Onderdanige dames zuid holland

Voormalig lid 45311

Snuffelaar
30 jun 2024
17
4
thanks zal een kijken, doet ze ook nzc?
Ken iemand ook meer amateur typetjes? Zal een beloning geven als het echt een amateur is haha

Ovboy

Snuffelaar
18 jun 2019
6
5
Staat niet in de de advertentie. Ze loop er niet mee te koop. Laat zich graag hard aanpakken. En in het heetst van de strijd vervagen de grenzen. Is ook niet vies van poeder of een speciaal sigaretje.

Ovboy

Snuffelaar
18 jun 2019
6
5
Staat niet in de de advertentie. Ze loop er niet mee te koop. Laat zich graag hard aanpakken. En in het heetst van de strijd vervagen de grenzen. Is ook niet vies van poeder of een speciaal sigaretje.
morgen maar eens even bezoeken. Nu in Enschede.

Richardr

Toogplakker
2 feb 2022
50
15
Als jij dat weet @Ovboy waarom heb je dan geen review over Hanna geschreven?

Voormalig lid 45311

Snuffelaar
30 jun 2024
17
4
Iemand nog een aanrader? Vroeger kon je wel altijd een paar op sexjobs vinden maar nu is het echt bagger. Kan info ruilen (ken een dame in DS die zonder neukt en nooit hier wordt besproke)

Voormalig lid 45311

Snuffelaar
30 jun 2024
17
4
Heren ik kan zelf op kinky en sexjobs browsen, dus aub kom niet hiermee ben niet achterlijk. Wie kent een dame die niet iedereen weet?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wat is je probleem @tupeadre ?
Er is hier niemand die je hier achterlijk noemt
Je stelt hier een vraag en medeforumleden trachten je te helpen en dan ineens zo n raar bericht. En dan wil je voor info een adres delen die je weet. (Waarom hier geen spontane recensie over? )
Ga nu eerst zelf eens wat posten hier en niet alleen vragen en zo kinderachtig reageren. Dan willen anderen je misschien wel helpen

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 45311

Snuffelaar
30 jun 2024
17
4
@voodoo1 Omdat ik pb's krijg van mannen die mij links sturen van wat ik zelf kan vinden in de hoop dat ik informatie deel over een verborgen toppertje. Het ergste is nog dat ik een link krijg van een dame waar men vermoeden heeft van syfilis/hiv. Er staan geen of zeer weinig recensies hier over dames die in DS werken, en ik durf te wedden dat ik niet de enige ben die zc neukt daar. Ben geen sinterklaas, ik kan je wat moois geven maar ik verwacht wel hetzelfde.

Laatst bewerkt:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wat je in pb berichten bespreekt hou dat daar zou ik zeggen en gooi niet dan zomaar een losse kreet in dit topic... zo begrijpt er niemand wat van. Als jij info van dames Ds hebt wees dan een kerel en geen huilebalk met alleen maar wijzen naar anderen en deel het hier. Mijn neefje van 4 verwijst ook altijd naar een ander zonder zelf in de spiegel te kijken.

En als je alleen maar info wilt ruilen voor info krijgen tja. Vroeger had je nog ruilbeurzen van fliippo's. Misschien dat er zoiets bestaat met info hoeren.

Maar nogmaals deel zelf ook info ander heb je 0 toegevoegde waarde hier

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En altijd maar zeuren dat wij van de oude garde niets willen delen!
Als je dan opmerkt dat het toch tweerichtingsverkeer is dan ook weer opmerking.
Men wil het maar niet begrijpen terwijl het zo simpel is: als je zelf schrijft dan krijg
je ook reacties op vragen en antwoorden.
Vraag je alleen maar dan krijg je geen antwoord. Ben je dan beledigd? Zegt veel
over jezelf dan en dat blijkt ook wel want zelf delen en schrijven doen ze niet.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Je zegt het zelf, het is tweerichtingsverkeer. Waarom zou ik een topper willen ruilen voor aids patiënten?
Waar slaat dit nu weer op?
Belachelijke reactie van een gefrustreerd mannetje, kan niet anders.
AIDS patiënten zien we zo goed als niet meer trouwens, dus waar heb je het over?
AIDS is het laatste stadium bij HIV infectie en dankzij de medicatie zien we die hier in
Nederland zelden meer gelukkig.
Maar wat weet jij daar van, niks zo te merken gezien je domme opmerking.

• Like
Waarderingen: Flap
Terug
Naar boven