lijst kan vinden? Ben er volgens mij ook op beland… door een dame met mooie foto's tot je voor de deur staat en ziet er totaal anders uit. Tja sorry maar dan draai ik me om.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik sta er ook op. Een dame stuurde me eens screenshots nadat ik wou afspreken. De date ging dus niet door, ze vertrouwde het niet.

Ik stond er op voorn3 zaken:
Bedreigingen ( Wtf, zeker nooit gebeurd)
Aandringen op nzc ( aandringen nooit gedaan, wel eens naar gevraagd, want sommige adverteren ermee en doen het niet, andere adverteren er niet mee en doen het wel, dusja, enkel vragen maakt je wat wijzer)
Niet komen opdagen ( ik ben altijd komen opdagen,.maar bij fake foto's, foute info etc draai ik me nu om. Zeggen dat je 22 bent en er 45 uitziet, dat je 55 weegt en in werkelijkheid 80, met foto's adverteert die overduidelijk niet van jou zijn ... Ja, dat is iets anders dan niet komen opdagen).

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Ik heb het zo ook 1 maal gehad half jaar geleden.
Naar redlights mail gestuurd met de uitleg en vraag om eraf te halen; hebben ze gedaan.

Josgheysen

Snuffelaar
15 sep 2020
11
10
Ik stond er ook op, 2x door dezelfde dame omdat ik niet was komen opdagen. In realiteit was ik mooi op tijd aanwezig maar stopte ze met antwoorden, waarop ik dan rechtsomkeer maakte en ze me een half uur later stuurde dat ze klaar was en ik binnen kon komen.

Eigenlijk is dit persoonlijke data van jou dat op een website staat zonder je consent, dus dat is strafbaar volgens GDPR. Dezelfde reden waarom Hookers.nl geen reviews meer toelaat. Je kan Redlights een GDPR removal request email sturen om alles van je te verwijderen, waaronder je telefoonnummer, inclusief van de fakers lijst. Maar de mensen achter RL zijn zo vriendelijk dat ik denk dat je hen ook gewoon kan sturen om je te verwijderen zonder GDPR bullshit en ze het wel gewoon zullen doen.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Zo'n lijst is strafbaar.. je mag niet zomaar telefoongegevens registreren zonder toelating !!

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Zo'n lijst is strafbaar.. je mag niet zomaar telefoongegevens registreren zonder toelating !!
Niet waar, dit valt gdpr wise onder 'legitimate interest' , je kan niet dergelijke websites beteren zonder melding te maken van de fakers gezien er veel zijn (trouwens ook op deze website 😒)

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Rumba : Heeft de klant ingestemd met het vastleggen van zijn telefoonnummer, na contacteren van een DVP door de website waar geadverteerd wordt?

Zo niet, dan gaat de vlieger niet op en kan de betreffende website de gegevens vernietigen- als er een juridisch geschil aanhangig wordt gemaakt.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

En dan in een openbaar rechtsgeding jezelf afficheren als die hoerenloper die zijn afspraken niet nakomt en niet wil dat dat geweten is. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt door een moderator:

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
En de dvp die hun afspraken dan niet nakomen? Daar al is over nagedacht? Ze zeggen op alles altijd en als je daar komt kan er plots niks meer En ja dan zijn er mensen die het afbollen.
En wat doen die dvp's dan? Jou op zo een lijst zetten maar de echte reden zeggen ze er wel niet bij dat ze een korte termijn geheugen hebben bijv.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Dat is eerder een strategie om faker te kunnen blijven. Een vreemde ambitie.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Neen dat is een goede strategie om als wandelaar geen last te hebben van fake fakelijsten van fake dames 😎

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@burrito als je denkt dat wandelaars een burner gsm en prepaid sim kopen om gewoon faker te spelen dan scheelt er wat 😂

Hoofdreden is om anoniem te blijven en nooit last te hebben van hoertjes of pimps die je proberen te chanteren.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Ik wandel al meer dan 20 jaar zonder dat soort ingewikkelde toestanden. Nog nooit last gehad van chantagepogingen. Je moet natuurlijk al te vage advertenties links laten liggen.

Terug
Naar boven