Oneens met de Forumregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Klopt helemaal! Als MOD krijg je (1)een kerstpakket, (2)gratis 'wippen kaart' voor 'onbeperkt wippen naar keuze', (3)een fles drank naar keuze en (4) 3x per jaar en een flink zakcentje.

Allemaal van leden die hun vriendjes zijn :ROFLMAO:

*Een goede discussie moet je niet verwarren met een ordinaire scheldpartij, wan dan doe je de MOD's toch wel een beetje tekort.

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Helemaal niet, maar sommigen zijn wél erg hardleers.

Bijv letterlijk 10 minuten nadat je een waarschuwing hebt gekregen om te stoppen met bekvechten met een ander lid, dit bevestigt te zullen doen, alsnog doorgaan,

IMG_1442.jpeg

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Lekker makkelijk hoor, take it or leave it.
Een forum is dacht ik bedoeld om ervaringen en meningen te delen, te discuseren en recensies te plaatsen.
Als alles wordt afgedaan met take it or leave it, dan schiet je wel je doel voorbij lijkt mij.
Waarom reageert de moderator zelf zo alsof alles op de man wordt gespeeld?
Kort lontje?
En dan dreigen met een ban?
Sorry hoor maar dan moet dat maar.
Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat het vreemd is dat wij weinig mogen schrijven wat niet bevalt maar het is wel een forum!
Dan krijg je dus ook berichten met andere mening.
Wat is daar nu mis mee en waarom ben je dan persona non grata?
Is oprecht een vraag en echt, ik begrijp niet waarom dat zo irritant is.
Maar okee, ik zal vanaf nu alleen maar lezen dan, ik schrijf maar niet meer.
Ik ben het bijna nooit met jou eens Cerato maar volgens mij zitten wij wel op dezelfde golflengte.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Jeetje wat krijgen veel leden een ban
Ik vrees dat er gewoon bovengemiddeld veel "gefrustreerde mannetjes" op deze site zitten. En kunnen wel eens wat lastig doen.

Ik denk dat het aantal BAN's op het Libelle-breipatroon forum beduidend lager is.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Mods zullen hier ook onder een andere naam zitten. Dat was bij hookers en is bij girlsreview ook. Opzich geen probleem. Bij hookers werd het vermeldt. Het wordt wat anders als je in een discussie ermee komt. Maar ja op elk forum heb je dit en ook op bv Facebook. Je moet het zo zien: het is maar een forum. Zonder dat ga je ook wel naar de hoeren. En heb je je favoriete dame. Dat is bij mij bv Leida en die heb ik niet via een hoerenlopersite leren kennen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het is zeker niet de taak van een moderator zich te bemoeien met de inhoud van de bijdragen op het forum.
Er een account op na te houden om zich met discussies te bemoeien is helemaal fout.
Ik zeg niet dat het zo is. Best mogelijk dat de gebruikers die dat beweren spoken zien.

Laten we er maar vertrouwen in hebben dat de moderator zich wat gematigder zal opstellen.
Het aantal forum gebruikers dat een ban heeft gekregen is fors.
Zijn deze gebruikers hardleers? Diverse bannelingen melden nooit een waarschuwing te hebben gehad.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Kijk maar naar bv hookers. Toen ze al een tijd bezig waren stopte er wel eens een moderator om wat voor redenen dan ook. Natuurlijk verloop ed. Dan moest er een nieuwe bijkomen. Die werd niet van " buiten " gehaald. Dat werd een lid. Werd ook gemeldt welk lid dat was. Ook in hun voorwaarden stond dat niemand meerdere accounts mocht hebben behalve de mods. Duidelijk verhaal toch. De mods op deze site moeten toch ook affiniteit hebben met de hobby? Komen toch niet van buiten? Sollicitatieprocedure? Nee zijn leden. Of moet je als mod je hobby neerleggen?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
De mods op deze site moeten toch ook affiniteit hebben met de hobby? Komen toch niet van buiten? Sollicitatieprocedure? Nee zijn leden. Of moet je als mod je hobby neerleggen?
Ik dacht dat onze MOD's maagd waren :eek:. Of anders i.i.g. geen bezoekers van dames van lichte zeden.

Anders kan je toch je werk niet objectief uitvoeren? Je kan zelfs belangen hebben ..........

Doet me denken aan de Hookers-tijd. Toen werd 1 meiske gereviewed die werkelijk een jong- prachtig plaatje was, blond, super mooi lijfje, super geil ook nog, prettig in de omgang, lief, en .....

In de Doubletstraat! Die verwachtte je daar niet!

Eén van de mods kwam daar zelf graag en wilde haar populariteit indammen, want nu moest hij te lang wachten :ROFLMAO: in de straat voor hij erop kon.
Het topic verdween steeds weer, ondanks dat er geen regel werd overtreden
;)

Mooie tijden waren het met die 'mennekes' van Midhold! :LOL:

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Er kan dus niet gesteld worden dat een groot aantal mensen een ban heeft gekregen. Speculatief dus.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Het aantal forum gebruikers dat een ban heeft gekregen is fors.
Zijn deze gebruikers hardleers? Diverse bannelingen melden nooit een waarschuwing te hebben gehad.

Eind september is er achterstallig onderhoud gepleegd en dus zijn er vast ook waarschuwingen gegeven. Toen hebben 6 mensen een ban gehad (wat ik niet "fors" durf te noemen).
Sinds begin november (zie topic forum regels) weet je hoe het werkt qua ban. Dit hangt dus altijd aan een waarschuwing vast.

Is dat ergens te zien dan, een soort van banlijst?

Ja maar hier kan ik geen datum zien of altijd een reden en alleen de PERM bans (kan dus niet snel zien wie/wat qua waarschuwingen en hoeveel punten iemand heeft. Mogelijk kan @Beheer dit wel zien. Elke waarschuwing wordt overigens WEL gepost in het MOD hoekje dus elke @Moderator en @Beheer kunnen dit zien.

Er kan dus niet gesteld worden dat een groot aantal mensen een ban heeft gekregen. Speculatief dus.
Dat dus. Er worden heel veel opmerkingen gemaakt door een paar leden die puur vanuit de heup schieten. Per saldo is het aantal bans tov aantal leden bizar laag gezien het gedrag hier op het forum. Minder dan 0,5% (dus minder dan een half procent).
Anders gezegd: 99,5% van de leden gedraagt zich dus wel :cool: 😅

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Helemaal niet, maar sommigen zijn wél erg hardleers.

Bijv letterlijk 10 minuten nadat je een waarschuwing hebt gekregen om te stoppen met bekvechten met een ander lid, dit bevestigt te zullen doen, alsnog doorgaan,

Bekijk bijlage 19201
Als je van dit soort berichten krijgt, kun je van mij een reactie krijgen ongeacht de gevolgen.Screenshot_20241204_155224_Chrome.jpgScreenshot_20241204_155237_Chrome.jpg

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Zo jammer dit 🙄
We zouden echt wat vriendelijker om moeten gaan met elkaar.
Er komt een dag dat de beheerder het gemekker zat is en dan is het huilen als het forum er niet meer is of aan z'n lot overgelaten wordt.

Kunnen we allemaal naar Girlsreview, daar gaan we ook niet blij van worden.. dat weet ik zeker.
Daar mag je helemaal niks.. geen schermafdrukken van Kinky advertenties ook.

En de vrouwen waar ik interesse in heb worden daar amper of niet besproken.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@220mm : Je wilt het hele riedeltje overdoen? Wees dan zo sportief dan maar ALLES te openbaren en niet dat kleine stukje wat jou aanstaat.

Je bent -in een eenvoudig stukje waarover we van mening verschilden- als een gek persoonlijke berichten gaan sturen en gaan schelden. Daar was ik klaar mee en heb daar melding van gemaakt.

Na een enkel berichtje heen en weer wat nog gewoon inhoudelijk was, antwoordde jij met "Wat bezielt jouw idioot, probeer je nu op deze manier je zin te krijgen achterlijke gek. Je moet hulp zoeken je spoort niet helemaal. Hier mee laat je zien hoe gestoord je bent gek. Wat mij betreft VAL DOOD GEK."

Ik heb verder geen enkel probleem met je. Soms zijn we het eens, soms niet. Even prima allemaal. Mijn zin krijgen wil ik al helemaal niet? Waarmee joh?

Maar dit soort gedrag is wel waarom we forumregels hebben.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Er komt een dag dat de beheerder het gemekker zat is en dan is het huilen als het forum er niet meer is of aan z'n lot overgelaten wordt.
Of dat ik denk: ik kom hier niet meer. Ik heb een prima leven zonder dit forum, dit soort gedoe zit ik echt niet op te wachten!

Weet je wat, helemaal geen gek idee! Eens een maand niet inloggen meer. Daarna eens rustig kijken of het een beetje gezelliger is ;)

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Zoals ze on bepaalde delen van het land zeggen, wordt mijn pis niet lauw van.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Zo jammer dit 🙄
We zouden echt wat vriendelijker om moeten gaan met elkaar.
Zo jammer!? Gezien hoeveel ban's je hebben op je verschillende accounts, zou ik eerst goed in de speigel kijken voor dat je dit soort reacties plaatsen. En je bent zelf heel goed met modder gooien.
Er komt een dag dat de beheerder het gemekker zat is en dan is het huilen als het forum er niet meer is
Huilen!? Voor jou zonder twijvel wel. Denk dat de rest hier een leven hebben zonder het forum.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Bij girlsreview moet je een beetje meelullen ( slijmen) met die vaste kern. Daar moet je wel zin in hebben.
En tja ze hebben veel recensies van de Ruysdaelkade. Nou ja prima. Ik kijk wel eens op hun site maar vaak weet ik zelf wel welke goed of niet is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven