Ongesteld

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Iemand ervaring met dames die ook bare neuken als ze ongesteld zijn? Liefst regio Limburg, Antwerpen, Vlaams Brabant.

Patrick70

Snuffelaar
7 sep 2019
16
5
Iemand ervaring met dames die ook bare neuken als ze ongesteld zijn? Liefst regio nl brabant

met2

Toogplakker
29 mei 2015
65
16
vroeger waren er regelmatig vrouwen die nzc en ongesteld zijn aanboden op afspraakjes.com ik heb er regelmatig gebruikt van gemaakt

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ieder zijn ding, maar ik wacht wel even tot die lekkage gestopt is:ROFLMAO: Valt voor mij in dezelfde categorie als bruine "restanten" in de bilspleet zien zitten bij het beffen....Zeker bij standje 69 als je er bijna met je neus tegenaan zit te duwen:sick: Dan haak ik ook snel af. En als ik niet afhaak doet mijn kleine kameraad tussen mijn benen het wel, want die kruipt bij zoiets meteen in diepvriesmodus:ROFLMAO:

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Ieder zijn ding, maar ik wacht wel even tot die lekkage gestopt is:ROFLMAO: :ROFLMAO:
Elke regelmatige hoerenloper heeft hoogstwaarschijnlijk al verschillende keren vrouwen geneukt die nog niet helemaal van hun regels vanaf waren. Zonder het te weten. Of denk je echt dat ze allemaal stoppen met werken gedurende die dagen?

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Ik hou er wel van. Alleen vrijwel niet een Dame wil sex tijdens de menstruatie.

Twee keer meegemaakt over een periode van 7 jaar met mijn vroegere vaste Latina Lady. Ze was ongesteld geworden zonder dat ze het eigenlijk door had. Was lekker soppen in haar Poes, zo zonder condoom. Knots rood en alles droop heerlijk uit haar kut en langs m'n ballen. Maar zij voelde zich er ongemakkelijk bij, schaamde zich. Ik zei dat ik het niet erg vind, juist genoten had.

Helaas heel moeilijk te vinden, dames die bare neuken tijdens hun menstruatie.

Terug
Naar boven