Omgekeerde wereld...

In een relatie: Hoe reageer je als je relatie opbiecht dat ze een bare one night stand had gehad?

• Geen discussie, einde relatie, ik ben meteen weg.

Stemmen: 10 12,8%
  • Ik zou er kapot van zijn, en ik denk dat het op den duur het einde van onze relatie zou kunnen betek

Stemmen: 2 2,6%
  • Ik zou er kapot van zijn, maar ik denk dat de relatie het wel zou overleven. Zolang het maar nooit g

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik baal er van, maar ze is te geil/leuk/praktisch om de relatie er voor op te geven dus ik 'slik' he

Stemmen: 5 6,4%
  • Ach, ze mag ook best een keer een pleziertje hebben, als het maar niet regelmatig is

Stemmen: 10 12,8%
  • Ach, ze mag ook best een keer een pleziertje hebben, maar ik wil het eigenelijk niet weten.

Stemmen: 13 16,7%
  • Geil, we hebben een compleet open relatie. Hoe meer mannen ze neukt hoe beter. We alleen safe!

Stemmen: 3 3,8%
  • Geil, we hebben een compleet open relatie. Hoe meer mannen ze neukt hoe beter. Liefst zonder condoom

Stemmen: 13 16,7%
  • Ik heb nu geen relatie: nog nooit relatie gehad.

Stemmen: 7 9,0%
  • Ik heb nu geen relatie: 1 of meerdere relaties gehad, maar beeindigd vanwege sex buiten de deur aan

Stemmen: 1 1,3%
  • Ik heb nu geen relatie: 1 of meerdere relaties gehad, maar beeindigd vanwege sex buiten de deur, aan

Stemmen: 2 2,6%
  • Ik heb nu geen relatie: 1 of meerdere relaties gehad, maar beeindigd vanwege niet-sexuele redenen.

Stemmen: 12 15,4%

• Totaal stemmers
    78

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik dacht dat dit wel een leuke/interessante vraag zou zijn, omdat we met zijn allen graag buiten de deur neuken. :D :D :D

Voor de duidelijkheid, dit is absoluut geen vraag om een waardeoordeel aan ons eigen gedrag te hangen. Ik vroeg me gewoon af of mannen met deze hobby ook over het algemeen veel toleranter, opener (of perverser? :) zijn dan gemiddeld.

Als er meerdere opties van toepassing zijn, graag de bovenste kiezen :)

Toelichtingen in dit onderwerpen op je keuze en ervaringen zijn meer dan welkom :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mijn optie staat er niet bij.

" hoeveel heb je verdient " -;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mojn optie staat er ook niet echt bij, zou optie 1 kunnen zijn maar dan met eindelijk een rede om jit elkaar te gaan omdat ik zelf te laf bent om het te zeggen ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mijn optie staat er ook niet echt bij. Of het moet optie 1 zijn maar met dan met van eindelijk een reden om uit elkaar te gaan omdat ik zelf het lef niet heb om het te zeggen. ;)

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Misschien dat mijn verhaal hier niet thuishoort maar dat hoor ik dan wel.

Ik heb onlangs een oproep gedaan op sexjobs als man op zoek naar bare contact. Nu heb ik enkele reacties gekregen. Op een reactie ben ik op ingegaan. Nu blijkt dat ik deze dame (35) ken en dat we gezamenlijke vrienden hebben :eek: Ikzelf ben vrijgezel maar zij is in een relatie met kinderen alleen dat zit een beetje ik een sleur. We hebben nog niet effectief gedate maar zit er wel aan te komen. Ik zit eigenlijk een beetje in een 2strijd. Ik weet dat ze geen dame van plezier is maar stiekem wel een beetje stout dat ze op mijn oproep reageerde ;) wat zouden jullie doen?

4fun

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wil je echt een antwoord op die laatste zin?
Natuurlijk niet doen, maar haar "doorverbinden" naar mij, stel je voor dat het uit komt. :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Denk dat we wel even moeten praten want een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Ze mag van mij met iedereen neuken, zolang het niet stiekem is of er verder geen diepliggende gevoelens bij komen kijken.

A

Anonymous

Guest
4fun zei:
Misschien dat mijn verhaal hier niet thuishoort maar dat hoor ik dan wel.

Ik heb onlangs een oproep gedaan op sexjobs als man op zoek naar bare contact. Nu heb ik enkele reacties gekregen. Op een reactie ben ik op ingegaan. Nu blijkt dat ik deze dame (35) ken en dat we gezamenlijke vrienden hebben :eek: Ikzelf ben vrijgezel maar zij is in een relatie met kinderen alleen dat zit een beetje ik een sleur. We hebben nog niet effectief gedate maar zit er wel aan te komen. Ik zit eigenlijk een beetje in een 2strijd. Ik weet dat ze geen dame van plezier is maar stiekem wel een beetje stout dat ze op mijn oproep reageerde ;) wat zouden jullie doen?

4fun

ik zou daar geen moeite mee hebben als vrijgezel heb je aan niemand verantwoording af te leggen !
daarbij zij heeft op jou advertentie gereageerd dat mag je gerust belonen ..

maar je mag ze ook wel doorsturen hoor ! ;)

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik stuur ze niet door maar ga het er zelf van nemen. Ik houd jullie opende hoogte hoe het is verlopen :mrgreen:

4fun

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
PeeweeHerman zei:
Denk dat we wel even moeten praten want een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Ze mag van mij met iedereen neuken, zolang het niet stiekem is of er verder geen diepliggende gevoelens bij komen kijken.

Hier komen totaal geen gevoelens bij kijken. Het was simpel een advertentie plaatsen en zij reageerde erop. Verder wisten wij dit niet van elkaar. Ik wist niet dat haar relatie in een sleur zit en zij wist niet dat ik op sj adverteerde :D

4fun

A

Anonymous

Guest
Ik ben zeer benieuwd, maar ik denk dat je een very Lucky man bent. Een moedertje dat zich tekort gedaan voelt. Man man, jij gaat je uit kunnen leven!

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ja ik denk ook dat ik veel geluk heb. We hebben voor aankomend weekend een date gepland, wordt vervolgd :D

4fun

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ik heb deze situatie eens aan de hand gehad. Ik maakte er geen problemen van, en liet ook niet merken dat ik het wist. Ze was zo'n geile slet dat ik regelmatig een volgespoten kut bij haar aantrof als ze thuis kwam na het "stappen" waarna ik er nog een lading bij spoot :lol:

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik ben pas volop beginnen met swingen en neuken nadat onze relatie (mijn 2de scheiding) gedaan was. Zij had met regelmaat een scheve schaats gereden met haar leerkracht van volwassenenonderwijs. Ik zou het haar vlot vergeven hebben indien ze er "spijt" van zou gehad hebben, maar dat wou ze niet bevestigen. Nu wil ik geen relaties meer en enkel als vrij man neuken.

Terug
Naar boven