Ongewassen klant

Dirtylover

Toogplakker
17 mei 2021
25
5
Hoi hoi,

Er zijn al een paar topics waar ongewassen kutjes/dames besproken worden.
Maar weet iemand waar je als ongewassen klant terecht kan?
Paar jaar geleden zat er in de omgeving van Rotterdam een dame die echt kickte op een penetrante zweetlucht en ongewassen pik. Ze was zelf erg verzorg. Maar ze vond het erg geil als een klant een paar dagen niet gedoucht had.

Dus wie weet een dame zitten die er of ook op kickt of het niet erg vind als je als man niet net onder de douche vandaan komt?

groetjes

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Ik heb ooit contact en een date gehad met een dame die ik via gewone normale niet erotische chat site had leren kennen . Ik was daar om gezellig te chatten , maar bij haar was duidelijk dat zij daar was om een kerel te scoren . En na enkele chat gesprekken ging ik akkoord om in een hotel met haar af te spreken . Dit was gewoon een jongedame van legale leeftijd die niet in geld was geintreseert , maar enkel de seks . Dus geen betaald contact . Gewoon een date , in een hotel . En uit de gesprekje werd ook snel duidelijk , zij prefereerde een kerel met een vachtje , ook op de intieme plekken . En als het even kon , niet al te grondig gedouchte of gewassen . En echt ruikend naar sweet , en mogelijke andere geuren uit mijn dagelijkse leven . ( sigaretten geur , brandstof geur ect ) ook dat ze het fijn vond als ik dominant was , want zij prefereerde onderdanig te zijn . En prefereerde een soort van " rough " " forced " en " rape play " tijden de de daad . Dit zonder condoom , en dat ik haar mosseltje van achterlangs ( maar mocht ook positie die ik daarvoor fijn vond ) zo diep en vol mogelijk zou blaffen met mijn zaad .

😳😵‍💫😏😈

Terug
Naar boven