Oneens met de Forumregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik kreeg een ban, op zich misschien verdient, wie zal het zeggen.
Maar men beweerd dat je dan eerst een waarschuwing krijgt.
Nou, niet dus, ik kreeg slechts bij inloggen bericht dat ik voor 2 maanden een ban had.
Hoezo eerst waarschuwen?
Het zijn dit soort dingen die irritatie en frustratie opleveren ja.
En kom maar weer met de dooddoener dat ik hier niet hoef te zijn of elders maar heen moet gaan.
Slaat ook nergens op, beetje lui doen iets met kritiek.
Hoeft niet allemaal koek en ei te zijn maar nu slaat het echt door.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
@Beheer: ik denk dat ik wel weet wie dat anonieme lid is die dat topic van mij wilde sluiten. Bij zijn echte naam dan. Niet zo heel moeilijk. Ik ken een vrij groot aantal shemales vanwege misstanden van klanten jegens hun en dan heb ik het over bedreiging, stalking etc. En die hebben aangifte gedaan, niet allemaal maar bij degenen die dat gedaan hebben komt de echte naam tevoorschijn van bv hun stalker. Vraag me wel af wat zijn motivatie is dus als je dat even wil navragen. Wat betreft mijn meldingen: ik heb er 100% geen vetrouwen is. Echt 0,0% .

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
@Pietvanheel leer lezen. De beslissing om een topic te sluiten ligt NIET bij een lid maar bij @Moderator en @Beheer !
Daarnaast is het topic inmiddels open maar onder "curatele". Kortom reacties moeten eerst worden goedgekeurd om opnieuw ontsporing te voorkomen. Deze functionaliteit is vanavond toegevoegd aan het forum (dit kon voorheen dus niet).

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Logisch toch dat jullie de discussie in dit topic voeren met een en dezelfde moderator, en dat zich niet plots een van de andere zich hierin gaat mengen... Dat zou nogal verwarrend zijn.

verwarrend ja.. misschien, in die zin snap ik de opmerking..

Maar verfrissend misschien ook wel om de mening van andere mods dan te horen? Er zijn enkele posts waarin deze mod vrij duidelijk emotie ten beste laat en vrij fel reageert, wat juist één van de punten is dat dat niet zou moeten gebeuren...
Ik heb eerder een poging gewaagd redelijk neutraal aan te kaarten dat er wel degelijk punten en aanwijzingen zijn dat er soms met enige oogkleppen op wordt gehandeld.. "zo lang ik van niks weet doe ik ook niks"... als de politie zich in Nederland in hun bureau zouden opsluiten tot ze worden geroepen gaat er vrij snel een hoop mis denk ik?
Voor de duidelijkheid, ik doe dit niet ten voordelen of nadelen van mijzelf of een ander lid, maar doel is wel om er als forum in geheel beter uit te komen.. en ik ben er mee eens zoals sommige suggeren dat er momenteel een neerwaarts spiraal lijkt te zijn..

Overigens.. zijn er meer aanwijzingen dan alleen schrijfstijl waardoor ik persoonlijk nog niet ben overtuigd van meerdere mods... om maar even aan te geven dat er een periode van 6-8 weken was waarbij alle mods en beheer inclusief, allemaal collectief tegelijk met vakantie waren?...

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
163
215
Je hebt gelijk dat de overige mods niet met de leden in gesprek gaan in het algemene deel (maar zich echt alleen bezig houden met het modereren.) Die discussies liet men voorheen aan leden en mij over. Maar ik ben de afgelopen tijd wat druk geweest met privé zaken zoals een verhuizing, waarbij de nieuwe mod poogt om toch op jullie punten te reageren.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Op een melding van mij dat er in rubriek foto`s van je date privé foto`s staan die
men heeft genomen van de dame met toestemming, maar dat dame vast niet accoord
gaat met plaatsen van die foto`s hier of elders krijg ik als reactie: het is een werkende dame.
Graag met beheer contact opnemen of dit hier mag.
Vreemd want men mocht hier nooit foto`s plaatsen met herkenbaar gezicht die niet op Kinky
of elders staan.
Ik had ooit eens een foto geplaatst van mijzelf met Sonja terwijl we ergrens aan het eten waren.
Niet eens sex gerelateerd maar mocht niet.
Reden was: we weten niet of dame toestemming hiervoor geeft.
Nu staan er gewoon allerlei foto`s van onder andere Angelina in leuke poses.
Maar of zij het dus goed vindt dat het hier staat?
Heel vreemd en juist dit soort zaken worden dus niet opgepikt.
Daar kan men als forum nog last mee krijgen als dame dit ooit bemerkt en dat zal best want ze
lezen vaak mee hier.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Of alles aangrijpen om maar negatief te zijn.
🪞
Wat we hier steeds als reactie terug krijgen is lekker positief dan?
Kom op beheerder!
Je doet er zelf ook weinig aan om iets positiefs te zien.
Alleen maar verdedigen maar op inhoud reageren niet echt.
Misschien eens wat berichten van mij doorlezen van de afgelopen 9 jaar.
Was ik daar negatief? Nee
Was ik daar grof of beledigend? Nee
Altijd gezegd dat we het niet met elkaar eens hoeven te zijn, vrijheid blijheid.
Maar nu met de veranderingen en m.i. vreemde moderatie reageer ik en dan
ben ik ineens negatief, krijg een ban en een waarschuwing met een (ja ja) echt
strafpunt.
Tja, schiet mij maar lek hoor.

Laatst bewerkt:

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
163
215
Je klaagt over dat je een ban hebt gekregen ipv waarschuwingen, als fervent deelnemer in dit topic heb je deze post ook gewoon gelezen, maar toch doe je dat, als ik je daar op wijs, weer af als "alles recht praten".

Ja dan maak je duidelijk dat je eigenlijk niet over de inhoud in gesprek bent maar in dit topic nu gewoon klaagt om te klagen en dat vind ik zeker erg zonde want je bent verder een zeer gewaardeerd lid.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Nu staan er gewoon allerlei foto`s van onder andere Angelina in leuke poses.
Maar of zij het dus goed vindt dat het hier staat?
De herkenbare fotos zijn weggehaald na je melding. Als er nog eentje mocht staan ergens hoor ik het graag!

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
@Pietvanheel leer lezen. De beslissing om een topic te sluiten ligt NIET bij een lid maar bij @Moderator en @Beheer !
Daarnaast is het topic inmiddels open maar onder "curatele". Kortom reacties moeten eerst worden goedgekeurd om opnieuw ontsporing te voorkomen. Deze functionaliteit is vanavond toegevoegd aan het forum (dit kon voorheen dus niet).
Lees je eigen posts eens terug. Je hebt dat topic gesloten omdat een lid dat vroeg. Heb je zelf gezegd man. Een lid dat niet eens aan de discussie daar mee deed. Probeer je nu een rookgordijn op trekken omtrent de motivatie van dat lid? Waarom wil een lid dat topic dicht? Omdat de inhoud hem niet bevalt?

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
@Pietvanheel het wordt bizar eentonig bij je. Ja een lid kan een verzoek doen (de reden was trouwens PUUR omdat het uit de bocht vloog) echter is het aan de @Moderator en/of @Beheer om daar iets wel of niet mee te doen. Je ziet spoken en dingen die er niet zijn. Hou op en move on!
Deze discussie gesloten, topic zoals gezegd open onder curatele.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ach kom op. Het vloog niet uit de bocht. Het ging off topic. Niemand schold elkaar uit. Je had die berichten al verwijderd. Bovendien deed dat lid volgens jou niet eens mee in de discussie. Niks eentonig. Of was dat lid zo gevoelig dat ie het heel erg vond dat een topic uit de bocht vloog waar ie niet eens aan meedeed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven