Ooit (stief)familie geneukt ?

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Voor sex met minderjarigen ga je maar ergens anders fantaseren. Dit moet geen pedo-forum worden. Oprotten!
Even advocaat van de duivel zijn. Zelf geen interesse in tieners maar het is minderjarigen toegestaan om sex te hebben met volwassenen vanaf de leeftijd van 16j. Belgische (en Europese) wetgeving.

Als Di Rupo in de Red and Blue van Antwerpen destijds een 17jarige knul aan de haak slaat dan mag de gewone burger dat ook. (Volgens getuigenis van de jongen zelf)

Velen kennen de wet niet.

En ga aub ergens anders uw kerkpreek afsteken want de dingen die ik hier soms lees zijn ook ontgaan aan alle moraliteit. Lol.

Is het op het randje? Inderdaad. Maar het is er niet over.

De morality police en de cancel relnichten mogen gerust vertrekken...

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
iemand van 18 mag in België sex hebben met iemand van 16, natuurlijk mag het verschil niet te groot zijn dus iemand van 30+ is strafbaar.
In sommige landen is sexuele leeftijd zelfs lager. Trouwens, niet overal is volwassen vanaf 18 jaar. Ik vind het ook te ver te sexen met 16 jarige als je boven de 24 jaar bent. Tja, in Afrika denken ze dat sex met baby's aids en andere ziekten weghoudt. Vroeger (en in sommige landen nog steeds) hier kindshuwelijken zeer normaal, vooral bij adel en koningshuizen. Als ik die dochter van 16 zou hebben dan zou ik hagelslag eens goe onder handen nemen haha. Kijken mag maar aankomen niet, wil je min 18-jarigen zien dan ga je maar naar een publieke naaktsauna of nudistenstrand.
Sorry Alproz maar zoiets vaag als "verschil niet te groot" staat niet in het wetboek. Vanaf 16j is het wettelijk. Punt uit. Of het daarom slim en ethisch is dat bevecht ik niet. Maar wettelijk is het 100%.

Dorus

Toogplakker
17 sep 2021
61
15
@Ligma

op het randje vind ik ook niet kunnen ! het is een beetje zorgwekkend gedrag..... 🤔Ik ben van mening dat we het gewoon bij volwassen , en lichamelijk ontwikkeld individueen moet houden !

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Ik dacht dat alleen seks hebben onder 16 jaar strafbaar zou zijn. Precies ingewikkelde situatie.
13 mag geen sex.

14 mag sex maar alleen 2j verschil max. Dus 14, 15, en 16j.

15 mag sex maar alleen 2j verschil max. Dus 14 ,15 ,16 ,en 17.

16 mag sex met verschil van 2j en volwassenen. Dus 14, 15, 16, 17, en 18+.

En dat is de wet.

Dorus

Toogplakker
17 sep 2021
61
15
13 mag geen sex.

14 mag sex maar alleen 2j verschil max. Dus 14, 15, en 16j.

15 mag sex maar alleen 2j verschil max. Dus 14 ,15 ,16 ,en 17.

16 mag sex met verschil van 2j en volwassenen. Dus 14, 15, 16, 17, en 18+.

En dat is de wet
@Ligma
Ik ga niet meer verder met deze discussie....🤬
Ik heb het idee dat ik met een geestelijk gehandicapt persoon te maken heb....🤔

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Wel er zijn nogal wat leden die nouga bollen afweten van wat de BE wet effectief voorschrijft, en de wet/feiten geven geen zak om gevoelens 🙄

De witte ridders en moraalfilosofen kunnen dan wel bleiten en hysterisch gaan krijsen maar het is gewoon idioot als de wet simpelweg toestaat dat een 16-jarige toestemming kan geven voor sex met een volwassene = géén pedofilie. Punt andere lijn.

Nu je kan dit zelf wansmakelijk vinden maar anderen niet en de wet staat aan hun kant. Move on snowflakes.

Zelf zegt een 16-jarige mij niets: totaal onervaren, geen creativiteit, dikwijls niet volgroeid met mooie vrouwelijke vormen en zeker niet die geilheid die bijv. een 30-jarige dame met ervaring je kan geven.

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Wel er zijn nogal wat leden die nouga bollen afweten van wat de BE wet effectief voorschrijft, en de wet/feiten geven geen zak om gevoelens 🙄

De witte ridders en moraalfilosofen kunnen dan wel bleiten en hysterisch gaan krijsen maar het is gewoon idioot als de wet simpelweg toestaat dat een 16-jarige toestemming kan geven voor sex met een volwassene = géén pedofilie. Punt andere lijn.

Nu je kan dit zelf wansmakelijk vinden maar anderen niet en de wet staat aan hun kant. Move on snowflakes.

Zelf zegt een 16-jarige mij niets: totaal onervaren, geen creativiteit, dikwijls niet volgroeid met mooie vrouwelijke vormen en zeker niet die geilheid die bijv. een 30-jarige dame met ervaring je kan geven.
Helemaal mee eens!
En inderdaad, er zijn hier hypocrieten en andere behoorlijk verdoolden...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En dat zeg jij Ligma jij die net komt kijken hier. Nog geen 4 maanden lid. Pffff
Je blaast wel erg hoog van de toren hier.

ik heb liever dat lui zoals jij en allen die dit goedkeuren opzouten.
Want dit brengt het ooit zo mooie en leuke forum nog ten gronde.

En we dwalen af , het ging er om dat een volwassen medewandelaar zich zit op te geilen aan een 16 jarige dochter van een familielid.

groet,
LD

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Zonder moeite, ik wou eraf blijven toen maar als zij niet van mij kan afblijven zeg ik geen neen natuurlijk. Ik neuk liever mijn schoonzus dan mijn nichtje(bloedverwant).
Toch fijn dat ieder zijn eigen principes hanteert. 😎😈

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
met dank aan onze schrijver die vond dat ie het weleens met een 16 jarige zou willen doen is dit draadje volledig uit zijn onderwerp gelopen al vraag ik mij af hoeveel berichtjes een kern van waarheid bezitten ipv laten zien dat ze ook op dit forum zitten

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb er ff over gedaan om de 3 paginas te lezen. Ben wel wat geschrokken van de inhoud ervan. Slot erop ajb. En sommige mss toch maar even voor een checup gaan?

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
toen ik een relatie had met mijn 17 jarige vriendin (was toen 21) neukte ik ook haar jongere zusje van 15 en pijpen dat kon ze uitstekend.

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
met dank aan onze schrijver die vond dat ie het weleens met een 16 jarige zou willen doen is dit draadje volledig uit zijn onderwerp gelopen al vraag ik mij af hoeveel berichtjes een kern van waarheid bezitten ipv laten zien dat ze ook op dit forum zitten
Ik denk dat het meer een groepswerk is. Ieder van ons kan op elk moment kiezen er niet op te reageren en een andere ervaring te posten om zo het topic een andere richting uit te laten gaan. Inclusief jouw en mijn bericht nu.

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Best wel vreemd dat niemand iets zegt over de titel van het topic. (Stief) staat immers tussen haakjes en daarom is het duidelijk een vraag die ook vorst naar ervaringen van incest...

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik heb dit nooit gedaan en zal dit nooit doen, ook de partners van mijn vrienden zijn no go... al zitten ze aan de toog stiekem in mijn broek ( dit weekend nog gebeurd 🤭)

Terug
Naar boven