Ondeugende Latina Monica - Amsterdam

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Een nieuwe rubriek "Schijnt bare te doen"

Weet je Desmondregino als een dame na veelvuldig bezoek bare doet dan zullen de collega's dat never nooit hier vertellen. Want er zijn lezers die die recensie uitprinten naar de dame gaan en bij het eerste bezoek bare eisen.
De dame zal hier niet op in gaan en de verteller kan bij zijn volgende bezoek de volle laag verwachten.
Jouw vraag is dus kansloos.

Desmondregino

Toogplakker
22 feb 2021
53
32
Ik was voornamelijk gewoon benieuwd of er iemand op welke manier dan ook ervaring met haar heeft. Kan nergens reviews vinden

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Als een dame niet met bare adverteert is de kans dat zij bare aanbiedt niet nul maar echt niet heel groot. Op dit forum worden alleen bare ervaringen gedeeld dus de kans dat je op dit forum antwoord krijgt is praktisch nul.
Ik adviseer je op hookers.nl te kijken daar worden amper bare ervaringen gedeeld maar destemeer condoom ervaringen.
Ik heb je nu toch alle argumenten gegeven waarom je hier nooit antwoord zult krijgen. Ben benieuwd of je naar de juiste site gaat

Wandelt_Soms

Toogplakker
31 mei 2020
28
2
Zij doet geen bare, weet ik uit eigen ervaring. Verder was het niet zo bijzonder.
En omdat ze qua diensten niet op deze site thuis hoort, heb ik hier nooit over haar geschreven.

Fucksaik

Toogplakker
5 jul 2021
172
50
Haha snap niet waarom deze vrouw in de beerput staat, kennis van mij en ik hebben haar al meerdere keren bare gedaan, gewoon niet over beginnen en rustig aanpakken

Desmondregino

Toogplakker
22 feb 2021
53
32
Fucksaik zei:
Haha snap niet waarom deze vrouw in de beerput staat, kennis van mij en ik hebben haar al meerdere keren bare gedaan, gewoon niet over beginnen en rustig aanpakken

Dankjewel, ik ga het proberen!

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Ken Monica nog van het Zandpad (Utrecht) en daarna Amsterdam. Heb nog nooit een jasje hoeven aantrekken bij haar. Gewoon lekker beginnen en de rest gaat vanzelf. Uit respect ben ik nooit in haar klaar gekomen. Altijd een heerlijke (plastic) vrouw. Kom te weinig in Amsterdam op het moment en de paar keer dat ik er was was ze bezet.....

Terug
Naar boven