Openbare bare parties

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Er zijn maandelijks verschillende bare parties in Nederland. De bekendste zijn:
- Meat Market - Club Curch - Bottoms staan drie uur lang naakt, geblindeerd met een rode kap, en kut omhoog klaar en mogen geen enkele pik en zaad in hun kut weigeren
- Fuckboxxx- Dirty Dicks - Cross over met de Czech Gloryhole hetero videos. Je krijgt bij binnenkomst een "Bare" stempel op je reet en ligt in een box waar alleen je kont kut uitsteekt, om door elke liefhebber bare geneukt te worden
- Cumunion - Club Church - 100% bareback sex party
- Cum hunks - Eagle - 100% bareback sex party

Ik ben er heel vaak bij. Het zijn goede gelegenheden om lekker vaak volgespoten te worden. Wie is ook een liefhebber?

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
De Romeo groep "Cum Hunks" is een goede groep om aankonsdigingen voor dit soort parties te volgen. Dit is de aankondiging voor aankomend weekend:

Some hot events coming up this weekend at Eagle and Dirty Dicks that you for sure not want to miss.

—>Saturday September 23rd
Fuckboxxx
Open: 16:00-20:00
Tickets at the door or www.ready2kink.nl + min 2 drinks
Eagle Amsterdam - Warmoesstraat 86 Amsterdam

—>Sunday September 24th
Cum Hunks (raw sex party)
Open: 16:00-20:00
Entrance 8 Euro + 2 min drinks
Eagle Amsterdam - Warmoesstraat 90 Amsterdam.

PLEASE MARK IT DOWN!

EAGLE OPEN: THURSDAY-FRIDAY-SATURDAY-SUNDAY from 23:00 + LIVE DJ'S
DIRTY DICKS OPEN: 7 DAYS A WEEK FROM 20:00

More info and Information
Please visit our websites
Dirtydicksamsterdam.com
Eagleamsterdam.com

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Op verzoek, de links voor de 3 clubs, waar je meer informatie kan vinden (agenda, openings tijden, toegangsbeleid (normaal open), toegangskosten (meestal gratis of kleine bijdrage (~10 euro))). Natuurlijk hebben ze ook talloze andere parties (golden shower, fist, bears, etc en daar is ook het merendeel bare, maar die zijn niet expliciet bare focussed)

www.clubchurch.nl
www.Dirtydicksamsterdam.com
www.Eagleamsterdam.com

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
JeroenNL,

Blij dat ik hier een 1e reactie op mag geven. Al is dit niet mijn straatje, ik waardeer je openheid hierover en wat gaaf dat je zoiets neerzet. We kennen de gay wereld een beetje en weten dat sommige feesten extreem kunnen zijn.

Vooral die fuckbox lachen man, dat is iets voor een meester die zijn lustslavin op de parking laat palen en tegenwoordig heeft hij een baresletje die mannen op afspraak laat volspuiten. Zo'n Czech gloryhole, daar kan die meester zeker wat mee. Ik ken het van de Kit Kat Klub Berlin

Super zo'n bijdrage die voor onze wandelbroeders informatief is. Was ooit met vrouw naar de Church geweest tijdens ADE. We vinden de sfeer geweldig en die 90's mazzo house fantastisch. Echte sfeermakers.

Even wat anders, als er beledigende opmerkingen geplaatst worden, schroom niet om dit te melden via de rapporteer knop. Er zitten nogal bekrompen leden, die daar vrij conservatief in zijn of van die nerdy fora crashes om hier hun stoere praatjes op dit mooie forum komen verkopen.

Rainbow high in the sky.🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

Groetjes Cumgiver

nice 1

Toogplakker
26 dec 2018
78
30
Ik kan cumgiver alleen maar gelijk geven, leef en laat leven, ik ben ook niet geïnteresseerd in de avonturen en foto´s die er soms gedeeld worden , maar je kan deze altijd overslaan, en als je gechoqeerd wordt omdat je tijdens het kijken van de actiefoto´s tot de conclusie komt dat dit een pik is in een manhole of trans hole just grow up and scrol further.
Dit heeft ook mijn interesse niet maar we zijn toch allemaal volwassen mensen die op zoek zijn naar BARE plezier, in alle vormen en maten voor ieder wat wils en die domme commentaren wil niemand niet lezen .
Nog veel neukplezier gewenst aan elk forumlid😉

Mvg Nice 1

jan1481

Toogplakker
3 dec 2018
26
12
Interssant topic, en misschien ga ik voor een dergelijke party wel eens naar onze noorderburen. Alleen is dat een heel eind rijden, zouden dit soort parties ook in België georganiseerd worden? Iemand die daar weet van heeft?

Jan hammer

Snuffelaar
2 apr 2023
16
2
Zou mij ook eens graag willen laten uitwonen door een groep goed geschapen mannen iemand nog een idee

Terug
Naar boven