Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt de man die zijn vrouw al jarenlang een paar keer per week belazerdSchoft….
voor zover het waar is.
van sommigen slaat de fantasie wel door.
Maar zoals Ypp al opmerkte, vanaf 16 jaar is in Nederland met wederzijdse toestemming gewoon toegestaan. Pas als er een financiële transactie bij van pas komt wordt het illegaal.
Niet doen gewoon negerenWaarom sluit je dit topic gewoon niet?
Heb er nu al spijt dit geopend te hebben en krijg er nu ook al de schuld te vissen naar incest. Rare vogels hier
Topic over 1-2 dagen niet weg dan vertrek ik hier wel voor altijd![]()
Volgens mij worden Nederlandse en Belgische wetgeving hier en daar in dit topic door elkaar gehaald.Zelfs met wederzijdse toestemming moet er sprake zijn van een gelijkwaardige relatie. Bij financiële transactie moet ze sws 21 zijn. Succes in de rechtbank!![]()
Precies dit. Ik ben NL. Gelijkwaardigheid is idd geen wettelijke vereiste. Maar overwicht, chantage, dwang, machtsverhouding zijn dit wel om tot veroordeling te komen. Leeftijdsverschil en familiaire connectie is dus relevant. Het blijft een wettelijke minderjarige.In de Nederlandse Strafwetgeving staat niet expliciet genoemd dat er sprake moet zijn van een gelijkwaardige relatie. Er zijn wel enkele uitzonderingen wat betreft machtsverhoudingen, maar als daar geen sprake van is dan zou dat dus theoretisch betekenen dat elke Jan-Met-De-Pet een 16-jarige (wettelijk) mag neuken met wederzijds goedvinden. Het zou wel kunnen dat de invulling van die expliciet in de Wet genoemde machtsverhoudingen (overigens is stiefkind daar één van) in diverse jurisprudentie nog wat uitgebreid zijn, maar zover gaat mijn kennis niet.
Een prostitutievergunning kun je niet krijgen onder de 21. Bezoek is ook strafbaar. Hoe definieer jij seks tegen betaling?Sex tegen betaling is in NL niet strafbaar vanaf 18.
Dat verschilt per gemeente. In sommige gemeentes kan het wel degelijk al vanaf 18. Overigens betreft dit dus geen Strafrecht, maar is dit vastgelegd in de Gemeentelijke Verordeningen, aangezien het hier oververgunningen gaat. Volgens het Strafrecht ligt de grens bij 18.Een prostitutievergunning kun je niet krijgen onder de 21. Bezoek is ook strafbaar. Hoe definieer jij seks tegen betaling?
Vroeger was het trouwens "een nummertje maken".