Opgelicht/bedreigd

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Beste collega's

Vandaag spotte ik een adje in Pelt, Vlaamse van 30, nzc. Afgesproken halfuurtje voor €100.

Eens ter plaatse huisnummer gekregen, aangebeld, binnen gegaan, betaald en wou nog even naar toilet gaan dus dat deed ik.

Moment dat ik de toiletdeur weer opendoe, 2 met buff gemaskerde jongemannen die me afdreigden, riepen dat ik buiten moest, hoe durfde ik hun zus verkrachten! Heb het niet goed gezien, maar vermoedt dat ze in hun broekzak ook een mes vasthadden.

Ik ben dus zo snel als kon vertrokken, maar wou mijn leven niet riskeren volr €100.

Nu zit ik met de twijfel of ik hiervan aangifte zou doen of niet.

Behandelt de politie een klacht discreet? Heb geen zin dat ze er thuis iets van te weten komen…

Voor degenen die zich afvragen wie, ene Jennifer, Jeugdlaan in Overpelt. Meer details kan ik eventueel geven via pm.

Wat zouden jullie doen?

Grtz
Bpd

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Beste collega's

Vandaag spotte ik een adje in Pelt, Vlaamse van 30, nzc. Afgesproken halfuurtje voor €100.

Eens ter plaatse huisnummer gekregen, aangebeld, binnen gegaan, betaald en wou nog even naar toilet gaan dus dat deed ik.

Moment dat ik de toiletdeur weer opendoe, 2 met buff gemaskerde jongemannen die me afdreigden, riepen dat ik buiten moest, hoe durfde ik hun zus verkrachten! Heb het niet goed gezien, maar vermoedt dat ze in hun broekzak ook een mes vasthadden.

Ik ben dus zo snel als kon vertrokken, maar wou mijn leven niet riskeren volr €100.

Nu zit ik met de twijfel of ik hiervan aangifte zou doen of niet.

Behandelt de politie een klacht discreet? Heb geen zin dat ze er thuis iets van te weten komen…

Voor degenen die zich afvragen wie, ene Jennifer, Jeugdlaan in Overpelt. Meer details kan ik eventueel geven via pm.

Wat zouden jullie doen?

Grtz
Bpd
Baksteen door de ruit met cobra er aan

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kut wat er gebeurd is maar kan je de link van de advertentie plaatsen en liefst ook screenshot ?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Oké dat is vervelend. Probeer haar dan zo goed mogelijk te omschrijven mocht zij weer adverteren.
Weet niet hoe het in België is met zoiets melden bij de politie. Succes kerel.

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
De misdadigers rekenen erop dat je niet reageert. Als het zo makkelijk gaat zullen ze wel opnieuw adverteren … en misschien op een ander plaats , Pelt is nu niet de anonimiteit van een grote stad …

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Aangifte doen bij politie en zeggen dat je geen papieren thuis wil maar via email

Je bent niet de eerste in België 😇💪
Het is jammer dat hij weggegaan is. Hij kende het exacte adres, omdat hij er was. Hij had direct (eens dat hij buiten was) naar de politie moeten bellen en zeggen dat hij bedreigd was en in gevaar dacht te zijn.

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Aangifte is inmiddels gebeurd.

Ik moet zeggen, de dames van de politie hebben me serieus genomen en maken er duidelijk werk van.

De criminelen rekenen erop dat je uit schaamte niet naar de politie zou gaan. Ik heb de ballen om bare naar de hoeren te gaan, dan heb ik ook de ballen om dit eerlijk tegen de politie te zeggen als zulke zaken zich voordoen.

Uit de omstandigheden tijdens het verhoor kon ik ook wel afleiden dat het adres en de dame al enige bekendheid heeft bij de politie, dus de kans dat dit voor haar en haar handlangers nog een staartje krijgt, is eerder groot.

Grtz
Bpd

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Goed dat je aangifte hebt gedaan. Zo bescherm je ons allemaal! Goed bezig man. Ik geloof wel degelijk dat het helpt om aangifte te doen. Al wordt er een dossier opgebouwd. Pessimisme en terughoudendheid hierin hebben we niks aan. Hoop dat ze snel de bak in gaan en het blokje zeep laten vallen.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Gaat niks van komen.....
Er zijn zaker erger dan dit die in Brussel gaan voorkomen in..... 2030...
Een civiel geschil bij in beroep gaan bij het Hof is natuurlijk heel wat anders dan aangifte doen wat kan uitmonden in een strafzaak.

Bovendien HOF versus strafrecht eerste aanleg.

Appels met peren vergelijken dus, al ben ik het verder met je eens dat het afwachten is of- en hoe snel er iets van komt.

dennism

Snuffelaar
23 jul 2020
3
11
Ik wou dat ik meer gebruik maak van dit forum.

Helaas is mij hetzelfde overkomen: Ik had afgesproken via whatsapp bij haar thuis (Jeugdlaan 11, Pelt - bovenste app / rechtse deur). Bij binnenkomst bedreigd met een groot keukenmes en afgeperst voor mijn geld door junkies met een muts. Uiteraard werk ik mee en heb ik me snel uit de voeten kunnen maken.

Bijlagen

• Jenn_pelt.png
    Jenn_pelt.png
    251,3 KB · Weergaven: 341
  • Jenn_pelt1.png
    Jenn_pelt1.png
    30,9 KB · Weergaven: 340

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik weet niet of in België pepperspray verboden is om te hebben maar dat zou een mogelijke
vorm van bescherming kunnen zijn voor dit soort momenten. In Nederland is het wel verboden om
op zak te hebben maar dan kan smurfenspray een oplossing zijn.

Terug
Naar boven