NZCforum bi mannen meetup?

A

Anonymous

Guest
Op sommige internationale seksfora hebben ze af en toe meetups waar leden samenkomen om seks te hebben . Lijkt me tof om een keer een meetup te hebben met wat mannen van hier en lekker een avondje los te gaan. Wie lijkt dat ook wat?

13 mei 2015
1.163
462
Dit is vrij moeilijk te realiseren, vrees ik. :shock:
Velen voelen zich geroepen, maar weinigen gaan echt tot actie door. :roll:

A

Anonymous

Guest
Ik wil hier best wel wat moeite in steken mocht er animo voor zijn. Zijn voldoende mannen om iig wel een kleine meetup te hebben lijkt me.

Laatst bewerkt door een moderator:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ieder zijn ding, ik hou het wel bij alleen de dames neuken.
Maar men kan een oproep maken hier op het forum natuurlijk.
Vrees alleen dat het net als oproep voor gangbang lage respons krijgt.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Als je het bij alleen dames neuken houdt, waarom ben je dan in deze groep ;)

Ik ben er ook wel voor hoor. Misschien een keer met zijn allen afspreken in de darkroom van het cuckoosnest om een bepaalde tijd :lol: Ik stel mijn vast goed doorgesmeerde 'kut' graag beschikbaar voor liefhebbers, maar er zijn van meer liefhebbers :D.

Maar voor andere voorstellen ben ik ook voor.

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
Dagelijks bij Cupido in Eindhoven. Veel mannen en af en toe vrouwen. Heerlijke geile bedoeling. Heb me meermaals laten volspuiten. Nette omgeving en ook nu nog tot 22:00 open. :D :lol: :lol:

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Hopelijk kan dit er echt eens van komen, als de 2de corana-golf terug wat is gaan liggen.
Ik wil dan alleszins van de partij zijn (100% bottom).

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat ik dit bericht gemist heb, na de corona wil ik graag van de partij zijn.
Ik slik, vul en laat me graag vullen.

Volgens iedereen heb ik een lekkere neukkont dus laat maar komen! :D

A

Anonymous

Guest
Ik wil ook wel eens komen piepen en pijpen 😁 en zaad voelen spuiten tegen/in mijn kont

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
Lekker bij erotheek cipido in eindhoven laten pijpen en bare volspuiten Altijd geil daar

A

Anonymous

Guest
Als we weer met zn allen wat meer sociaal mogen zijn ga ik een datum prikken :D Ik wil wel alvast een turflijstje maken met welke rol iedereen het liefst aanneemt. PM me om te laten weten of je top, versa of bottom bent

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Of bij iemand thuis of ergens in hal/ tuin/ enz maar bij mij niet haha of in hotelkamer want veel rdv-hotels hebben grote of gangbangkamers:).

Liefst ook ergens waar de Vlamingen ook kunnen. Trouwens, alleen mannen: ik zou zeggen ook vrouwen (van koppels of lesbische), travo's en shemales/ ladyboys (grootste droom).

Of wie wilt, mag ook voyeren en masturberen: sex moet niet:). Voor ieder wat wils.

Kan iemand beginnen plannen;) :)?

A

Anonymous

Guest
Ik houd het even bij mannen voor de eerste meetup, wie weet kunnen we er een groter event van bouwen naderhand.

A

Anonymous

Guest
Heb inmiddels 1 top, 3 versa's en 1 bottom als aanmelding via PM

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Ik heb een pm verstuurd.
ik doe heel graag mee. Ik versa
Misschien bij Azzurra in Beuningen

Xx pieter

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Waarom beginnen jullie geen KIK groep, is ook anoniem en makkelijker afspreken lijkt mij zo. ;)

A

Anonymous

Guest
Goed idee, PM me jullie KIK dan start ik een groep :)

Terug
Naar boven