Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand met narcisme heeft een overdreven gevoel van eigenwaarde en zelfbelang. Ze ervaren een opgeblazen gevoel van eigen belangrijkheid. Narcistische mensen zijn sterk gefocust op zichzelf en hun eigen behoeften.Dat zal die nare gasten die alleen maar lezen en geen recensies schrijven leren..
Een ban voor al die klootzakken![]()
Beste @Beheer , dat is een verbetering.Done! Je komt er nu ook via de Voorwaarden knop onderaan.
Iemand met haatgevoelens heeft een overdreven gevoel om (bepaalde) mede leden constant uit te lokken en te bekritiseren in de hoop dat deze het forum verlaten. Ze zijn sterk gefocust op een BAN van lid @Ferry73 .Iemand met narcisme heeft een overdreven gevoel van eigenwaarde en zelfbelang. Ze ervaren een opgeblazen gevoel van eigen belangrijkheid. Narcistische mensen zijn sterk gefocust op zichzelf en hun eigen behoeften.
En weet je wat? Na 5 dagen is me duidelijk dat het klaar isOf dat ik denk: ik kom hier niet meer. Ik heb een prima leven zonder dit forum, dit soort gedoe zit ik echt niet op te wachten!
Weet je wat, helemaal geen gek idee! Eens een maand niet inloggen meer. Daarna eens rustig kijken of het een beetje gezelliger is![]()
Negeren is maatschappelijk kennelijk net zo discutabel als jageren...Onaangename lieden eenvoudig negeren.
Fout. In dit topic. Hier klagen mensen dat er teveel regels zijn, er te snel ingegrepen wordt. Nou dit topic is het voorbeeld waarom moderatie nodig is (helaas)Persoonlijke aanvallen wordt helaas niet tegen opgetreden op dit forum.
Negeren is ieders goed recht.Negeren is maatschappelijk kennelijk net zo discutabel als jageren...