Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zaterdagmorgen was zij er weer. uitgebreid de tijd genomen voor een heerlijke vrijpartij.
De vorige keer op mijn kop van haar gehad dat ik zo snel klaar kwam.
Nu het wat rustiger aan gedaan , wat zeer gewaardeerd werd.
En uiteraard rubberloos. kosten 50 euro
vandaag een heerlijk half uurtje met deze lieve dame samengeweest en haar weer voorzien van de nodige vitamientjes .
ondanks haar leeftijd geniet ze er nog steeds van , al was het vandaag heel rustig geweest
Was onlangs weer als van ouds. Lekker rustig aan. Ze neemt je helemaal onderhanden.
Ze wordt zelf ook opgewonden en dan wil ze hard en snelle sex. Bare en intern komen helemaal prima.
2dage terug voor carla gegaan was er niet.had nuria al gezien toen ik straat in liep.had al info over haar.
heb toen manuela maar genomen toen ik klaar was liep ik langs nuria,s raam was zer er niet,ben toen efe wat gaan eten rondje gelopen,terug doublet daar stond ze,hup na binnen .pijpen kan zij ook goed slurpend.daar hup komt ze erop zitten.
daarna doggy gedaan,en de vitamientjes in haar mond gelegd .kom zeker terug woon alleen beetje ver
Omdat Ana er nog niet is, een bezoekje aan Nuria gebracht, het laatste bezoek was volgens mij voordat dit forum werd opgericht.
Vroeger kwam ik vaker bij haar en toen was het altijd € 30 voor NZC, opeens was het 10 bijbetalen toen ik mijn lul er bare in wilde steken, ok prima, de keer daarop was het € 50, werd ook de laatste keer.
Ze herkende me en zei dat ze me heel lang niet gezien had, ik maakte er maar een lulverhaal van druk en dat ik haar ook nooit zie.
Op de kamer was het meteen 30 of 50 voor speciale service, wat dus bare inhoud, ik gaf haar 50, en bekeek haar eens goed, ze heeft e.e.a. laten verbouwen, een setje siliconen en (erg) opgespoten lippen, niet echt mijn ding.
Na het uitkleden, even het gereedschap gewassen en ze begon meteen met pijpen, wat ze prima deed, alleen die overdreven slurpgeluiden hoeft van mij niet, daarna snel verder op het bed.
Viel me op dat ze soms heel subtiel op de klok keek, er hangen heel tactisch 2 klokken aan de muur, zodat ongeacht haar positie op het bed, ze altijd zicht heeft op één van de klokken.
Ik dacht ach laat ook maar, ik heb niet veel tijd, dus lang blijf ik hier niet, snel in misio haar kut volgespoten.
Ze kwam vriendelijk over en deed haar best, maar voor mij persoonlijk niet echt om snel weer naar toe te gaan.
Omdat ramen / tippelen geen bijhouden aan is. en het een verdomd kut werk is om bij te houden... Die meiden verplaatsen vaker van kamer dan van ondergoed.
Misschien bij hookers wel, maar daar lopen 400 moderators rond. Hier dient men gewoon het topic even te lezen en mede wandelaars er op attent maken als er een verplaatsing is...
Naar aanleiding van goede recensies Nuria kort geleden ook bezocht . Kan me volledig aansluiten bij recensies .
Eerst natuurlijk mn pik gewassen aan de wastafel , en idd Nuria gelijk op haar knietjes en een overheerlijke pijpbeurt , doet ze idd heel apart , maar superlekker .Daarna op bed verder gegaan , ben haar eerst gaan beffen , en ze kwam echt klaar , moest even wachten van haar , want haar kut was overgevoelig na orgasme . Ben na enige tijd verder gegaan met haar kont , kon haar uitgebreid rimmen . Date besloten met missio en Nuria on top . Heb haar heerlijk volgespoten met de befaamde vitamientjes. Komt ongetwijfeld een herhaling !!
Weet iemand of zij er nog werkt? Ik ben een aantal jaren geleden bij haar op bezoek geweest, en aangezien ik vanaf begin september een week voor werk in Den Haag verblijf, was ik benieuwd of zij er nog steeds is, ook na de Corona-sluiting