Ooit (stief)familie geneukt ?

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ik ook mijn nicht toen ze tussen de 19 en 21 was doch regelmatig we waren verliefd op elkaar maja dat ligt nogal moeilijk dit te gaan verkopen dus is ook op einde gelopen… in het begin was het niet gemakkelijk op vb familie feestjes

Voormalig lid 24606

Toogplakker
21 okt 2021
140
70
Het is voor een moderator een kleine moeite om met één klikje dit topic weg te halen. Er wordt voor gekozen deze te laten staan om het uit de klauwen te laten lopen heb ik het idee. Man man man wat ben ik dom geweest om dit topic te plaatsen :-(

Maar goed, ik verwijder mijn account nu. Ik wil niet betrokken raken met wat sommigen hier posten. Er worden hier mensen geblokkeerd om minder. Er worden hier postjes verwijderd om minder. Maar een topic dat compleet uit de hand loopt blijft staan. Ik snap het niet meer.

😢😢😢

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Hagelslag heb ik net een Pb gestuurd en ik denk

k dat deze discussie het beste via Pb verder kan gaan, hagelslag doet het vaker hij plaatst iets mensen reageren en dan hoor je hem een week niet. Niet intrappen mensen want ze genieten ervan.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
....want je bent als lid verplicht minimaal 1x per dag hier in te loggen om te kijken of iemand nog een 'zinvol' bericht aan je hebt gestuurd. Zoals ik al als antwoord op je belerend pb aan mij toelichtte; dit is mijn mening en voel me niet geroepen om deze te verdedigen of in discussie te gaan. Ben je het er niet mee eens? Prima, lekker zo houden.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Nee je bent niks verplicht maar je moet de boel niet opnaaien want dat doe je en de leeftijdsgrens die jij aanbeveelt ben je gewoon niet goed ik praat niet over wettelijke aansprakelijkheid maar over gezond verstand, er zijn een paar no go's dat is er een van

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@Hotboy8001: Misschien valt het in de familie niet best maar wettelijk gezien
is een huwelijk tussen neef en nicht toegestaan.
Vaak wel verstandig om genetisch onderzoek te doen ivm mogelijke aandoening
bij zwangerschap maar dat valt vaak erg mee.
Ligt er ook aan welke bloedlijn neef/nicht er is.
Je kan dichterbij en verder af neef/nicht zijn van elkaar.
Heb ooit gewerkt in een centrum waar men dit soort gevallen onderzocht, vandaar
dat ik er wel wat van weet.

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Nee je bent niks verplicht maar je moet de boel niet opnaaien want dat doe je en de leeftijdsgrens die jij aanbeveelt ben je gewoon niet goed ik praat niet over wettelijke aansprakelijkheid maar over gezond verstand, er zijn een paar no go's dat is er een van

Praten over gezond verstand op een forum toegewijd aan geslachtsgemeenschap met publieke vrouwen zonder bescherming.

Serieus blijven he...

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Hoe dan ook, het blijkt dat deze forum met zieke perverse geesten zit. Van volgespoten kutjes uitlikken van andere mannen plassex etc zijn niet de dagelijkse gang van zaken laten we maar zeggen🤣.
Er stoppen heel wat mannen hun lul in maakt niet uit wat, als het maar een gat heeft, hoe het eruit ziet maakt sommigen niet uit.
Natuurlijk kunnen meisjes van 16 etc. er appetijtelijk eruit zien, maaruhm het blijven toch kinderen. Iemand van boven laten we zeggen als vb 25 en al helemaal boven de 30 die hier misbruikt van maakt mogen ze wat mij betreft zijn lulletje er af hakken. M.a.w. nogmaals not done. Er zullen genoeg mannen zijn die hier misschien over fantaseren en het bij een fantasie laten, maar er zijn mannen die hier misbruik van maken. Hoe dan ook ik heb een dochter. Als ik er ooit achter kom dat er een oudere vent hier misbruik van heeft gemaakt, dan stop ik hem eigenhandig 10 meter onder de grond nadat ik zijn reet heb bewerkt met een dikke knuppel 😄

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Zolang neef en nicht beide volwassen zijn is er bij mijn weten geen enkel wettelijk bezwaar als ze het met elkaar doen.
Ik geloof dat alles vanaf de 2de graad vrij is om te bepalen of ze sex met elkaar willen. ( mits volwassen uiteraard)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Degene die dit topic gestart heeft zoekt best profesionele hulp... geloof me... er zijn er die voor minder met een enkelbandje rondlopen 😒

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
M.a.w. nogmaals not done.
En toch denkt de Nederlandse Wetgever daar anders over. Dus je kan piepen en zeuren wat je wil, maar als een 16-jarige meid zich zelf aanbiedt aan een kerel van zeg 30, zonder dat hij haar iets belooft, betaalt of anderszins druk uitoefent, staat hij volledig in zijn recht als hij met haar sex heeft.
Als verontwaardigde vader kun je dan een goed gesprek met je dochter hebben, maar als je die kerel wat aandoet ben jij degene die fout zit.
Ik ben al die moraalridders die denken boven de wet te staan hier een beetje zat. Is het Maatschappelijk laakbaar? Ja, wellicht, maar Wettelijk niet.
Dus ben je het er niet mee eens? Jammer dan en als je het echt zo belangrijk vindt, zorg dan dat de Wet op dit punt aangepast wordt.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@piet

Net wat je zegt

Ik heb 2 dochters uit een eerder huwelijk en inderdaad als er aan hun 16 jarig lichaam welke volwassene dan ook iets geprobeerd had die ging de grond in en ja Nederlandse wetgeving, de pedo vereniging etc zuilen er anders over denken maar omgekeerd aan een brug hangen is dan nog niet zo verkeerd

Primitief en primair gedacht zal best wel, mensen die zich hiervan distantiëren ook goed maar je doet het gewoon niet klaar, degene die het doen zeer zeer laag volk.

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
En weten je dochters dat hun vader snachts op de prooi gaat om arme buitenlandse meisjes binnen te dringen met zijn woest lid zonder condoom voor enkele briefjes zodat hun familie kan eten in hun thuisland terwijl ze zelf ziek worden wanneer hij zijn onbedwingbare lusten botviert op hun lijfjes?

Alles kan verdraaid worden door goedkoop op emoties te spelen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Mja al die stoere knapen die zgn. op moordtocht gaan als hun 16-jarige dochter met wederzijdse instemming zou worden gebeukt door een oudere vent.

Maar die ook gaan lopen als een big black pimp hen meppen wil verkopen als ze discussiëren met de Roemeense bare hoer die ze zojuist anaal hebben gepakt.

Ik wil het nog wel zien hoor 😂🙈 op internetfora is iedereen Rambo 🤦🏻‍♂️

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zit wat in: velen hangen de moraal ridder uit maar deinzen er zelf niet voor terug
om jonge meiden tegen betaling vol te pompen, daar zitten heel wat meiden tussen
die dit niet voor hun lol of vrijwillig doen. Familie wordt bedreigd als ze niet doen wat
de pimp wil, dat soort dingen.
En thuis moeder de vrouw ook gewoon pakken terwijl je misschien wel wat hebt opgelopen
tijdens de wip zonder rubber.
Ik schreef het ook al eerder: moreel laakbaar wellicht, maar strafbaar nee, mits de leeftijden
kloppen en er geen dwang is of wat dan ook verder.
Als je andere topics ziet met onderwerpen denk ik ook wle eens: hmmmmm.
Volgespoten kutje uitlikken bijvoorbeeld, niet mijn ding maar wat zou dat?
Maar ieder zijn ding en zolang het niet strafbaar is tja.

Terug
Naar boven