Oneens met de Forumregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Dat zal die nare gasten die alleen maar lezen en geen recensies schrijven leren..
Een ban voor al die klootzakken 😤
Iemand met narcisme heeft een overdreven gevoel van eigenwaarde en zelfbelang. Ze ervaren een opgeblazen gevoel van eigen belangrijkheid. Narcistische mensen zijn sterk gefocust op zichzelf en hun eigen behoeften.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Done! Je komt er nu ook via de Voorwaarden knop onderaan.
Beste @Beheer , dat is een verbetering.
Maar de link is niet te lezen wanneer je niet bent aangemeld of nog niet geregistreerd bent.

Je kan onmogelijk akkoord gaan met iets wat je niet kan lezen.

De tekst moet in de "voorwaarden en regels" link, niet een doorverwijzing die pas te lezen is als de registratie is voltooid.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Iemand met narcisme heeft een overdreven gevoel van eigenwaarde en zelfbelang. Ze ervaren een opgeblazen gevoel van eigen belangrijkheid. Narcistische mensen zijn sterk gefocust op zichzelf en hun eigen behoeften.
Iemand met haatgevoelens heeft een overdreven gevoel om (bepaalde) mede leden constant uit te lokken en te bekritiseren in de hoop dat deze het forum verlaten. Ze zijn sterk gefocust op een BAN van lid @Ferry73 .

Helaas is er geen behandeling voor deze nare aandoening.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Of dat ik denk: ik kom hier niet meer. Ik heb een prima leven zonder dit forum, dit soort gedoe zit ik echt niet op te wachten!

Weet je wat, helemaal geen gek idee! Eens een maand niet inloggen meer. Daarna eens rustig kijken of het een beetje gezelliger is ;)
En weet je wat? Na 5 dagen is me duidelijk dat het klaar is (y), voor mij dus. Geen behoefte om nog hier te vertoeven.

Alle leden veel plezier nog en de MODS en Beheer veel succes om de boel een beetje in het gareel te houden.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
@ed-de-bef Je laat je toch niet weg treiteren man!!
Ik heb ook zo'n joker aan mijn kleed in de vorm van de heer @Sexisleuk maar bij mijn kan hij doorgaan zo lang hij wil, ik zal hier nooit aan toegeven.

Er zitten wel een aantal heel nare mensen op dit forum, het is niet anders.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het forum heeft de negeer functie.
Onaangename lieden eenvoudig negeren.
Berichten die je als deelnemer hinderen, persoonlijk aanvallen etc melden bij de beheerder/moderator.
Zo houd je het forum schoon. Misbruik wordt bestreden.
Het is droevig dat het nodig is maar helaas.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Negeren is niet altijd verstandig. Zo weet je niet wat diegene over jou schrijft.
Persoonlijke aanvallen wordt helaas niet tegen opgetreden op dit forum. Dat kan ik ergens ook wel begrijpen aangezien de moderator dan een heel onderzoek zal moeten doen naar de conversaties.

Advies van de moderators is je aanvaller op negeren zetten.. wat dus geen optie is.

Nou heb ik er verder weinig last van dus succes!! 👍😂

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Ik lees mee met een zak popcorn in de hand en een lekkere Hertog J erbij.

Grappig om zoveel haantjes bij elkaar te zien ;)

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Persoonlijke aanvallen wordt helaas niet tegen opgetreden op dit forum.
Fout. In dit topic. Hier klagen mensen dat er teveel regels zijn, er te snel ingegrepen wordt. Nou dit topic is het voorbeeld waarom moderatie nodig is (helaas)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Maatschappelijk discutabel veroorzaakte meteen vlekken in mijn nek.
Dat was te erg om nog aandacht te kunnen geven aan jageren :mad:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
@Walker2 URL's? Lossen we dat op... mogelijk staan er nog ergens oude regels inderdaad

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
@Walker2 terms staan de standaard voorwaarden en op die pagina staat een link naar die andere URL

@Beheer kan je de text van post 17971 verplaatsen naar terms?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven