op de motor met vriendin van mijn moeder

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Mijn ouders hebben vrienden die helaas uit elkaar zijn gegaan. Nou ja, helaas.
Ik heb altijd wel een oogje gehad op de vrouw van dat stel.

Nu ik hoorde dat zij al een tijdje uit elkaar zijn, heb ik toch eens de stoute schoenen aangetrokken. Zij woont nog steeds in het huis dat ze hadden, dus adres was voor mij niet zo moeilijk te vinden.
Ik kwam met de motor voor de deur gereden op een mooie zomerdag en belde aan. Zij deed open en ze was verrast dat ik het was. Ik was wel de laatste die ze verwachtte en ze vroeg of ik zomaar even langskwam.

Ik zei Ja, en na een 2-tal koppen koffie vroeg ik of ze misschien zin had om lekker even mee te gaan rijden om lekker uit te waaien. Zij had haar kleding nog om te rijden en ze kleedde zich om.
Na 15 minuten stond ze startklaar voor me en ik legde mijn arm om haar heen. Ze protesteerde niet en liepen samen naar buiten.

Na een tijdje rijden zijn we ergens gestopt om te genieten van het uitzicht. Daar hebben we onze levens doorgenomen.
Al liggend in het gras (genietend van zonnetje en stilte) lagen we zo naast elkaar. Ik vertelde dat ik wel in relatie zat, maar dat ik al 2 jaar weinig liefde voelde en dat intimiteit niet eens meer sprake van was.

We reden die dag lekker door en ik zette haar eind van de middag weer terug af bij haar huisje. Ze vroeg of ik nog heel even binnenkwam voor een drankje. Ik accepteerde haar uitnodiging.
Eenmaal binnen vertelde ik haar dat ik genoten had van die dag en zei ook nog dat ik het destijds jammer vond dat ik jaren geleden single was en zij getrouwd. Ik bekende ook dat ik toendertijd wel eens geprobeerd had wat licht te flirten. Zij vertelde dat ze dat wel doorhad destijds maar niets terug durfde te doen.

Ze vroeg of ik nu ook een beetje aan het flirten was. Ik zei niets maar stond op en ging achter haar staan. Ik sloeg mijn armen om haar heen en ik hield haar stevig tegen me vast aan gedrukt. Ik fluisterde in haar oor dat ik inderdaad wat probeerde te flirten en dat zij (ondanks haar 68 jaar) er nog altijd goed uitzag.

Zij vond dit fijn te horen en legde haar hoofd achterover tegen mijn schouder. Ik kuste haar wang en haar oorlel en ze begon wat zwaarder te ademen. Ze draaide zich om en zonder te bedenken begonnen we heftig en geil te tongzoenen.
Onze handen gingen over de lichamen en ik voelde haar kont, haar borsten en ze liet alles heerlijk toe.

Haar handen gingen over mijn lijf en ik merkte dat ze niet goed durfde over mijn reeds hard geworden pik te wrijven. Ik keek haar aan en zei dat het goed was.
Ik voelde haar hand over mijn broek gaan over mijn pik. Ze zei: "kom mee naar de slaapkamer, het is al een tijd geleden dat ik een pik heb gevoeld."

Ik liep mee en ondertussen vlogen de kledingstukken van ons in het rond. Naakt gingen we op bed liggen en we kusten en streelden elkaar. Ze begon met haar hoofd naar beneden te gaan als likkend en kussend. Bij mijn pik aangekomen keek ze me nog even aan en voor ik het wist sloot ze haar mond volledig over mijn pik heen. Wat een zalig gevoel toen ze me als een gek begon te pijpen.

Na een tijdje legde ik haar op de rug en begon haar borsten te likken, haar kutje te vingeren en ging met hoofd naar beneden. Daar begon ik haar zeiknatte kut te likken en zij kronkelde. Ik stopte 2 vingers in haar kutje en vingerde haar tijdens likken. Door de heerlijke bewegingen kwam ze klaar en dat zelfs spuitend. Ze schrok ervan omdat ze dat nog nooit had ervaren.

Ze was zo geil, dat ze zei: "Please, wil je me neuken? Wil je je pik lekker diep in me stoten?" Ik kwam bovenop haar en stak mijn pik diep in de zeiknatte kutje. Ik begon haar rustig te neuken, maar ze pakte ma vast en zei: "Neuk me, neuk me hard."

Zo gezegd, zo gedaan. We neukten er op los, als een stel wilde beesten en heerlijk spoot ik mijn zaad diep in haar kutje.
Uitgeteld lagen we naast elkaar. Het werd tijd om naar huis te gaan en voor ik ging zei ze nog: "Ik wil graag je geheimpje blijven, als jij mij regelmatig wil neuken. Het is heerlijk om af en toe een pik te voelen en om jou aan je trekken te laten komen."

Met die woorden nam ik afscheid en kijk uit naar de volgende keer.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
leuk verhaaltje maar niet zo realistisch: 68 jaar en een natte poes? :(
noem een kat een kat en zet erbij: met een goeie kwak glijmiddel er zo in :)

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
@Zonder moeite dank je wel.

De rest moet altijd wel wat te "zeuren" hebben toch? Het is een verhalenrubriek, dus laat jullie fantasie gaan.
Ook al zou je een kabouter neuken hier, in je verhaal en fantasie moet dat toch kunnen :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: .

Oh ja, overigens is zeker niet elke late 60-er of vroege 70-er een droge doos.

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Hoe jong ben je zelf, Indopik?
Als de vriendin van je moeder ook Indisch is, ziet ze er niet uit als een rimpelig besje (keriput ;-)
Dank voor je verhaal

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
@Stan072 Ben zelf 55 en vriendin is Nederlands........maar zo ontzettend lekker.

Zo ben ik vorige week even teruggegaan naar haar.
Ja, ik had wel een beetje spijt van de geweldige vrijpartij, omdat ik (ondanks ik al jaren geen sex heb) toch vreemd ben gegaan.

Ik belde bij haar aan en ze deed open. Ik vertelde haar dat ik toch ergens met haar in mijn hoofd rondliep, dat ik ergens ook wel spijt had van onze sexueel avontuur.
Ze snapte het wel, alleen vond ze het niet erg als ze "gebruikt" kon worden als geheimpje en dat onze relatie niet anders zou zijn dan alleen maar sexueel. Ze zei dat ze zelf hiermee haar vrijheid behield en ook haar sexuele behoeftes werden beantwoord.
Doordat ze dit vertelde ontspande ik wat, wist dat dit wel goed zat verder. We zaten samen op de bank nog na te genieten van koffie en onze ervaring eerder na de motorrit.

Hierdoor merkte ik wel dat de spanning opliep. In een stil moment keken we elkaar aan en begonnen elkaar hartstochtelijk te zoenen.
Ze voelde meteen hoe mijn pik reageerde en stond op. Ze zei dat ze nog een verrassing voor me had.

Na een paar minuten kwam ze terug in de woonkamer en daar stond ze met een heel geil spannend setje aan. Zonder af te wachten liep ze op me af, kwam op mijn schoot zitten en tongden we er weer lustig op los.
Ze fluisterde in mijn oor dat ze dit nooit voor haar eigen man deed, omdat die daar toch niets voor voelde. Bij mij voelde ze zich vrouw en zelfs voelde ze een bepaalde geilheid die ze nooit eerder voelde.
Ze zoende me weer en ik legde haar met 1 beweging op haar rug. Ik kwam boven haar hangen en begon haar nek en borsten te zoenen en likken. Haar tepels werden kneiterhard. Ik voelde haar kutje en die was nat en warm.

Ze gromde: "Mmmm, lekker. Voel hoe nat ik ben, voel maar hoe mijn slettenkut voor jou is". Daar schrok ik beetje van, omdat ze nog nooit zulke taal heeft uitgeslagen. Maar ik herpakte en zei: "Dus jij voelt je een soort sletje van me?". "Ja", kreeg ik als antwoord.

Dat was voor mij het absolute teken om haar body uit te doen.
Ik kleedde me uit en mijn pik stond fier recht voor uit. Zonder voorspel schoof ik mijn pik diep in haar kut en begon langzaam maar stevig te pompen. Ze gromde en kreunde het uit toen ik haar neukte...."ga door geile klootzak", riep ze. "Ga door en neuk je sletje maar heerlijk".

Dat was voor mij te veel. Ik hou van geile praat en mijn eerste lading zaad kwam heerlijk naar boven en spoot ik diep in haar natte kutje. Ze keek me hierbij echt met hele lekkere zaadvragende ogen aan.

We moesten even bijkomen van de enorme geile uitspatting en ze vertelde ook dat ze zoiets als dit nooit heeft gevoeld. Die geilheid, die passie was voor haar nieuw, maar ze genoot.
Na ongeveer een uurtje frunniken, zoenen en voelen heerlijk begonnen met ronde 2. Hierbij likte ik eerst haar kutje waarbij ik nog steeds mijn eigen zaad proefde. Ze kwam in 69 bovenop me zitten en begon me zalig te pijpen.

Daarna in cowgirl, in doggy en missio lekker geneukt.
Toen ik voelde dat ik weer klaar moest komen zei ze:"Spuit je zaad maar lekker in mijn mondje." Dat was voor mij het teken.

Ze opende haar mond en ik spoot mijn zaad in haar mond (en ook wat over het gezicht). Ze slikte ook alles heerlijk door, wat ik niet verwachtte. Niet lang daarna moest ik wel weer naar huis toe, maar we zeiden tegen elkaar, dat we elkaar wel weer snel zouden zien en genieten van heerlijke sex samen.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
omdat ik (ondanks ik al jaren geen sex heb) toch vreemd ben gegaan.
Gozer, dit hele forum staat vol met berichten van jou hoe je de een na de andere dvp neukt maar nu dacht je ' o jee ik ben vreemd gegaan ' ?
Verder goed verhaal hoor en als het waar is geniet er van

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
@Pipodeclown2 hahahahaha je hebt zeker gelijk. Tuurlijk moet je af en toe je hobby uitoefenen toch? Lekker buiten de deur eten hahahahaha

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Lol jazeker we moeten een kat wel een kat noemen he.
Hoewel kan me voorstellen dat je een dvp bezoeken niet voelt als vreemd gaan. Is beetje als naar de kapper gaan of zo.
En als je een oude vriendin gaat neuken, misschien zelfs onverwacht dan voelt dat ook anders.
Geniet er maar lekker van

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Belofte maakt schuld.
Ik zei tegen haar dat ik haar snel weer zou zien, dus dat moest ik nakomen.

Ik appte haar wanneer zij tijd had en snel hadden we een tijd en datum. Op die dag er weer vol geilheid op uitgetrokken om mijn (ondertussen) vaste neukbuddy weer te zien.
Ik belde aan en ze opende de deur. Nog amper binnen zoende ze me al vol op de mond en heerlijk begonnen we te tongen.

Ze zei dat ze er zo naar uitkeek en ondertussen ook erg geil was, dat we de koffie maar even zouden overslaan. Dat hoef je me geen 2x te zeggen en voor we het wisten lagen we naakt naast elkaar, tongend en voelend.
Ik voelde tussen haar benen en voelde dat ze inderdaad zeiknat was.

Daar op reagerend likte ik meteen haar tepels en stak 2 vingers in die zeiknatte kut. Ik kan dan diep vingeren als het moet en voelde het speciale plekje. Het is het plekje waarop een vrouw zo gestimuleerd wordt dat ze enorm kan klaarkomen.
Zo gezegd, zo gedaan. Na een paar minuten vingeren kwam ze heerlijk spuitend klaar en ze schrok ervan. Ze zei: "Wist niet dat ik kon spuiten, dat is nog nooit iemand gelukt."
Ik keek haar aan en zei dat het goed was. Dat ik het heerlijk vond als een vrouw spuitend klaarkomt. Meteen daarop dook ik tussen haar benen en begon haar heerlijk te likken als Lassie. Ik wilde dat kutvocht proeven en tijdens het likken nogmaals 2 vingers in haar kutje gestopt.

Hierop duurde het niet lang of ze kwam voor de 2e keer spuitend klaar en meteen likte ik al het vocht op. Wat smaakte deze vrouw zalig.

Ze wilde even bijkomen, want ze was echt aan het hijgen, maar ondertussen trok ze lekker aan mijn pik. Ze zag dat ik dat heerlijk vond en zonder aarzelen, nam ze mijn pik volledig diep in haar mond. Ze begon heerlijk te pijpen, diep en stevig.

Ik zei haar dat ik dit niet lang ging volhouden en zonder op te kijken ging ze door. Toen ik mijn zaad voelde opkomen, zei ik haar dit en ze bleef doorgaan met zuigen.
Tot ik diep in haar mond spoot en madam alles lekker doorslikte.

Ze keek me aan en zei: "zo, nu kan je het wat langer volhouden als je me heerlijk diep gaat neuken."

Ze ging op haar rug liggen en ik bovenop, Ik stak mijn pik diep in haar lekkere kutje en begon langzaam en stevig te pompen.

Zo hebben we heerlijk liggen neuken in diverse standjes. Het laatste was doggy en zei tegen haar dat ik het geil vond haar zo te zien. Haar kontje en ondertussen hoorde ik haar heerlijk kreunen als ik diep in haar stootte.

Ze zei dat ik geil werd van haar kontje en ik zei Ja. Gelijk daarop zei ze: "Wil je dan dat kontje ook neuken?" Ik wist niet wat ik hoorde, dat had ik namelijk nooit verwacht van haar.
Ik zei dat ik dat kontje wel eens wilde proberen en haalde mijn pik uit haar kutje. Ik zette hem tegen het kontgaatje aan en heel rustig drukte ik door.

Ze riep eerst dat het wat pijn deed, maar ik moest wel rustig doordrukken van haar. Tot mijn eikel er in zat, daarna ging het vanzelf. Ze kreunde dat dit wel erg lekker was en haar kontje voelde echt superstrak.

Het duurde heel even en daarna kon ik beginnen met stoten in dat kontje. Omdat het kontje heel strak was, duurde het niet lang of ik voelde mijn zaad opborrelen. Ik spoot het kontje vol met zaad en ik hoorde haar echt heerlijk kreunen van genot.

Na deze zaadexplosie zijn we eerst even gaan douchen. Even opfrissen en alles goed schoonmaken.
We gingen weer op bed liggen en lagen rustig wat te friemelen, te zoenen en voelen.
Mijn pik begon toch weer wat te reageren op alle aanrakingen en mijn heerlijke neukbuddy begon me rustig af te zuigen. Ik zei dat ze dat zo heerlijk kon en dat spoorde alleen maar aan. Ze begon nog harder te zuigen, dieper en ik begon langzaamaan neukbewegingen te maken.

Ik begon steeds harder te stoten in haar mondje en neukte haar mond echt heerlijk. Ze stopte even en zei: "Ik zei vorige keer al dat ik je sletje was, dus neuk mijn slettenbekkie maar diep." Dat liet ik me geen 2x zeggen en ik duwde mijn pik diep in haar mond. Ik pakte haar hoofd vast en begon lange en diepe stoten te geven.
Ze bleef mijn pik afzuigen en ik voelde mijn zaad voor de 3e keer opkomen. Ze keek me aan en zei:"Spuit maar over mijn gezicht." Ze kwam op de knietjes voor me zitten en keek met enorme zaadvragende ogen naar boven.
Dat was voor mij de druppel en spoot alles (wat er nog in zat) over haar gezicht heen.

Wat een enorm geil gezicht dat ik mijn zaad over haar heen zag liggen.

Een volgende keer?? Jazeker, maar dat echt volgende keer.

SuriMan

Snuffelaar
28 jun 2024
10
26
Een vraag is dit een echt gebeurd verhaal of een fantasie verhaal?
Of beter zijn de verhalen in de verhalen rubriek echt gebeurt of fantasie verhalen!

Terug
Naar boven