Op welke site's adverteren de amateur dvp's?

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik vraag me af waar tegenwoordig al de gewone, amateurvrouwtjes adverteren?
Tot pakweg een jaar geleden kon je op redlights en afspraakjes heel goed zoeken naar huisvrouwen die een cent bijverdienen. Maar het laatste jaar zijn die sites precies helemaal ingenomen door organisaties die niks anders aanbieden dan meisjes waar menig fotomodel jaloers op zou zijn.
Dat ze bloedmooi zijn is goed, maar dan zijn het nog eens een voor een buitenlandse die geen letter Nederlands kennen. Allemaal Slovaakse of zuid amerikaanse.

Ik prefereer echter de good old Vlaamse vrouw, maar vind die nog maar eens ?!

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ja dan krijg je van gans België. Moet je werkelijk elk profiel afgaan

A

Anonymous

Guest
Is de laatste jaren allemaal gene vette meer.
De jaren 80-90 -2000 tot 2005 was veel beter.
De gouden tijden zijn weg zowel websites als chats.
Hier ook veel leden maar ook geen vette meer....
Veel lezen en is al.
Waar is de tijd van TMF Teletekst.
Chatbabe al wat je wilde maar nu gedaan al lesbische,fakers en fantaseurs.
Vroeger had je veel websites van Belgische dames maar nu allemaal ingenomen door organisaties.
enz. enz..

ThomasB

Snuffelaar
31 mei 2018
7
0
ik vrees dat ik 'n beetje off topic ga, maar op TMF chat heb ik eens 'n lief gevonden waar 'k jaren mee samen was...

Tegenwoordig op de dating sites en apps draai alles om geld cashen en zit 't vol met fake profielen om mensen een betalend abo aan te smeren.

Zero

Toogplakker
18 apr 2015
66
4
Ook offtopic mss maar ja tmf chat was op een bepaald moment de ideale plek...

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik ben er zeker van dat er nog altijd huismoeders zijn die het doen om een cent te verdienen. Maar ik heb geen flauw benul van waar ze ergens te vinden zijn . Vroeger had je op afspraakjes een aparte sectie met enkel amateurmeisjes/vrouwen maar ook die sectie is al lang ingenomen door alles wat zeker niet amateur is.
Redlights idem, dat staat vol met bloedmooie meiden maar of wel zijn het zuid amerikaanse of het zijn she males....
En ik moet niet hebben van vreemde talen, ik heb ook graag een gesprekje tussendoor. Anders kan ik evengoed een pop nemen.

A

Anonymous

Guest
In de gouden jaren van de chat to be en TMF eens het genoegen gehad om 's morgens, 's middags en 's avonds mijn zaad in 3 verschillende kutjes te mogen deponeren. 's Avonds ook nog haar kont mogen beuken. Redlights idd nu vooral hele mooie vrouwen, shemales etc mij trekt het niet meer aan. Liever naturelle schoonheden

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
TMF chat was inderdaad top .
Daar kon je in de tijd echt iedere dag wel een echt amateurtje vinden dat tegen een zacht prijsje haar poes liet volspuiten .
Heerlijke tijden beleefd . In heel België heb ik gezeten om te neuken . Ook soms wel eens voor een gesloten deur gestaan maar 90% was echt , nu is het juist omgekeerd 90% fake .

A

Anonymous

Guest
Via de site Twoo is het mogelijk om nog het een en ander te vinden, al moet je er wel voor betalen en de nodige tijd erin steken. 't Is niet meer zoals op een chatbox a la TMF of vroeger place to be dat er een sletje zit dat graag date en lekker geneukt wordt en de Donnachat had je ook en in Nederland Chatplaza. Via Redlights zitten er nog enkele oudgedienden die zonder rubber neuken, maar zelfs als je filters activeert zijn de resultaten echt mager en bots je op veel fakeprofielen en geen idee welk netwerk er allemaal achter schuil gaat. Vroeger veel reiskes gemaakt met de auto, trein om mn zak te ledigen. 't Is echt niet meer gemakkelijk om geile hoeren te vinden die zonder neuken of om via een chatbox iemand op te scharrelen die graag wordt volgepompt.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Er zijn nog meer dan genoeg die zonder condoom werken. Probleem (voor mij) is dat het allemaal professionele zijn of modepopjes. En hoe raar het misschien kan klinken maar ik heb veel liever een amateurtje met een gewoon uiterlijk en een hangtietje dan zo'n supermodel
.

Terug
Naar boven