OM eist celstraffen voor mensenhandel en prostitutie: Chinese vrouwen naar Nederland gehaald

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Slecht nieuws voor de liefhebbers van Chinese vrouwen, per direct 13 minder om te kiezen.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Dames hebben een verblijfsvergunning. dat betekent meestal dat er ook gewerkt mag worden, land van afgifte is niet relevant. Artikel schrijft ook niet dat de dames illegaal waren of werkten. Aanzetten tot prostitutie en witwassen van illegaal verkregen geld is in Nederland strafbaar.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
De dames mochten kennelijk wel in de EU verblijven en werken...
De meeste komen binnen via Spanje. Schijnt het makkelijkste land te zijn om binnen de EU te komen. Al dan niet met een tijdelijke vergunning.

PrinsPils

Snuffelaar
17 okt 2023
1
0
Zonder de berg latino´s hebben nederlandse dames ook weer een kans om een centje als dvp te verdienen. dus het aantal van die groep zal ongetwijfeld groter gaan worden door het wegvallen van de valse concurrentie door illegalen.
Als alleen nog Nederlandse vrouwen dvp kunnen worden in NL dan gaan we hier prijzen krijgen die vergelijkbaar zijn met Amerika, waar je 500 dollar betaald voor een uurtje.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Overal in NL is een tekort aan werkenden😉ook in deze sector...de toekomst zql het uitwijzen. Omdat ik vrijblijvend babbelen niet op prijs stel, stel ik een faire weddenschap via dit forum voor😁Als Walker2 gelijk krijgt, geef ik walker2 een wippie kado, als ik gelijk.krijg, doet walker2 mij het wippie kado. Ik zal een recensie achterlaten🫣zullen we kinky en sexjobs als bron nemen?

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Dan zijn toch eerst flink de bezem moeten door die enorme berg illegale dames befaap.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ik zie bij NL dames onder de 35 en geen junk, weinig aanbod van bare🤔prive, in de huizen en achter de ramen.

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Overal in NL is een tekort aan werkenden😉ook in deze sector...de toekomst zql het uitwijzen. Omdat ik vrijblijvend babbelen niet op prijs stel, stel ik een faire weddenschap via dit forum voor😁Als Walker2 gelijk krijgt, geef ik walker2 een wippie kado, als ik gelijk.krijg, doet walker2 mij het wippie kado. Ik zal een recensie achterlaten🫣zullen we kinky en sexjobs als bron nemen?
Tekort aan werkenden komt door al die zieligerds/drooggeilerds die geld lopen te smijten op OF en F2F. Daardoor kunnen veel zo aan hun inkomen komen. Fysiek ontvangst is dan niet per se meer nodig.

Pas als men daarmee stopt, zullen ze weer op de markt komen, want links of rechtsom zullen de centen wel binnen moet komen..

Het gaat altijd om vraag en aanbod en helaas leven we tegenwoordig in een maatschappij van echt hele wanhopige mannen die deze hele markt om zeep aan het helpen zijn op allerlei manieren.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Tekort aan werkenden komt door al die zieligerds/drooggeilerds die geld lopen te smijten op OF en F2F. Daardoor kunnen veel zo aan hun inkomen komen. Fysiek ontvangst is dan niet per se meer nodig.
Je slaat echt de spijker op de kop Diamond! Als wij mannen nou eens kappen met virtuele sex aanbieders te gaan spekken en naar illegale vrouwen gaan dan gaan de nederlandse vrouwen echt wel weer fysiek op hun rug om hun geld te verdienen. Precies zoals prostitutie ook bedoeld is.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Zou het🤔? Alleen de demografie maakt het al lastig om nederlandse (blanke) vrouwen onde de 35 te vinden...

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Tot een paar jaar geleden zaten er hier in de omgeving vier jonge NL vrouwen die aan thuisontvangst deden, dat zijn er nu exakt NUL.

Er zitten nu drie jonge NL vrouwen in de buurt die alleen maar virtuele sex aanbieden.

Laatst bewerkt:

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Wat is exact de meerwaarde van een NL of B vrouw die op haar rug gaat tov een al dan niet illegale Chinese of latino vrouw?

Terug
Naar boven