Zonder moeite
Legende
- 4 jun 2019
- 1.808
- 1.484
Precies dit precies dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste moderator,
Een aantal actieve gebruikers van het forum is ontmoedigd geraakt door recente ontwikkelingen.
Dat is geen verwijt aan jou. Ik ga er van uit dat je de beste bedoelingen hebt.
Zover ik kan beoordelen begint het te wringen met de richting die de beheerder heeft aangegeven
toen hij jou vroeg de moderatie op je te nemen.
Ik ga daarbij uit van de informatie die jij aan dat stel lastpakken hebt verstrekt.
Jammer genoeg is er geen contact mogelijk met de beheerder. Dat is zijn keuze.
Het aantal recensies is fors gedaald. Een aantal gewaardeerde posters is minder of helemaal niet actief meer.
Dat baart een aantal van die lastpakken zorgen. De benadering wanneer het je niet bevalt vertrek je toch helpt niet echt mee om het tij te keren.
De ingeslagen weg loopt dood. Dat is mijn mening gebaseerd op recente ontwikkelingen.
Ik laat me graag overtuigen van het tegendeel. Ben benieuwd naar de motivering.
Hier hou ik even een slag om de arm. Ook dit forum zit wel met de AVG vandaar dat privé gegevens niet gedeeld mogen worden. Dit heeft gewoon te maken met wetgeving en je wil na de toestanden bij zusterfora de kat niet op het spek binden.Ik denk dat de kracht van dit forum is/was dat er niet zo strak gemodereerd wordt.
Hier mag je nog straatnamen en schermafdrukken van Kinky posten wat inmiddels een mooi naslagwerk is geworden. (nogmaals jammer dat Ypp weg is).
Daarom support ik ook veel offtopic berichten. Ik vind dat bv het ijsberenforum dit goed doet. Daar hebben ze veel topics die niet direct met het hoofdthema te maken hebben maar wel zorgen dat je niet alleen iets kan schrijven als je toevallig een keer naar Duitsland bent gegaan...Ik bezoek misschien 1x per maand een meid en dan vaak nog dezelfde.. dat zou betekenen dat ik dan maar 1x in de 3 maanden wat zou kunnen schrijven.. dan blijft er straks weinig te lezen over op dit forum.
Dat zou zonde zijn.
Ach, is het erg als er 10 pagina's staan bij een topic is de vraag.Gert ik Quote je dus omdat je bericht op de vorige pagina staat (leesbaarheid)
Volgens mij is het enige "struikelblok" dat een aantal leden slowchat WEL toegestaan wilt hebben right? Kan je dan ook uitleggen waarom?
Wat is de meerwaarde van een bericht "hey Pieter wanneer ga je x neuken?" ?(dit kan je ook via een PM vragen) en zo kan ik nog wel tig voorbeelden geven (wat ik trouwens ook heb gedaan in eerder bericht maar waarop niemand inhoudelijk reageert)
Ik heb contact met @Beheer en het forum is niet rustiger dan voorheen. Dit kan dus perceptie zijn (als je een bekende minder ziet schrijven valt jou dat op, als andere meer gaan schrijven in bv een andere regio valt je dit niet op)
Het doel van dit topic was dat als je het NIET eens bent met de regels je hier inhoudelijk aangeeft hoe/wat/waar/waarom. Niemand doet dit? Een klein groepje leden blijft zichzelf herhalen dat alles kut is maar de inhoudelijke discussie wordt amper aangegaan.
Hier hou ik even een slag om de arm. Ook dit forum zit wel met de AVG vandaar dat privé gegevens niet gedeeld mogen worden. Dit heeft gewoon te maken met wetgeving en je wil na de toestanden bij zusterfora de kat niet op het spek binden.
Daarom support ik ook veel offtopic berichten. Ik vind dat bv het ijsberenforum dit goed doet. Daar hebben ze veel topics die niet direct met het hoofdthema te maken hebben maar wel zorgen dat je niet alleen iets kan schrijven als je toevallig een keer naar Duitsland bent gegaan...
Zie post paar paginas terug waarbij ik aangeef wat ik zou wissen. Eens/niet eens? Of ze je laat hele slow-chat regel gewoon los? Hoe voorkomen we dan dat er een topic kan ontstaan (wat ook gebeurt is) van 10 paginas met misschien 2-3 recensies?
Volgens mij gaat de moderator uitstekend in discussie hoor, en is ook nog open voor suggesties en kritiek. Dat jullie het (nog) niet helemaal eens zijn is een ander verhaal, maar hij geeft iedere keer zeer snel antwoord. Dat is op andere fora vaak wel anders.De moderator is nogal snel met opmerkingen als: "als het je niet bevalt dan moet je gaan".
Op elke management cursus zal je lezen en horen dat dit een dooddoener van jewelste is en
absoluut niet getuigd van leiderschap.
Succes moderator, oogkleppen af en iets doen met kritiek.
Desnoods niet die van mij maar van anderen die ook laten weten hoe het erbij staat.
Maar je mening zal blijven hoe het is, stel je voor dat je iets toegeeft. Gezichtverlies?
Echt, een beetje in management boekjes lezen kan geen kwaad, dan merk je dat de nu ingeslagen
weg een doodlopende is.
Dit forum zal langzaam aan dood bloeden, het zij zo.
De vraag is hoe de 95% van de bezoekers hier tegenaan kijkt. In niet recensie topics modereer ik trouwens amper. Vaak zijn dit al meer discussie topics en zolang mensen elkaar niet uitmaken voor rotte vis... who cares?Ach, is het erg als er 10 pagina's staan bij een topic is de vraag.
Ik zie liever dat er een paar onzin dingetjes geschreven worden dan dat een topic dood is. Die "onzin" dingetjes daar lees ik wel snel overheen maar het houd de boel wel levendig.
Misschien een goed idee om een aantal polls of een enquete te posten en aan de hand van de uitkomst (als die rond de 95% of meer) nieuwe forumregels etc op te stellen.De vraag is hoe de 95% van de bezoekers hier tegenaan kijkt.