MarcoKnakkers
Snuffelaar
- 2 jun 2024
- 21
- 40
Ik schrijf dit uit nieuwsgierigheid naar ervaring van anderen en uit frustratie. Want, het lijkt wel een trent te worden om naar dames op afspraak toe te rijden die dan vervolgens niet thuis speken. Vandaag zou ik afspreken met Kaath, te vinden op sexjobs. Een harde afspraak om 13uur. Ik ben er en mevrouw appt me pas een uur later terug (dan heb ik nog geluk dat ze weer appt). Vervolgens zegt ze sorry zonder echte reden en vraagt of ik over nog een uur wil afspreken. Dat is dus 50 min rijtijd, 1 urr wachten zonder te weten waar je aan toe bent + nog een uur wachten. Ik heb afgehaakt, maar dit is geen incident. Vooral planners zijn onmogelijk (was bij Kaath niet het geval). Planners laten je standaard komen en zeggen dat: sorry baby buzy.
Het maakt niet uit hoe je het aanpakt; 9 van de 10 keer lukt het niet. Ik word er gek van en verlies niet alleen heel veel tijd, krijg hoofdpijn en frustratie, maar krijg ook gewoon een hekel aan vrouwen. Misschien moet ik ook maar gaan trollen met nepafspraken. Met goed gedrag wordt je steeds geflest. En wat is hun winst?
Het maakt niet uit hoe je het aanpakt; 9 van de 10 keer lukt het niet. Ik word er gek van en verlies niet alleen heel veel tijd, krijg hoofdpijn en frustratie, maar krijg ook gewoon een hekel aan vrouwen. Misschien moet ik ook maar gaan trollen met nepafspraken. Met goed gedrag wordt je steeds geflest. En wat is hun winst?