Ongestelde hoer neuken

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Van de week was ik onderweg in België en kreeg ineens goesting. Ik had niet veel tijd, dus snel op redlights gezocht naar een leuke bare-dame in de buurt. Interessant amateurtje gevonden. Afspraak was snel gemaakt en ik ernaartoe. Omdat ik niet veel tijd had, na een korte pijpsessie, snel overgegaan tot neuken in missionaris. Al snel viel me op dat mijn groot geworden Pinoccio een steeds rodere neus begon te krijgen. Eerlijk gezegd vond ik dit minder, ze had me vooraf mogen informeren, maar goed ik zat er nu toch al in….en een echte kapitein vaart ook in de rode zee….dus omdat ik weer snel verder moest, er verder maar geen aandacht aan gegeven en doorgeneukt tot ik haar poesje volspoot, daarna wel extra goed schoongemaakt en weer terug de grote baan op.

Wie heeft gelijke ervaringen gehad en wat vinden jullie, behoort een dame je vooraf te verwittigen of niet?

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ja ik heb ook eens die ervaring gehad.
Ik zou het nooit aan iemand vertellen en zeker er geen topic voor maken.
En wat wil je nu?
Ja ik zou dat netjes vinden en liet/laat me er niet door tegenhouden.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik ben van mening als ik mn lul in een darmkanaal kan steken kan ik hem evengoed als bloedworst gebruiken toch? Beide was je jezelf netjes na de daad en klaar.

Heb al enkele keren meegemaakt bij vriendinnen en dvps dat ze hevig ongesteld waren als ik ze neukte.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Deontologisch vind ik hier niets verkeerd aan . , wetende dat menstruatie bloed het meest zuivere bloed is wat een vrouw kan afscheiden . want dit is door het lichaam verzameld voor voedingstof van een eventueel embrio . bovendien is het algemeen bekend dat tijdens de menstruatie cyclus de vrouw een verhoogde drang en sensitiviteit heeft naar sex .. dus eigenlijk is het een win-win situatie . dus spoel je pik af , en bedenk dat je die vrouw extra hebt laten genieten .

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Op zich boeit me dat ook geen reet.. neuk ook vaak anaal, en zoals eerder in een post hierboven gezegd na de daad wassen klaar.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Precies
Ik vind het wel ruiken.
Maar vergeleken met anaal valt het mee. Beide doe ik zonder condoom, snel onder de douche en alles is weer schoon. Allebei best lekker neuken hoor

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
1x gehad bij dvp. Chinese Sofie in Rotterdam . Bij voorspel niks gemerkt. Bij neuken toch beetje de schrik dat ik bloed aan mn lul kreeg. Van mij of van haar? Dat was wat t eerste door me heen schoot. Van haar gelukkig. Met bloedende lul thuis komen is ook niet zo fijn als je in een relatie zit....

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
"Een grappige scène waarin Rutger Hauer als Erik Vonk om een bepaalde reden een tangetje nodig heeft".....

maxresdefault.jpg

Thuis vertel je dan 'dat je je pik tussen de ritssluiting kreeg toen je die dicht deed'. Opgelost weer ......

Laatst bewerkt door een moderator:

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Welke dvp's ontvangen tijdens hun menstruatie? En dan zonder sponsje want dat is echt niet aangenaam.

Hansie68

Toogplakker
13 apr 2020
65
37
Ik was naar mijn vaste dame en begon een bef sessie. Proefde een lichte ijzersmaak. Stond er zelf op dat moment niet bij stil. Tijdens het neuken verschoot pielemans langzaam van kleur. Bleek dat ze pas over een paar dagen ongesteld moest worden. Ze had nooit pijn bij ongesteldheid. Maar goed lekker doorneuken en lekker klaarkomen. Zelf was ze ook zo geil als boter.

Terug
Naar boven