Opgepast met SJ advertentie / reacties, 16 jarige...

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364

Van onder naar boven lezen, Wees gewaarschuwd !!!
email en namen verwijderd. was een reactie op mn suikeroom adje.

Re: Reactie via Sexjobs.nl

Inbox

Nou 16 jarige zijn vaak meer volwassen dan veel lui die hier op SJ staan.
U wilt niet weten wat mannen ons mailen met wat ze met ons willen doen.
U bent de eerste die ons niet meteen een pik foto stuurt of mannen die films sturen waar ze zich zelf aftrekken
Sexueel gefrustreerde lui die niet sporen
Natuurlijk gaan we u niet bellen of lastig vallen
Sorry dat we u mailden en succes met wat u zoekt

😘

Have a nice life daddy

Op zaterdag 24 juni 2023 schreef xxxxxxxx. <xxxxxxxx@gmail.com>:
Now way dat ik jullie ga daten. snap überhaupt niet dat je `haar" alsnog verkapt aanbied, er zal best een gek reageren die kicken op 16 jarige

Of hebben we Stegeman aan de lijn die weer op zoek is naar sensatie ?
Anyway, mij niet meer bellen.

Op za 24 jun 2023 om 20:34 schreef 7777777 <777777777@gmail.com>:
Ik jokte een beetje over mijn vriendin want ze is net 16
Sorry daarvoor
U zal haar wel te jong vinden
Ik lik haar graag en ze houdt ervan om mij te likken en ik neuk haar met mijn strapon
Sorry daddy dat ik een beetje loog dus wou het nu eerlijk zeggen dus u zal haar te jong vinden maar ik ga niet zonder haar daten

Liefs
xx en xx

Op zaterdag 24 juni 2023 schreef xxxxxxxx<xxxxxxxx@gmail.com>:
Hoi hoi,

Zou je wat foto's willen sturen ? en appen, ik heb wel zin in twee leuke meiden te verwennen en met elkaar bezig te zien, terwijl ik je om de beurt lekker neuk )))
Appen kan naar 06xxxxxxxxxxxx
xx

Op za 24 jun 2023 om 19:04 schreef Sexjobs.nl <[email protected]>:
Beste Dan,

7777777, met mailadres [email protected], stuurt je een reactie op de volgende advertentie S777777777777

Het betreft een geregistreerde gebruiker.

Reactie van adverteerder:
Daddy\r\nWij zijn 2 jonge meiden die op oudere mannen vallen \r\nWij heten Stella en Esseline\r\nIk ben 18 en mijn liefje wordt volgende week 18 en wij zijn bi meiden die graag met elkaar genieten maar wij zijn nu een poosje op zoek naar een gele oudere man die ons in extase kan brengen.\r\nIk heet 777777 en ben half Thai en mijn schatje is hals Surinaams.\r\nWij horen graag van u daddy\r\n\r\nLikjes op uw pik van ons\r\n\r\nXxx\r\7777777 en 7777777777

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Die Stegeman is tot alles in staat, zijn nr 1 bezigheid is uitlokking, en geloven, nee. niet echt. maar stel je voor dat het echt is. moet er niet aan denken

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik denk dat iedereen wel erover eens is dat hier een luchtje aan zit. Het lijkt mij dat, wie er ook achter mogen zitten, @NZC_Addict de enige juiste reactie heeft gegeven.

Toen ik het las moest ik meteen denken aan pedojagers. In Arnhem is een oud leraar dood getrapt door een groepje omdat hij een afspraak zou hebben met een minderjarige jongen. Die man is toen opgewacht door een groep en onderhanden genomen. Er was toen een periode waarin er sprake was van meerdere soortgelijke gevallen door het hele land verspreid.

Hooked

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@NZC_Addict heb je hun nummer, check dit even bij https://www.wieheeftgebeld.nl/

Mis even of je wel of geen app contact had. Daarbij mag je best hun advertentie link delen met screenshots.

Dan help je onze wandelbroeders ermee dat ze op hun hoede moeten zijn met deze advertentie.

Cumgiver

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Is vermoedelijk een poging tot oplichting van afpersers die je proberen te pakken als je kwetsbaar bent.

Terug
Naar boven