Onbetrouwbaarheid: Chinese dames!

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Ik heb gemerkt dat als je een andere dame krijgt voorgeschoteld en je zoekt naderhand op vrouw, Aziatisch, Chinees en thaise in jou regio op kinky dan vindt je vaak wel een foto die overeenkomt met de dame die je hebt ontmoet. Deze planners gebruiken regelmatig profielen van dames die al weg zijn maar waarvan het profiel nog niet door kinky is verwijderd. De extra diensten kloppen ook zelden, maar nzc is eigenlijk altijd wel mogelijk. De rest dat moet je met de dame in kwestie bespreken. Het helpt om even te vragen naar een foto van de dame die werkt die dag. Meestal krijg je dan alsnog een foto waar je 20 jaar bij op mag tellen, maar in ieder geval weet je dan wat je te wachten staat. Dank je voor de review.

• Like
Waarderingen: LXIX

AmsterdamseWandelaa

Snuffelaar
7 apr 2024
4
5
Ik hou van de Aziatische dames, geen ervaring met oostblokdames.
Het zijn ook vaak dezelfde dames waarvan de profielen rouleren.
Ik vraag altijd een foto en 4 op de 5 keer is het dus 1 van de profielen die 'invalt' voor een zieke collega, collega op reis, enz.

Zelfs als je dan een andere dame treft dan nog verwacht ik wel een leuke ervaring, deze met Qiuqiu leek nergens op. Stuk slechter dan 'normaal' in mijn ervaring.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Wat ik niet begrijp dat er nog steeds mensen die chineesjes bezoeken, je kan het treffen maar je kan ook van een koude kermis thuiskomen en je opgelicht voelen. Ik ben er ook mee gestopt. Dan liever een nederlandse waar de kans op betere service een stuk hoger is.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Soms valt het mee, soms valt het tegen maar gemiddeld genomen ben ik erg tevreden. In Maarssen zelfs mogen kiezen tussen alternatieven omdat de afgesproken dame nog bezig was. En dat was een prima alternatief.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Mijn ervaring met Chinese dames is nog altijd goed geweest. Doen nergens moeilijk over, paar grote donkere spenen d'r op. Alleen de communicatie is ruk. De meeste spreken echt geen woord Engels. Ze zijn altijd beleefd en dienstbaar , dat zit in hun cultuur.

Terug
Naar boven