NZC, maar geen pil of spiraaltje

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Alles bij elkaar opgeteld hebben veel dvp mij verteld dat ze geen pil of spiraaltje gebruiken, maar ondertussen laten ze zich wel zonder condoom neuken. Bij sommige dvp'ers denk ik dat ze dat zeggen omdat ze geen geklieder in hun kutje willen en nog meer klanten schoon en netjes willen ontvangen. Toch is dat niet altijd het geval. Van 1 dvp'er weet ik dat ze een abortus heeft laten doen in België en van 2 dvp'ers dat ze een miskraam hebben gehad.
Ook al wist ik bij deze drie dames van het risico, toch heb ik hen vele malen bare geneukt en ging voor het zingen de kerk uit.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Al jaren geleden geknipt dus hoef me hier gelukkig geen zorgen over te maken. Eentje die beweerde zwanger van me te zijn. Die droop af toen ik vertelde dat het niet van mij kon zijn

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Ik zie niet in waarom je je hier druk om zou maken? Moeten ze toch zelf weten? Ze gaan er echt nooit achter komen van wie het is geweest mochten ze zwanger raken, als dat is waar je je zorgen om maakt. Ik zie je "zorg" nog best vaak terugkomen op het forum en ik begrijp niet goed waarom. Je kunt er toch niks aan doen, behalve gewoon geen dame zonder condoom pakken. :roll:

Ik ben er van overtuigd dat de dames net zo veel liegen als dat ze nephijgen "oh yes I love it you're so big I love you!" :lol: Om het maar even een beetje aan te dikken. En de meeste willen geen zaad in hun kut, om uiteenlopende redenen. Het kost tijd om het uit te spoelen, sommige geloven dat je hierdoor sneller een soa kan krijgen, wat volgens mij best kan kloppen, en misschien ook, geneukt worden zonder condoom door een willekeurige vent van allerlei mogelijke soorten is 1 ding, maar dan ook nog eens zijn zaad in je krijgen is misschien een nog onprettiger idee.

Dat ze echt zwanger zijn geweest kan natuurlijk best waar zijn, maar ik denk niet dat dat door de klant komt. Volgens mij nemen de meeste een lange pauze van het werk als ze voor een kind gaan. Tenminste ik neem aan dat je het dan van iemand wilt hebben en niet van een willekeurige bezoeker.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Je zou wel gek zijn om je hier druk om te maken.
Als een dame geen voorbehoedsmiddel gebruikt en wel dit beroep uitoefent is zij hartstikke dom.
Ook met condoom bestaat er een kans op zwangerschap en ze neuken boven gemiddeld vaak dus wordt de kans navenant groter. Bij nzc is de kans helemaal giga groot, zelfs met don't cum inside.
Mij interesseert het geen bal, ze weet alleen mijn telefoonnummer en voornaam

31 aug 2016
1.194
112
Je betaalt een dvp voor de services die ze aanbied. Hoe of wat ze doen om zwangerschap te voorkomen is hun beslissing.
Je betaalt, dekt ze, spuit die kut vol en vertrekt naar een andere kut om vol te spuiten.

Het wordt steeds verwijfder sommige topics.

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Bij een sugargirl die veelal vaste klanten heeft en de klanten ook persoonlijker kent is het risiko met dergelijke confrontatie groter vrees ik...
Als ze het houdt is er meer kans op erkenning niet?

Laatst een sugargirl waar ik regelmatig mee afspreek; had ik zo een ingeving dat ze precies zwanger was :eek:
Zegt ze deze week; ik heb een cyste op baarmoeder laten weghalen, ben even out.... 😅 :roll: even stressie momentje als je dat leest. Zal wss iets anders geweest zijn die ingreep

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Zo te lezen is er idd een verschil hoe je date. In principe (enkele uitzondering daargelaten) doe ik het jaren lang met dezelfde 1 of 2 vrouwen. Behalve sex ben ik geïnteresseerd in haar. Noem het verwijfd, ik heb het nodig om elkaar te vertrouwen en tot passievolle sex te komen. Daardoor weten we veel van elkaar en laat ik haar niet zomaar vallen, ook al betaal ik haar. Mentaal zou het makkelijker zijn om het puur zakelijk te houden. Cumdump, scoren, doelgericht de baarmoeder volschieten en wegwezen. Ik vind dat lomp en onverschillig.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Zou ik ook lomp vinden.
Bij een goeie dame dus echt GFE ga ik ook terug.
Ik vertel dan ook wel privé dingen en die worden mij dan ook wel verteld maar het blijft 'betaalde sex' dus geen gezeik en verplichtingen achteraf.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Gisteren weer de aftrap gedaan voor een goeie neukpartij. Ik was bij een vaste dame waarvan ik weet dat ze geen bescherming heeft tegen zwangerschap. Voordat we begonnen vertelde zij dat ze net ongesteld was geweest. Voor ons het signaal dat ik gewoon zonder condoom bij haar naar binnen mag en gewoon in haar mag klaarkomen. Het zijn ook de momenten dat zij extra gevoelig is en zelf ook klaarkomt op mijn lul. Toen ik mijn lul uit haar kutje terug trok droop alles naar buiten en zat mijn lul onder de sperma vermengd met wat bloed. Mijn start van 2023 was weer heerlijk!

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik ben zelf werkzaam in de zorgsector en ken iemand die werkzaam is in de abortuskliniek in Hasselt.
Blijkbaar hebben ze daar vaste klanten uit het rosse milieu die daar soms tot 3 of 4 x per jaar aankloppen omdat ze een ongelukje hebben opgelopen.
Wanneer hun dan gevraagd word waarom ze niet beter opletten want zo abortussen "aan de lopende band" is ook niet echt gezond. Dan antwoorden ze dat een abortus goedkoper is dan voorbehoedsmiddelen.
Tja, als je dan weet dat een abortus hun niet meer kost dan een zelfklevertje van de mutualiteit weet je genoeg hé...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Djingo zei:
Tja, als je dan weet dat een abortus hun niet meer kost dan een zelfklevertje van de mutualiteit weet je genoeg hé...
Is dat zo ? Dan heeft Maggy mij goed beetgehad toen ze me 300 € liet betalen voor haar abortus.
https://www.nzcforum.be/viewtopic.php?t=3150Ik heb het tweemaal voorgehad dat een dvp die ik regelmatig bezocht zwanger werd, de andere was Lizzy, maar die had hoe dan ook een abortus moeten ondergaan want (zo zei ze) de fetus was zeer zwaar misvormd en hoe dan ook niet levensvatbaar.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
@guy6

Ik heb je verhaal van maggy niet doorgelezen.
Maar als ze volledig wettelijk in orde is met de mutualiteit kan een abortus voor de prijs van een zelfklevertje vd mutualiteit .
Ik en m´n vrouw hebben 8 jaar geleden ook getwijfeld over een abortus en toen zijn wij ook naar Hasselt gegaan. Uiteindelijk zijn we er niet mee door gegaan en loopt die kleine rakker hier nu rond.
Maar toen heb ik hun gevraagd hoe het komt dat een simpel klevertje volstaat. Antwoord was dat ze dit zo goedkoop houden om illegale en gevaarlijke abortussen te vermijden en iedereen, van studente tot huisvrouw en dvp de kans te geven om, indien nodig, op een veilige manier het probleem op te kunnen lossen.

Ofwel was uw Maggy niet in orde met de mutualiteit ofwel heeft ze u een goeie afgetrokken.
Vraagje, ben je mee gegaan toen ze de abortus liet doen?

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik ben niet meegegaan en het kan best dat Maggy niet in orde was, ze had de neiging om met niets in orde te zijn ...

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Dat dvp 3 a 4 x per jaar voor een abortus gaan lijkt mij stug. Ook ik heb bij dvp 2x meegemaakt dat ze zwanger werd. Of ze door mij waren zwanger gemaakt blijft onbekend. In beide gevallen kwam er een miskraam. Ik vermoed door het overmatig alcohol en drugs gebruik.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Betalen jullie serieus voor een sekswerker haar abortus ? Je weet niet eens of het van jou is !
Sorry hoor maar dat je daar intrapt, dit is gewoon een regelrechte oplichters truc.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453

Dan kan het zelfs zijn dat ze zelfs nooit een abortus heeft gehad omdat ze gewoon niet in verwachting was. God weet van hoeveel mannen heeft ze centjes gekregen om zogezegd abortus te laten doen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
En waarom zou het niet kunnen dat een vrouw die dagelijks met meerdere verschillende mannen neukt enkele keren op een jaar hulp nodig heeft ivm ongewilde zwangerschap?

Modeste Pula

Snuffelaar
6 jan 2023
12
3
guy6 zei:
Ik ben niet meegegaan en het kan best dat Maggy niet in orde was, ze had de neiging om met niets in orde te zijn ...
Echt gelukkig is ze d'r niet van geworden. Integendeel. Half Antwerpen heeft er indertijd bare op gezeten en de gevolgen lieten dan ook niet op zich wachten. Mij heeft ze eens proberen wijs te maken, dat ze de morning after pil ging kopen, maar ik heb daar verder niets extra voor betaald. Ik geloof nooit dat Maggy de gewone pil niet nam. Die zou dan wel érg dikwijls zwanger moeten geraakt zijn.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Alles bij elkaar opgeteld hebben veel dvp mij verteld dat ze geen pil of spiraaltje gebruiken, maar ondertussen laten ze zich wel zonder condoom neuken. Bij sommige dvp'ers denk ik dat ze dat zeggen omdat ze geen geklieder in hun kutje willen en nog meer klanten schoon en netjes willen ontvangen. Toch is dat niet altijd het geval. Van 1 dvp'er weet ik dat ze een abortus heeft laten doen in België en van 2 dvp'ers dat ze een miskraam hebben gehad.
Ook al wist ik bij deze drie dames van het risico, toch heb ik hen vele malen bare geneukt en ging voor het zingen de kerk uit.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
een goede vriend en buurman die ik ooit had die werkte als pizza bezorger . hij heeft enkele keren pizzas bij een bordeel bezorgt . en viel bij een van de dames in goede smaak . er zijn natuurlijk als bedankje voor bezorgen ook wel dingen gebeurt tussen hem en haar in dat bordeel . en snel had ze hem zo ver dat hij open stond om haar vaste echte vriend en tegelijk vaste fwb te worden . en hij toen de boot heeft afgehouden . zij is meerdere keren bij hem thuis geweest , en ze hebben samen veel tijd met elkaar doorgebracht . waarbij hij natuurlijk duidelijk maakte dat als zij een vaste relatie met hem wou , dat hij wou dat ze stopte met het erotische werk . en net als dat hij voor haar dan zou gaan en enkel er voor haar zou zijn , dat zij dat ook voor hem zou doen en voor hem zou zijn . moest ze over nadenken , want schijnbaar had ze een plan . en in de tijd daarna dat ze langskwam werd ook duidelijk dat ze al 3 kinderen had , bij waarschijnlijk 3 verschillende vaders . en dat de kindenren op haar werkdagen bij de vaders of de vaders familie verbleven . waarvan achteraf bleek dat deze vaders , duse mede koeriers waren die bij dezelfde ondernemer bij verschillende uitbaterije koerier waren . en hij ze als zijn collega's , vrienden en in 1 geval zelfs als familie kende als in neef . wat het voor hem nog moeijker maakte , wat zij gingen natuurlijk helemaal los op hem . en uiteraad hij heeft op haar in gepraat als brugman , dat zij zou stopen met haar erotische werk . en een moeder voor haar kinderen zou zijn . en dat hij dan wel haar vriend en surrogaat vader van haar kinderen zou willen zijn . en dan voor haar en haar kinderen willen zorgen . helaas het heeft niet zo mogen zijn . ze heeft tijdends dat proces ook mij aan een van haar collega's proberen te koppelen . omdat ik zijn buurman en een van zijn beste vrienden was . ze probeerde dit door ene of ander vaag voorstel aan hem voor een mc donnalds dubbel date , zij met hem en ik met haar collega . maar nee dat hebben we maar niet gedaan .

Terug
Naar boven